Процедура закупки объявлена 17.10.2024 18:23. Дата последних изменений - 08.11.2024 15:50
Послуги з технічного огляду автомобілів -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-17-015803-a | |
| ID | 79fabb02d5b1479da6dd9a371b14ebf3 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
90`670.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце надання послуг : На станціях технічного обслуговування, які належать Учаснику та знаходяться на відстані не більше 21 км від бази Замовника (м. Київ, вул. Щербаківського, 52).
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління державної охорони України | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 90`670.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.10.24
Период уточнений
до 23.10.24
Прием предложений
до 26.10.24
Аукцион
28.10.24
Квалификация
с28.10.24
Предложения рассмотрены
с30.10.24
Завершен
08.11.24
18.10.2024, 11:58
Невідповідність кваліфікаціних вимог
Общий вопрос о закупке
Просимо прибрати насутпну кваліфікаціну вимогу з документації, додаток №3 :
Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
для підтвердження кваліфікації - виконавець має бути внесений до Переліку випробувальних лабораторій (ВЛ) ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та регіональних субпідрядних ВЛ, які виконують перевірку відповідності конструкції і технічного стану колісних транспортних засобів (КТЗ) за вимогами Настанови ЄКМТ та Віденської угоди 1997 року. Виконавець має мати сталий досвід субпідрядної випробувальної лабораторії ДП «ДержавтотрансНДІпроект» не менше 3 років. На підтвердження учасник надає довідку в довільній формі;
Адже предмет закупівлі "Обов’язковий технічний контроль" , а не "ЄКМТ"
Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:
для підтвердження кваліфікації - виконавець має бути внесений до Переліку випробувальних лабораторій (ВЛ) ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та регіональних субпідрядних ВЛ, які виконують перевірку відповідності конструкції і технічного стану колісних транспортних засобів (КТЗ) за вимогами Настанови ЄКМТ та Віденської угоди 1997 року. Виконавець має мати сталий досвід субпідрядної випробувальної лабораторії ДП «ДержавтотрансНДІпроект» не менше 3 років. На підтвердження учасник надає довідку в довільній формі;
Адже предмет закупівлі "Обов’язковий технічний контроль" , а не "ЄКМТ"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.10.2024, 21:24)
Шановний Учаснику.
Транспортні засоби УДО під час службової необхідності, на регулярній основі, перетинають державний кордон України з ЄС. На території країн ЄС до колісних транспортних засобів діють вимоги Директиви 2014/45/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 3 квітня 2014 року про періодичні перевірки придатності до експлуатації автотранспортних засобів та їх причепів та вимоги Віденської угоди 1997 року.
Суть вимог до учасників закупівлі не полягає в послугах ЄКМТ, а полягає у відборі Виконавця який має бути внесений до Переліку випробувальних лабораторій (ВЛ) ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та регіональних субпідрядних ВЛ, які виконують перевірку відповідності конструкції і технічного стану колісних транспортних засобів (КТЗ) за вимогами Віденської угоди 1997 року.
Акцент саме на учасниках які мають офіційний статус субпідрядника ДП «ДержавтотрансНДІпроект» по перевірці відповідності конструкції і технічного стану КТЗ за вимогами Віденської угоди 1997 року. Так як у ДП «ДержавтотрансНДІпроект» єдиний перелік субпідрядників то відповідно і посилання може бути лише на цей перелік субпідрядників.
Виходячи з вище зазначеної інформації, оголошення закупівлі викладено таким чином , що під час проходження Обов’язкового технічного контролю (ОТК) транспортних засобів Виконавець повинен мати статус субпідрядника ДП «ДержавтотрансНДІпроект» по перевірці відповідності конструкції і технічного стану КТЗ за вимогами Віденської угоди 1997 року, для офрмлення Міжнародного сертифікату технічного огляду (МСТО), альтернативи згідно пункту 19 Постанови КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 закупівлею не передбачено.
Відповідно до Віденської угоди 1997 року та наказу Мінтрансзв’язку України від 09.01.2009 № 8 «Про заходи щодо забезпечення виконання Віденської Угоди 1997 року» Центр технічного огляду колісних транспортних засобів – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» забезпечує видачу українським автомобільним перевізникам Міжнародних сертифікатів технічного огляду колісних транспортних засобів (МСТО).
Перелік нормативно-правових актів, які є підставою для надання послуги:
• Угода про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів, вчинена у Відні 13 листопада 1997 року;
• Указ Президента України від 28 лютого 2006 року № 159/2006 «Про затвердження Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів» ;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2007 № 1036 «Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів»;
• Перелік вимог до КТЗ – розділи 9, 10, 11 Резолюції ITF/IRU(2022);
• Документи, які повинні знаходитися на борту вантажного автомобіля – Вступ до Резолюції ITF/IRU(2022);
• Зразки сертифікатів: додатки 4, 5, 6, 9, 10 і Доповнення Резолюції ITF/IRU(2022).
Окрім вище зазначеного 19.05.2023 р. – затверджено зміни до Порядку проведення ОТК (Постанова КМ України від 19.05.2023 р. № 514), якими:
1) закріплено на рівні законодавства перелік обладнання, необхідного для проведення ОТК транспортних засобів, приведено у відповідність до Директиви № 2014/45/ЄС;
2) обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів та коди оцінки їх невідповідності (таблиці невідповідностей транспортних засобів) приведено у відповідність до Директиви № 2014/45/ЄС;
Враховуючи викладене, зміни вноситися не будуть.
Транспортні засоби УДО під час службової необхідності, на регулярній основі, перетинають державний кордон України з ЄС. На території країн ЄС до колісних транспортних засобів діють вимоги Директиви 2014/45/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 3 квітня 2014 року про періодичні перевірки придатності до експлуатації автотранспортних засобів та їх причепів та вимоги Віденської угоди 1997 року.
Суть вимог до учасників закупівлі не полягає в послугах ЄКМТ, а полягає у відборі Виконавця який має бути внесений до Переліку випробувальних лабораторій (ВЛ) ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та регіональних субпідрядних ВЛ, які виконують перевірку відповідності конструкції і технічного стану колісних транспортних засобів (КТЗ) за вимогами Віденської угоди 1997 року.
Акцент саме на учасниках які мають офіційний статус субпідрядника ДП «ДержавтотрансНДІпроект» по перевірці відповідності конструкції і технічного стану КТЗ за вимогами Віденської угоди 1997 року. Так як у ДП «ДержавтотрансНДІпроект» єдиний перелік субпідрядників то відповідно і посилання може бути лише на цей перелік субпідрядників.
Виходячи з вище зазначеної інформації, оголошення закупівлі викладено таким чином , що під час проходження Обов’язкового технічного контролю (ОТК) транспортних засобів Виконавець повинен мати статус субпідрядника ДП «ДержавтотрансНДІпроект» по перевірці відповідності конструкції і технічного стану КТЗ за вимогами Віденської угоди 1997 року, для офрмлення Міжнародного сертифікату технічного огляду (МСТО), альтернативи згідно пункту 19 Постанови КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 закупівлею не передбачено.
Відповідно до Віденської угоди 1997 року та наказу Мінтрансзв’язку України від 09.01.2009 № 8 «Про заходи щодо забезпечення виконання Віденської Угоди 1997 року» Центр технічного огляду колісних транспортних засобів – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» забезпечує видачу українським автомобільним перевізникам Міжнародних сертифікатів технічного огляду колісних транспортних засобів (МСТО).
Перелік нормативно-правових актів, які є підставою для надання послуги:
• Угода про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів, вчинена у Відні 13 листопада 1997 року;
• Указ Президента України від 28 лютого 2006 року № 159/2006 «Про затвердження Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів» ;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2007 № 1036 «Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів»;
• Перелік вимог до КТЗ – розділи 9, 10, 11 Резолюції ITF/IRU(2022);
• Документи, які повинні знаходитися на борту вантажного автомобіля – Вступ до Резолюції ITF/IRU(2022);
• Зразки сертифікатів: додатки 4, 5, 6, 9, 10 і Доповнення Резолюції ITF/IRU(2022).
Окрім вище зазначеного 19.05.2023 р. – затверджено зміни до Порядку проведення ОТК (Постанова КМ України від 19.05.2023 р. № 514), якими:
1) закріплено на рівні законодавства перелік обладнання, необхідного для проведення ОТК транспортних засобів, приведено у відповідність до Директиви № 2014/45/ЄС;
2) обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів та коди оцінки їх невідповідності (таблиці невідповідностей транспортних засобів) приведено у відповідність до Директиви № 2014/45/ЄС;
Враховуючи викладене, зміни вноситися не будуть.