Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.08.2024 10:56. Дата последних изменений - 16.09.2024 15:59

Виконання робіт з розробленням проектної документації по об’єкту: «Реконструкція «об’єкта» ЛМКП “Львівтеплоенерго” з розміщенням та підключенням 4-х когенераційних газопоршневих установок загальною потужністю ≤ 20 МВт у м. Львів, вул. ****» -

Идентификатор закупки UA-2024-08-09-001865-a  
ID 0a308e62fce946c0b0018aca0a6571ad  
Общая ожидаемая стоимость закупки
470`662`472.98 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 470`662`472.98 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 2`000`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
09.08.24
Период уточнений
до 24.08.24
Период обжалования
до 24.08.24
Прием предложений
до 27.08.24
Квалификация
с27.08.24
Предложения рассмотрены
с02.09.24
Завершен
16.09.24
13.08.2024, 14:52
Кваліфікаційний критерій
Общий вопрос о закупке
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:
Щодо надання підтвердження фінансової спроможності:
"Звітність надається за останній звітній період (рік); Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж 20 % від очікуваної вартості предмета закупівлі."

Чи може учасник підтверджувати даний критерій об'єднанням юридичних осіб?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.08.2024, 16:17)
Даючи відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У свою чергу, відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Отже, виходячи з вищенаведеного закупівельне законодавство встановлює порядок та спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям об’єднанням учасників.
22.08.2024, 11:50
Звернення до Замовника
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!
Наша компанія відповідає всім висунутим Вами вимогам до потенційного виконавця і має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Проте окремі положення тендерної документації позбавляють нас такої можливості, а саме:
вимоги передбачені в пункт 6.3 Додатку 1 щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти; зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним газом; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
На даний момент ми не зможемо виконати наведену вимогу, бо на дату подання пропозицій термін чинності одного з дозволів завершиться. Натомість, свіжий дозвіл ми отримаємо лише за тиждень.
Дуже просимо Вас увійти в нашу ситуацію і передбачити як альтернативу до надання чинного дозволу чи декларації можливість подання гарантійного листа про отримання відповідних дозволів/декларації не пізніше початку робіт.
Ми гарантуємо вам, що до початку робіт ми матимемо всі необхідні для виконання замовлення дозволи.
Дуже розраховуємо на ваше бажання провести прозору і чесну закупівлю згідно з принципами максимальної економії, ефективності та конкурентності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.08.2024, 17:58)
Дякуємо Вам за звернення!
Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.