Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.10.2024 17:54. Дата последних изменений - 15.10.2024 09:42

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -

Идентификатор закупки UA-2024-10-05-000564-a  
ID ceaa9486b04149699ee6d60174b7573f  
Ожидаемая стоимость
33`680.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Термін поставки товару, а саме: Антистеплери; Затискачі для паперів; Затискачі для паперів; Затискачі для паперів; Клей-олівець; Клей ПВА; Книга записна, А4, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка; Коректори; Лінійки; Маркери; Ножиці від 210 мм, металеві ручки з ергоном. вставками; Олівці графітні; Папір офісний, форматний; Папір офісний, форматний; Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм; Ручки кулькові; Ручки кулькові; Ручки кулькові; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Клейка стрічка канцелярська; Скріпки канцелярські; Степлери; Підстругачки для олівців з контейнером; Файли для документів; Конверти поштові; Степлери; Закладки; Клейка стрічка канцелярська; Паперові блоки для нотаток; Скоби для степлера; Коректор-ручка, 8-12мл; Гумки для видалення написів олівця графітного; Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів; Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці; Коректори; Маркери; Маркер перманентний для письма на будь-яких поверхнях, конусоподібний, 2-4 мм, чорний; Маркери; Маркери; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 18 мм; Олівці графітні; Паперові блоки для нотаток; Папки-реєстратори, А4, 350 аркушів, сині; Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині; Папки-реєстратори; Ручки кулькові; Клейка стрічка канцелярська; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, PVC, 100шт.; Блокноти; Лотки для паперів; Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі; Щоденники, щотижневики та планінги; Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка - з дати укладання договору до 30 листопада 2024 року.Строк поставки Товарів – на протязі трьох діб з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товарів: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Вивантаження на склад (підвальне приміщення) здійснюється безпосередньо силами Постачальника

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Ожидаемая стоимость 33`680.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
05.10.24
Прием предложений
до 09.10.24
Квалификация
с09.10.24
Предложения рассмотрены
с09.10.24
Завершен
15.10.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует