Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.10.2024 19:09. Дата последних изменений - 06.12.2024 09:12

Капітальний ремонт будівлі клініко – діагностичної лабораторії та денного стаціонару м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола Вячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)(по зауваженнях експертизи) -

Идентификатор закупки UA-2024-10-19-000589-a  
ID 3399a60668484f8eb4451051d0f6a020  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`561`450.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Хмільницький центр первинної медико - санітарної допомоги" Хмільницької міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`561`450.20 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
19.10.24
Период уточнений
до 04.11.24
Период обжалования
до 04.11.24
Прием предложений
до 07.11.24
Аукцион
07.11.24
Квалификация
с07.11.24
Предложения рассмотрены
с11.11.24
Завершен
06.12.24
20.10.2024, 19:13
СС
Общий вопрос о закупке
який клас наслідків об'єкту?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.10.2024, 17:32)
Доброго дня. Клас наслідків (відповідності) СС1
21.10.2024, 12:19
Дозвільні документи
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком 4 ТД Встановлено дискримінаційну вимогу. Вимагається (цитуємо): «Підтвердження наявності в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії), а також декларація відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та / або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки».
Додатком 2 ТД встановлено, що за класом наслідків (відповідальності), закупівля віднесена до – СС1.
Відповідно до Постанови КМУ № 314 від 18 березня 2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», її Додатком 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану», дозвільних документів потребують лише господарська діяльність щодо:
Виконання підготовчих робіт, виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3), прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Зветаємо Вашу увагу, що згідно з постановою КМУ «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 на період воєнного стану, замість ліцензій на будівництво запроваджено отримання декларації про провадження господарської діяльності. Ми маємо Декларацію на здійснення господарської діяльності - на будівельні роботи, але дискримінаційна Вимога Вашої ТД не дає змогу Учасникам, які мають декларацію замість ліцензії, взяти участь у торгах.
Просимо внести відповідні зміни в оголошення, або надати відповідь – чи не буде відхилена пропозиція учасника, який замість Ліцензії та Дозволу що дають право виконувати роботи, які є предметом закупівлі, надать Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Це розширить коло учасників і сприятиме еконормії бюджетних коштів. В іншому випадку ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Заздалегідь вдячні.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.10.2024, 17:11)
Шановний учасник. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені та оприлюднені на сайті.
21.10.2024, 12:20
ПК АВК-5
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком 4 ТД Встановлено дискримінаційну вимогу надати чинну ліцензію, видану учаснику, яка підтверджує його право на використання програмного комплексу для визначення вартості будівництва.
Просимо внести зміни у ТД, або надати відповідь, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі пропозиції надасть копію ліцензії на використання ПК АВК-5, видану на ім’я інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який працює в учасника за договором ЦПД і з яким укладено договір підряду на розробку проектно-кошторисної документації та проведення експертизи? Це розширить коло учасників і сприятиме еконормії бюджетних коштів. В іншому випадку ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Заздалегідь вдячні за надану відповідь.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.10.2024, 17:13)
Шановний учасник. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені та оприлюднені на сайті.
23.10.2024, 10:47
АВК
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник
незрозуміла вимога по АВК, так як використання третіми особами програмного комплексу порушує договір з розробником
по використанню АВК і тягне за собою штрафи і анулювання ліцензії АВК
Тому вважаємо, прописати, що власником ліцензії АВК повинен бути сам учасник
У разі ігнорування змушені будемо звернутись до розробників АВК, по питанню свідомого ігнорування законодавства України замовником, що спричинило матеріалу шкоду та поручило авторські права розробників АВК
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.10.2024, 17:14)
Шановний учасник. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені та оприлюднені на сайті.
23.10.2024, 10:57
Деф акт
Общий вопрос о закупке
Просимо розмістити дефектний акт на закупівлю
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.10.2024, 22:00)
Шановний учасник. Дякуємо за звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені та оприлюднені на сайті.
31.10.2024, 12:45
Щодо вірного визначення розряду робіт, що виконуються робітниками-будівельниками, у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації)
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику!
Відповідно до п.3 Додатку 4 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції подає кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 2). Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (надалі - Настанови). Проте, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме у Підсумковій відомості ресурсів, середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками по будові вказаний - 3,3, відповідно і розмір заробітної плати визначається при розряді 3,3, що суперечить п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (Затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196)), (надалі - Порядок), відповідно до якого: «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні кошторисної документації визначається замовником у складі вихідних даних за розрядом складності робіт 3,8 але не ніжче ніж середньомісячна заробітна плата за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозовий індекс споживчих цін на поточний рік».
Згідно п.5.3 Розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників- будівельників і монтажників та середнього розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів». Ключове слово «нормативного».
У зв’язку з вищесказаним, просимо Вас визначити розмір середньомісячної заробітної плати та середньомісячну тривалість робочого часу, додавши це в технічне завдання для вірного розрахунку договірної ціни, або внести зміни та вказати вірний розряд робіт, оскільки зменшити розряд учаснику самостійно неможливо, так як це буде порушенням Настанови та Порядку та, відповідно, буде суперечити вимогам тендерної документації, адже, розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника має бути здійснений відповідно до Настанови.
Щоб уникнути ситуації, коли пропозицію учасника буде відхиллено або за невідповідність пропозиції технічному завданню або за невідповідність Настановам, просимо усунути цю суперечність, шляхом внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.11.2024, 21:44)
Шановний учаснику! Відповідно до п.3 Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подає:
кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання (Додаток 2), а саме:
- договірну ціну;
- зведений кошторисний розрахунок
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві"
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме у Підсумковій відомості ресурсів, Розділу І. Витрати труда п.2 – Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками - розряд 3,3 відповідно п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (Затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196)), (надалі - Порядок), відповідно до якого: «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів Украхни». Згідно п.5.3 Розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови: «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників - будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів». Ключове слово «нормативного».
Підсумкова відомість ресурсів є частиною кошторисної документації «Капітальний ремонт будівлі клініко – діагностичної лабораторії та денного стаціонару м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола Вячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)(по зауваженнях експертизи)», та розроблена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Кошторисна документація пройшла Експертний звіт (Позитивний), щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Додатково повідомляємо, відповідно до абзацу 9 Пояснювальної записки Кошторисної документації «Капітальний ремонт будівлі клініко – діагностичної лабораторії та денного стаціонару м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола Вячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)(по зауваженнях експертизи)» - «Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 172,33 люд.год та розряді робіт 3,8)».