Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.05.2018 11:16. Дата последних изменений - 15.06.2018 14:27

Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровсьького району м. Києва

Идентификатор закупки UA-2018-05-25-000789-a  
ID bc4f6ffd3d1d4ebc8c8330c3f5f7427d  
Ожидаемая стоимость
239`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до завершення строку подачі пропозицій повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. 1) Пропозицію, яка включає: - розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.2.2 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): - договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); - зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та гл.10 утримання служби Замовника в розмірі 1,8 %). - локальних кошторисів; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - розрахунок кошторисного прибутку; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок заробітної плати. Кошторисна документація має бути розрахована згідно змін та положень ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817. 2) довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою № з/п Посада (робоча професія) Кількість Штатний/найманий працівник 1 2 3 4 3) довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід за формою № з/п Посада П.І.Б. Штатний/найманий Кваліфікація Досвід роботи на займаній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 4) довідку в довільній формі про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 5) скан-копії виконаних договорів та інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (виконання робіт за бюджетні кошти) не менше двох за формою Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг виконаних робіт у тис. грн. Рік, в якому виконувались роботи Замовник, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 6) копію ліцензії/дозволу Учасника конкурсних торгів на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками; (завірені належним чином) 7) копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним; (завірені інженером-проктувальником) 8) копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; (завірені належним чином) 9) копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); (завірені належним чином) 10) Копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); 11) Довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах. 12) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним). *-документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій 13) заповнену «Форму пропозиції» в довільній формі; 14) у вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії-Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (П.І.П, посада, контактний телефон); 15) гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі; 16) підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу; 17)підтвердження можливості виконувати роботи за умов відстрочки платежу до 60 календарних днів з моменту підписання акту виконаних робіт; 18) переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі. 19)проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору; 20) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка); 21) копія договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття; 22) Сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на: 1) основні будівельні матеріали (піна монтажна, герметик, фарба, гіпсокартон тощо); 2) ПВХ профіль; 3) фурнітуру; 4) ПВХ конструкції. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі. 23) оригінал довідки (виданою уповноваженою організацією) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (оригінал довідки, не більше місячної давнини) 24) оригінал довідки (виданою уповноваженою організацією) про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); (оригінал довідки) 25) довідку про постачальників виробів та матеріалів за формою: Назва товару Постачальник (виробник) Сертифікат відповідності Санітарно-гігієнічний висновок 1 2 3 4 26) довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля; 27) інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції; 28) в обов’язковому порядку, на етапі надання пропозицій, надати Замовнику зразок конструкції, яку Учасник планує використовувати при проведенні робіт. Якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Учасник повинен передбачити заходи щодо захисту довкілля. Всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера, за підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), а копії документів належним чином завірені (завірені належним чином або органом який їх видав). 5. Інша інформація: Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі - ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. Додатки до документації: Додаток № 1 – проект договору Додаток № 2 – технічне завдання Додаток № 3 – технічні вимоги до віконних конструкцій *Подання документів, передбачених в оголошенні про проведення закупівлі, подаються учасниками аукціону тільки при підписанні першого договору на виконання підрядних робіт в поточному році. Для укладання наступних договорів в поточному році (в разі перемоги на інших аукціонах) подання документів, передбачених в оголошенні про проведення закупівлі, подаються тільки в тій частині, в якій відбулися зміни після укладання попередніх договорів. Інформація подається не пізніше дня початку кваліфікації учасника (за результатами аукціону або за його відсутності) учасником на бланку підприємства за підписом керівника (уповноваженої особи) та завірена печаткою підприємства. Виготовлення, доставка, розвантажувальні роботи, підняття на поверхи та вивіз будівельного сміття входить в вартість закупівлі. В зв’язку з тим, що фасад будівлі, в приміщеннях яких планується заміна вікон, утеплений та оздоблений, переможець надає гарантійний лист, що при виконанні монтажних робіт не буде порушена його цілісність та неушкодженість. В разі недотримання даної вимоги виконавець робіт повинен відновити ушкодження власним коштом. Технічні вимоги до віконних конструкцій з ПВХ, що планується встановлювати в КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» - Профіль відноситься до класу В та відповідають вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»; - Кількість камер в ПВХ – 5 камер; - Монтажна ширина – 70 мм; - Приведений опір теплопередачі – 0,85 м²*С/Вт; - Допустиме значення повітропроникливості – 12 кг/(м²•год); - Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 34 дБ; - Група горючості – Г1 (за пожежно-технічною класифікацією 2.3 ДБН В.1.1-7-2002) «Пожежна безпека об’єктів будівництва»; - Формула склопакету – 4і-10-4М1-10-4і; - Тепла полімерна дистанційна рамка; - Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах; - Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та в верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю; - При заскленні стулок скло і склопакети установлюються на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускаються. - Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру. Технічні вимоги до міжкімнатних дверей що планується встановлювати в КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» - Профіль: OpenTeck - Серія: "DeLux" Колір: Белый - Фурнітура: Vorne - Остіклення: С/П 4-16-4; - Сендвич-плита: 24мм - Петля дверная 120-140 кг "Pavo", Белый, шт. 3 - Порог алюм. Универс 20 мм

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"  
Ожидаемая стоимость 239`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`222.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
25.05.18
Период уточнений
до 30.05.18
Прием предложений
до 06.06.18
Аукцион
07.06.18
Квалификация
с07.06.18
Предложения рассмотрены
с08.06.18
Завершен
15.06.18

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт (заміна вікон та міжкімнатних дверей) за адресою: вул. Митрополита А. Шептицького,5, Дніпровсьького району м. Києва
ДК 021:2015: 45421130-4 - Встановлення дверей і вікон
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 08.06.2018 - 31.07.2018
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 Одиниця

Тендерная документация

Техническое описание предмета закупки
r_5_СД_ДФ_2-1-1.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2018 11:17
Версия документа от: 25.05.2018 11:17
ID: 198eaa3d2bfd473da02b0e4f4c887316
Критерии оценки
Кваліфікаційні вимоги.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2018 11:17
Версия документа от: 25.05.2018 11:17
ID: 4c0678ee315643ec8d826921dcd7b5bd
Проект договора
Істотні умови договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2018 11:18
Версия документа от: 25.05.2018 11:18
ID: 4ba9b79a42a84c8a81bdf7bc07548e73
Проект договора
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.05.2018 11:19
Версия документа от: 25.05.2018 11:19
ID: a46a9500cde846deb344c4201f661537
Нетипизированный документ
audit_bc4f6ffd3d1d4ebc8c8330c3f5f7427d.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2018 14:11
Версия документа от: 07.06.2018 14:11
ID: 00ae57f39b174376b30cc3e6db9e7046
Нетипизированный документ
audit_bc4f6ffd3d1d4ebc8c8330c3f5f7427d.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2018 14:11
Версия документа от: 07.06.2018 14:11
ID: 00ae57f39b174376b30cc3e6db9e7046

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 30.05.2018 16:00  
Начало периода приема предложений 04.06.2018 08:00  
Окончание периода приема предложений 06.06.2018 12:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 07.06.2018 13:50 - 07.06.2018 14:11  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26188952  
Юридический адрес 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 07.06.2018 14:11
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ Інтелрембуд
ID: cbfddd14c2c3432ea4b56fd964358a98
182`999.00
Гривна с НДС
2
ТОВ ГрінСолюшнс
ID: 495b353c6a8043afadb3c20edbcb396e
183`000.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
182`999.00
Гривна с НДС
Победитель
08.06.2018 11:44
2
183`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ Інтелрембуд
Код ЕГРПОУ:39715237
182`999.00
Гривна с НДС
08.06.2018
11:44

Заключенные договоры

Номер договора
93
Дата подписания
12.06.2018
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2018
Цена договора
182`999.00 Гривна с НДС