Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.07.2024 11:22. Дата последних изменений - 05.08.2024 10:24

Код ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер, ноутбуки) -

Идентификатор закупки UA-2024-07-05-003412-a  
ID d074b4cdd491467d9bb80d8b4bd87bac  
Общая ожидаемая стоимость закупки
193`746.02 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: бул. Шевченка 460, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18006. Процедура закупівлі – відкриті торги (з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та на основі правил та особливостей, визначених у Партнерській угоді від 01.09.2023, укладена відповідно до Грантової угоди 101082858— CRED4TEACH про діяльність з багатьма бенефіціарами за програмою Erasmus+ Розбудова потенціалу у сфері вищої освіти, в межах реалізації програми міжнародної співпраці. Реєстраційною картою проекту (програми) № 5378 передбачено міжнародний договір, яким регулюється даний проект, а саме: «Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 № -360-VІ), Програма ЕРАЗМУС+, напрям КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Черкаський державний технологічний університет  
Общая ожидаемая стоимость закупки 193`746.02 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.07.24
Период уточнений
до 14.07.24
Период обжалования
до 14.07.24
Прием предложений
до 17.07.24
Аукцион
17.07.24
Квалификация
с17.07.24
Предложения рассмотрены
с23.07.24
Завершен
05.08.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует