Процедура закупки объявлена 11.10.2024 15:26. Дата последних изменений - 14.11.2024 09:56
«Капітальний ремонт приміщень КНП «Дитячий консультативно-діагностичний центр ім. академіка Б. Я. Резніка» Одеської міської ради для створення дитячого амбулаторного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Спиридонівська, 25/27». -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-11-011040-a | |
| ID | e202bdc8ab74465ba21e58a19c58cdfb |
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`818`900.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління капітального будівництва Одеської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 5`818`900.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 20`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
11.10.24
Период уточнений
до 25.10.24
Период обжалования
до 25.10.24
Прием предложений
до 28.10.24
Квалификация
с28.10.24
Предложения рассмотрены
с06.11.24
Завершен
14.11.24
17.10.2024, 17:45
Акт огляду
Общий вопрос о закупке
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 4 ст. 5 вказаного Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормою ч. 4 ст. 22 вказаного Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Між тим, умови пункту 13 Додатку № 9 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 39 Додатку № 9 вимагає від учасників процедури закупівлі: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити пункт 13 Додатку № 9 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Між тим, умови пункту 13 Додатку № 9 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 39 Додатку № 9 вимагає від учасників процедури закупівлі: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкта, за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити пункт 13 Додатку № 9 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.10.2024, 11:45)
Замовником передбачена вимога, щодо надання акту огляду об’єкту, саме для детельного ознайомлення з об’єктом. Та недопущення помилок, при складані договірної ціни. так як під час огляду підрядник детально ознайомлюється з об’єктом.