Процедура закупки объявлена 25.08.2024 12:41. Дата последних изменений - 02.09.2024 12:23
Виноград свіжий столовий, першого товарного сорту, ДСТУ 2438 -
| Идентификатор закупки | UA-2024-08-25-000090-a | |
| ID | 1f1d99a24ebf485fa827f5f13a96d3ce |
Ожидаемая стоимость
13`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Поставка Товару здійснюється: партіями відповідного обсягу відповідно до заявок Замовника не менше 3-х разів на тиждень
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Кам'янець-Подільська спеціальна школа Хмельницької обласної ради | |
| Ожидаемая стоимость | 13`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
25.08.24
Прием предложений
до 30.08.24
Квалификация
с30.08.24
Предложения рассмотрены
с30.08.24
Завершен
02.09.24