Процедура закупки объявлена 04.10.2024 08:28. Дата последних изменений - 23.12.2024 00:00
"Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади" (коригування), І-ІІ черги будівництва -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-04-000200-a | |
| ID | 898eba57f5dc4d5db4ed6258826f9e58 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-10-04-000041-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
58`042`754.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 58`042`754.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка работ |
Закупка объявлена
04.10.24
Период уточнений
до 07.11.24
Период обжалования
до 07.11.24
Прием предложений
до 10.11.24
Аукцион
11.11.24
Квалификация
с11.11.24
Предложения рассмотрены
с17.12.24
Закупка не состоялась
23.12.24
15.10.2024, 16:44. ID:
UA-2024-10-04-000200-a.a1
Жалоба в АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА"
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо дискримінаційних вимог тендерної документації)
Департаментом з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади" (коригування), І-ІІ черги будівництва», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-04-000200-a.
Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі, ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» розглянуло тендерну документацію Замовника, що затверджена рішенням уповноваженої особи Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 04.10.2024 № 28 та встановило наявність низки дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим грубо порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі, ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» розглянуло тендерну документацію Замовника, що затверджена рішенням уповноваженої особи Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 04.10.2024 № 28 та встановило наявність низки дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим грубо порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а також права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
?:tender complaints objections sequenceNumber: 1
Вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не можуть бути виконані учасниками закупівлі
Описание сущности пункта жалобы
Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» визначено, що Учасник розраховує вартість робіт виходячи із вимог діючого законодавства України з визначення вартості будівництва, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів). Не враховані Учасником витрати не сплачуються Замовником окремо та вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Також Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен забезпечити організацію каналів зв’язку (GSM, IP, Ethernet(PON), Starlink) та забезпечення абонплатою по 31.12.2025.
При цьому у Відомості обсягів робіт така стаття витрат відсутня. Таким чином вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не можуть бути виконані учасниками закупівлі.
Враховуючи той факт, що під час складання кошторисів Учасник зобов’язаний їх включити, то кошторис Учасника з цими витратами буде відрізнятися від відомостей, що може бути розцінене як невідповідність тендерної пропозиції і пропозиція учасника буде відхилена. Оскільки у Відомості обсягів робіт кошти на організацію каналів зв’язку та абонплату не передбачені, але Замовник вимагає їх включити, необхідно додати їх до обсягів робіт.
Також для забезпечення Учасникам можливості виконати встановлену вимогу тендерної документації та розрахувати такі витрати, у тендерній документації повинні бути зазначені відповідні характеристики, зокрема:
‒ пропускна здатність, швидкість передачі даних;
‒ перелік та назви надійних провайдерів, які влаштовують Замовника у частині безпеки для передачі інформації для такого виду систем;
‒ чи була проведена проєктною організацією робота (зокрема з отримання погоджень) по забезпеченню Ethernet(PON) всіх кінцевих засобів оповіщення;
‒ кількість точок підключення та орієнтовна вартість.
Це суттєва сума, яку потрібно кудись включити і яка може обчислюватися сотнями тисяч гривень.
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку із вказаним вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та привести тендерну документацію у відповідність із чинним законодавством.
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 4 до ТД
?:tender complaints objections sequenceNumber: 2
Щодо надання документів про відповідність
Описание сущности пункта жалобы
Додатком 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» також вимагається:
обладнання, яке встановлюється на відкритій місцевості, має бути зовнішнього виконання і можливість використання повинно підтверджуватись протоколами випробувань. Також обладнання має відповідати технічним регламентам, які можуть застосовуватися до даного типу обладнання (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355), що підтверджується протоколами випробувань (далі – протоколи) і сертифікатами відповідності (далі – сертифікати). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на запропоновані компоненти ПКТ паспорта та протоколи випробувань, що стосуються кліматичних характеристик, температурного режиму, звукового тиску амплітудно-частотних характеристик гучномовців та їх комбінацій.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії сертифікатів, декларацій та протоколів випробувань на запропоновані компоненти ПКТ МАСЦО.
У разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен обов’язково:
- в складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням країни виробника, повної назви обладнання, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, та технічних характеристик запропонованого обладнання (по кожному типу запроектованих ПТК МАСЦО). Технічні засоби оповіщення та інформування населення МАСЦО можуть замінюватися на еквівалент за умови, що технічні параметри кожного компонента не гірше запроектованих;
- в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії декларацій, сертифікатів та протоколів випробувань на запропоновані компоненти ПКТ МАСЦО на підтвердження технічних характеристик обладнання;
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином законодавством не передбачено можливості для замовника зазначити в якості вимоги надання одночасно і протоколів випробувань, і декларацій і сертифікатів. Навпаки законом чітко передбачений обов’язок замовника зазначити які протоколи випробувань, які декларації або які сертифікати можуть бути надані учасниками для підтвердження відповідності.
Надання такого вибору учаснику прямо передбачено Законом «Про публічні закупівлі» і це цілком зрозуміло, адже протоколи випробувань, які видаються акредитованим органом або акредитованою випробувальною лабораторією, є підставою для видачі сертифікату відповідності (сертифікату експертизи/перевірки типу та/або декларації відповідності). Тобто наявність сертифікату підтверджує наявність інших документів, що йому передують. Також в сертифікаті вказані номери протоколів випробувань, на підставі яких видано сертифікат. В той же час протоколи випробувань, як правило, залишаються на зберіганні у випробувальної лабораторії та містять багато конфіденційної інформації, яка не підлягає оприлюдненню або може бути оприлюднена лише частково з дозволу випробувальної організації та/або можуть містити конфіденційну інформацію, наприклад що становить комерційну таємницю або захищені від розповсюдження та оприлюднення відомості, які є інтелектуальною власністю авторів розробок, патентотримачів тощо. Зазначене підтверджуємо витримкою з Протоколу випробувань автоматизованої системи оповіщення виробництва ТОВ НВФ «БРАНД МАЙСТЕР ПЛЮС», обладнання якого передбачено проєктними рішеннями відповідно до оприлюдненого Замовником експертного звіту № 01-1609-24/ЕП/КО від 27 вересня 2024 (протокол був раніше завантажений учасником іншої закупівлі на майданчик Prozorro).
Крім цього згідно зі ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Таким чином законодавством України чітко визначено, що на підтвердження факту відповідності продукції надається будь-який з документів: або протоколи випробувань або декларації або сертифікати.
Твердження Замовника на питання з цього приводу, що вказана вимога також міститься у Технічному завданні на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) в Кременчуцькій міській територіальній громаді», яке пройшло погодження в установленому законодавством порядку, не є підставою для внесення вимоги у такій редакції у тендерну документацію. Адже Закон України є вище будь-яких технічних завдань. Статтею 19 Закону України «Про правотворчу діяльність» встановлено чітку ієрархію нормативно-правових актів.
Отже Замовником встановлено вимогу, яка грубо суперечить чинному законодавству України, порушує права потенційних учасників та не може бути виконана усіма бажаючими прийняти участь у закупівлі, що необґрунтовано значно обмежує коло учасників та конкуренцію і може призвести до розтрати бюджетних коштів.
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації та викласти інформацію, що стосується документів про відповідність в наступній редакції:
«обладнання, яке встановлюється на відкритій місцевості, має бути зовнішнього виконання і можливість використання повинно підтверджуватись відповідними документами. Також обладнання має відповідати технічним регламентам, які можуть застосовуватися до даного типу обладнання (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355), що підтверджується протоколами випробувань (далі – протоколи) або сертифікатами відповідності (далі – сертифікати) або декларацією про відповідність (далі – декларація). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на запропоновані компоненти ПКТ паспорти або протоколи випробувань або сертифікати або інші документи, що стосуються кліматичних характеристик, температурного режиму, звукового тиску амплітудно-частотних характеристик гучномовців та їх комбінацій.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії сертифікатів, або декларацій, або протоколів випробувань на запропоновані компоненти ПКТ МАСЦО.
У разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен обов’язково:
- в складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням країни виробника, повної назви обладнання, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції, та технічних характеристик запропонованого обладнання (по кожному типу запроектованих ПТК МАСЦО). Технічні засоби оповіщення та інформування населення МАСЦО можуть замінюватися на еквівалент за умови, що технічні параметри кожного компонента не гірше запроектованих;
- в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії декларацій, або сертифікатів або протоколів випробувань на запропоновані компоненти ПКТ МАСЦО на підтвердження технічних характеристик обладнання.»
?:tender complaints objections argument evidence
Зразок протоколу випробувань
?:tender complaints objections argument evidence
Зразок сертифікату відповідності
?:tender complaints objections argument evidence
Закон України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"
?:tender complaints objections sequenceNumber: 3
Щодо відповідності Технічному регламенту радіообладнання, затвердженого постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355
Описание сущности пункта жалобы
Відповідно до пункту 3 Загальної частини Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355, дія цього Технічного регламенту не поширюється на радіообладнання, яке використовується виключно з метою забезпечення громадської безпеки, оборони та безпеки держави, захисту державного кордону, кримінально-процесуальної діяльності, функціонування об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України.
Відповідно до пункту 4.1 розділу І тендерної документації найменування предмета закупівлі – ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (коригування), І-ІІ черги будівництва) за адресою: Полтавська область, м. Кременчук).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, наведена вище вимога Документації (в частині надання протокола випробувань та сертифіката відповідності вимогам технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою КМУ від 24.05.2017 № 355) не узгоджується з положеннями пункту 3 Загальної частини 9 Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355.
Зазначене також підтверджується рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
№ 9309-р/пк-пз від 28.05.2024р. (додається).
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині та видалення вказаної вимоги ТД
?:tender complaints objections argument evidence
Технічний регламент радіообладнання
?:tender complaints objections argument evidence
Практика рішення АМКУ
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 4 до ТД
?:tender complaints objections sequenceNumber: 4
Щодо ненадання вичерпного переліку технічних характеристик для забезпечення права на підбір еквіваленту
Описание сущности пункта жалобы
У Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Замовником наведені технічні характеристики основних компонентів МАСЦО.
Законом України «Про публічні закупівлі» учасникам гарантовано можливість пропонувати еквівалент обладнання та матеріалів. З метою надання еквіваленту та підбору найбільш відповідного та ефективного обладнання нами були ретельно вивчені технічні характеристики МАСЦО.
В Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відсутні наступні технічні характеристики, які необхідні для реалізації нашого права на пропозицію еквіваленту та підбору еквівалентного обладнання:
‒ Автоматизоване робоче місце керування базовими станціями. Відсутні вимоги до ступеню захисту за IP, опис функціоналу, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними з ТАСЦО, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними із зовнішніми респондентами.
‒ Базова станція оповіщення номінальною потужністю 1200Вт модифікована. Відсутні вимоги до ступеню захисту за IP, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними з іншими компонентами МАСЦО.
‒ Модуль розширення цифрового радіозв'язку стандарту DMR. Відсутні вимоги до ступеню захисту за IP, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними з іншими компонентами МАСЦО, діапазон робочих температур.
‒ Модуль інтеграції систем оповіщення модифікований. Відсутні вимоги до ступеню захисту за IP, діапазон робочих температур, призначення виробу, функціонал, опис взаємодії з іншим обладнанням та перелік такого обладнання, розшифровка протоколів взаємодії/обміну даними з ТАСЦО, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними із зовнішніми респондентами (спеціальними, локальними, об’єктовими системами оповіщення, системами раннього виявлення та оповіщення), якщо це відноситься до функціоналу пристрою; взаємодії/обміну даними з іншими компонентами МАСЦО. Також відсутня інформація в якому режимі здійснюється інтеграція: в автоматичному чи в ручному, за якими протоколами обміну даними чи порядком.
‒ Модуль керування електромеханічними сиренами модифікований. Відсутні вимоги до ступеню захисту за IP, розшифровка протоколу взаємодії/обміну даними з іншими компонентами МАСЦО, діапазон робочих температур.
Також проєктними рішеннями та тендерною документацією передбачено деякі позиції устаткування, які дублюють функції іншого обладнання і не є необхідними для МАСЦО, що створюється, зокрема: передбачено модуль розширення цифрового радіозв'язку стандарту DMR у кількості 51шт. і окремо 29 шт. радіостанцій Motorola DM4600E, призначення та функціонал яких не наведено у технічних характеристиках, а вартість їх є значною; надлишкова кількість репітерів SLR 1000 без обґрунтування їх призначення і функціоналу.
Вказаною недостатністю технічних характеристик та інформації Замовник порушив наше право на ефективний підбір еквіваленту і як наслідок можливість участі та перемоги у закупівлі.
Классификация нарушения
Технічна специфікація предмета закупівлі
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію в цій частині та надати вичерпні технічні характеристики та іншу інформацію.
?:tender complaints objections argument evidence
Додаток 4 до ТД
?:tender complaints objections sequenceNumber: 5
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Описание сущности пункта жалобы
Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації містить вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зокрема вимагається надання копії/й чинного кваліфікаційного/их сертифікату/ів інженерів-проєктувальників відповідного зразка та визначеного класу наслідків (відповідальності), які отримані відповідно до вимог Закону України від 17.02.2011 № 3038-VI “Про регулювання містобудівної діяльності” та Закону України «Про архітектурну діяльність».
Проте закупівля UA-2024-10-04-000200-a не стосується виконання проєктних робіт, а є закупівлею електромонтажних робіт на будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Згідно з НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» електротехнічні працівники повинні пройти навчання та скласти іспит з Правил безпеки під час експлуатації електроустановок споживачів та мати групу з електробезпеки.
Таким чином для даного виду закупівлі доцільно встановлювати вимоги саме до електротехнічного персоналу, а не до інженерів-проєктувальників.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію в цій частині.
?:tender complaints objections argument evidence
ТД
?:tender complaints objections sequenceNumber: 6
Щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів
Описание сущности пункта жалобы
Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» вимагається наявність у учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно з Додатком 2 аналогічним слід вважати договір, який співпадає з предметом закупівлі за кодом або за загальною назвою, або якщо виконані за договором роботи за своїм змістом, правовою природою є будівельно-монтажними роботами або електромонтажними роботами.
На нашу думку, зазначене визначення аналогічного договору є надто широким та може призвести до закупівлі за бюджетні кошти неефективного обладнання та неякісних робіт. Адже існують десятки різних видів електромонтажних чи будівельно-монтажних робіт по різноманітним об’єктам та з використанням різного обладнання.
Закупівля, яку проводить Замовник, є закупівлею з будівництва місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади. Автоматизовані системи централізованого оповіщення повинні впроваджуватися відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема: Кодекс цивільного захисту України; Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затверджене Постановою КМУ №733 від 27.09.2017; Наказ МВС від 08.02.2019р. №93, тощо.
Компанії, які мають досвід виконання електромонтажних робіт можуть не мати ніякого відношення до створення автоматизованих систем централізованого оповіщення, які є надзвичайно важливими, адже стосуються збереження життя і здоров’я населення України.
Статтею 16 Закону України встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі UA-2024-10-04-000200-a є "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади" (коригування), І-ІІ черги будівництва». Отже Замовником неправомірно наведено визначення аналогічного договору.
Враховуючи, що автоматизовані системи оповіщення мають суттєвий вплив щодо життєдіяльності та цивільного захисту населення (Постанова КМУ №733 та Розпорядження КМУ від 31.01.2018р. №43-р), а командний пункт МАСЦО відповідно до проєктних рішень та експертного звіту № 01-1609-24/ЕП/КО від 27.09.2024 буде розташований у приміщенні міської ради, тим більше учасник повинен мати досвід улаштування саме систем оповіщення, а не будь-якого іншого обладнання.
Классификация нарушения
Кваліфікаційні критерії учасників
?:tender complaint objection requested remedy
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію в цій частині та викласти визначення аналогічного договору у наступній редакції:
аналогічним слід вважати договір, предметом якого є Електромонтажні роботи (ДК 021:2015: 45310000-3) на улаштування автоматизованої системи оповіщення.
?:tender complaints objections argument evidence
ТД
Дата рассмотрения жалобы25.10.2024, 10:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Інформація про усунення порушень, визначених у рішенні АМКУ від 25.10.2024 №17405
Дата исполнения решения заказчиком: 01.11.2024 08:32
Выполнена заказчиком