Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.06.2024 16:02. Дата последних изменений - 09.08.2024 00:00

Послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), будинок б/н, підземний перехід, (ТЦ «Квадрат») -

Идентификатор закупки UA-2024-06-27-008835-a  
ID fbe59d601cd4488bb74af03af7369ea6  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`635`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`635`200.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.06.24
Период уточнений
до 03.07.24
Прием предложений
до 09.07.24
Аукцион
10.07.24
Квалификация
с10.07.24
Предложения рассмотрены
с06.08.24
Закупка не состоялась
09.08.24
03.07.2024, 09:31
Стаж роботи охоронником не менше 1 року
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Для підтвердження наявності стажу роботи охоронником тендерною документацією передбачено надати: -документи, що підтверджують перебування у штаті Учасника зазначених працівників (Накази/ витяги про прийняття на роботу тощо); у разі дати прийняття у штат працівника 1 (один) рік та менше від дати оголошення/оприлюднення про проведення закупівлі – ДОДАТКОВО копію трудової книжки відповідного працівника, де мається запис про стаж роботи охоронником не менше 1 року сумарно у одного або двох роботодавців, а також сторінку з останнім записом про прийом на роботу. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки у разі залучення працівників за сумісництвом - не оновним місцем роботи - запис у трудовій книжці не робиться. Підтвердженням трудових відносин в такому випадку є наказ про прийняття на роботу і вимога про сторінку з останнім записом про прийом на роботу є некоректною. Також вимога щодо копії трудової книжки відповідного працівника, де мається запис про стаж роботи охоронником не менше 1 року сумарно у одного або двох роботодавців є дискримінаційним для учасника, оскільки ми маємо працівників, що мають стаж роботи охоронником більше 1 року сумарно у 3 попередніх роботодавців, в той час як тендерною документацією передбачено - у одного або двох. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.07.2024, 18:18)
Шановний учаснику,
вимоги тендерної документації встановлені з урахуванням потреби замовника отримати якісні послуги із залученням досвідченого(их) персоналу/фахівців учасника, досвід роботи яких може бути належним чином перевірено документально.
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
03.07.2024, 09:43
Обов’язковий попередній (періодичний) психіатричний огляд та профілактичний наркологічний огляд
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Ви вимагаєте надати чинні документи, які підтверджують проходження працівників Учасника, що будуть залучені до виконання договору, обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду. Це дискримінаціна вимога, оскільки Тендерна документація не передбачає надання документів, які підтверджують проходження особою проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість подання у складі пропозиції також документів, які підтверджують проходження особою проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.07.2024, 18:19)
Вимоги тендерної документації встановлені з урахуванням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови).
Зокрема, п.17 Ліцензійних умов передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). При цьому, під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
З огляду на викладене, вимоги тендерної документації повністю узгоджуються з вимогами Ліцензійних умов та не потребують внесення змін.
03.07.2024, 09:47
Дата набуття чинності аналогічного договору починаючи з 01.01.2022р.
Общий вопрос о закупке
Замовнику! Що саме Ви маєте на увазі під поняттям - дата набуття чинності договору починаючи з 01.01.2022р.? Чи це дата початку надання послуг, яка може бути відмінною від дати укладення договору? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації в частині пояснення дати аналогічного договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.07.2024, 18:21)
Вимога тендерної документації щодо досвіду виконання аналогічного договору в частині «дата набуття чинності договору починаючи з 01.01.2022р.» означає, що аналогічний договір може бути укладений до 01.01.2022, але станом на 01.01.2022 виконуватися, тобто бути діючим.
03.07.2024, 09:54
17.1. Копія Ліцензії на здійснення/провадження охоронної діяльності/ Наказу про видачу Ліцензії Учаснику закупівлі, виданого уповноваженим органом
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»: у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Учасники можуть мати декларацію на провадження господарської діяльності, зокрема на провадження охоронної діяльності, відповідно її і подають у складі пропозиції.
Перевірити зазначену інформацію можна у відкритому доступі на сайті https://mvs.gov.ua/, далі обрати меню: Головна > Діяльність > Ліцензування та проведення заходів державного нагляду (контролю) >Ліцензування > Ліцензії > Перелік суб’єктів господарювання, які набули право на провадження охоронної діяльності на підставі поданої ними декларації. Далі завантажується файл, у якому по коду ЄДРПОУ можна знайти інформацію. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання декларації на провадження господарської діяльності, зокрема на провадження охоронної діяльності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.07.2024, 18:24)
Відповідно до пункту 30 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
Відповідно до визначень частини 1 статті 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»:
- документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності;
- декларація про провадження господарської діяльності - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність;
- принцип мовчазної згоди - принцип, згідно з яким суб'єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк док.
Отже, декларація про провадження господарської діяльності не належить до документів дозвільного характеру.
Замовник купує послуги фізичної охорони об'єкта АТ «СЕНС БАНК» за адресою: м.Київ, б-р Миколи Міхновського (перейм. б-р Дружби Народів), будинок б/н, підземний перехід, (ТЦ «Квадрат»). Тобто, послуги будуть надаватися в громадському місці, яке є постійно людним, т.я. окрім торгового центру підземний перехід має доступ до станції метро. Наявність ліцензії підтверджує відповідність кадрового потенціалу, необхідної матеріально-технічної бази учасника ліцензійним умовам, що у свою чергу підтверджено органом ліцензування.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині.