Процедура закупки объявлена 19.06.2024 15:19. Дата последних изменений - 24.07.2024 16:41
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Зрошувальної у Дарницькому районі м. Києва» -
| Идентификатор закупки | UA-2024-06-19-009010-a | |
| ID | c5e7b969f7db4bc6b2d1825296de421d |
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`504`910.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна корпорація "Київавтодор" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 6`504`910.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 32`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.06.24
Период уточнений
до 01.07.24
Период обжалования
до 01.07.24
Прием предложений
до 04.07.24
Аукцион
05.07.24
Квалификация
с05.07.24
Предложения рассмотрены
с16.07.24
Завершен
24.07.24
24.06.2024, 17:50
досвід
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник!
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі
Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на вулицю і на дорогу одночасно в складі одного договору? просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) вулиць і доріг за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж, виконані в повному обсязі
Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на вулицю і на дорогу одночасно в складі одного договору? просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.06.2024, 10:36)
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
24.06.2024, 17:51
досвід
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, однією з умов тендерної документації щодо наявності досвіду є розташування об’єкту за яким виконано роботи з розробки проектної документації саме «в межах міської забудови». Просимо пояснити що саме мається на увазі а також навести нормативно-правовий акт в якому наведене поняття «міська забудова».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.06.2024, 10:36)
Шановний учасник, в розумінні даної закупівлі міська забудова - територія в межах міста, забудована багатоквартирною житловою та/або громадською забудовою.
26.06.2024, 12:04
працівники
Общий вопрос о закупке
Відповідно до умов ТД * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не у всіх підприємств наявна окрема "особа з ведення кадрової роботи". Зазвичай, такі обов'язки виконує керівник підприємства. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.06.2024, 13:04)
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що у разі якщо учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
28.06.2024, 12:46
Підтвердження програмного забезпечення
Общий вопрос о закупке
Просимо виключити дану вимогу щодо надання підтвердження користування програмним забезпеченням:
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.06.2024, 14:45)
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення Замовником інформації про надання Учасником листа-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, а також щодо дискримінаційного характеру таких вимог.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
30.06.2024, 16:28
Кваліфікаційні умови
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Уважно проаналізувавши Ваші відповіді на запити потенційних учасників торгів, напрошується невтішний висновок про зацікавленість Замовника в штучному обмеженні конкуренції, а саме:
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт 3 (трьома) роками, з яких 2,5 роки на даний момент в умовах військового стану, а відповідно, в умовах дуже обмеженого фінансування Замовників, а частіше взагалі його відсутності, і, відповідно, неможливості прийняття, підписання актів та оплати виконаних робіт, навіть при їх фактичному 100 відсотковому виконанні;
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови, хоча проектні роботи по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах міської забудови нічим не відрізняються від проектних робіт по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах інших видів забудов.
Також, просимо повідомити, скільки і які саме виконавці проектних робіт можуть підтвердити такий досвід в рамках робіт, виконаних на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3 (три) роки.
Враховуючи все вищевикладене та численні звернення потенційних учасників торгів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а також з метою впровадження недискримінаційних кваліфікаційних умов, пропонується розширити досвід виконання проектних робіт на більший термін і прибрати вимогу щодо саме міської забудови, як такої, яка не підтверджується українською нормативною базою.
Уважно проаналізувавши Ваші відповіді на запити потенційних учасників торгів, напрошується невтішний висновок про зацікавленість Замовника в штучному обмеженні конкуренції, а саме:
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт 3 (трьома) роками, з яких 2,5 роки на даний момент в умовах військового стану, а відповідно, в умовах дуже обмеженого фінансування Замовників, а частіше взагалі його відсутності, і, відповідно, неможливості прийняття, підписання актів та оплати виконаних робіт, навіть при їх фактичному 100 відсотковому виконанні;
- підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови, хоча проектні роботи по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах міської забудови нічим не відрізняються від проектних робіт по перекладанню та/або прокладанню інженерних мереж в межах інших видів забудов.
Також, просимо повідомити, скільки і які саме виконавці проектних робіт можуть підтвердити такий досвід в рамках робіт, виконаних на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3 (три) роки.
Враховуючи все вищевикладене та численні звернення потенційних учасників торгів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, а також з метою впровадження недискримінаційних кваліфікаційних умов, пропонується розширити досвід виконання проектних робіт на більший термін і прибрати вимогу щодо саме міської забудови, як такої, яка не підтверджується українською нормативною базою.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.07.2024, 15:30)
Шановний Учасник! Комунальною корпорацією "Київавтодор" (далі - КК "Київавтодор", Корпорація) розглянуто Ваше звернення, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
1. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 3 років.
Як Ви самі слушно зауважили, в умовах воєнного стану велика кількість організацій, через відсутність фінансування та потреби виконання деяких проектних робіт, на жаль, втратили замовлення, не змогли зберегти штат кваліфікованих спеціалістів у зв'язку з непередбачуваними обставинами (мобілізація, зміна місця проживання, відсутність оплачуваної роботи та ін.). Тому Корпорації важливо визначити досвідченого та дієздатного на сьогодні виконавця проектних робіт, якому не потрібно буде здійснювати пошук та підбір кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД), тобто виконавця, який здатний в умовах воєнного стану, без додаткової витрати часу для вирішення організаційних питань, відразу приступити до виконання робіт з розробки ПКД.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання проектних робіт в межах міської забудови з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж.
Повідомляємо Вам, що проектування в обмежених умовах міської забудови зі значною щільністю та складністю розташування інженерних мереж тепло-, електро- водо- і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікацій значно відрізняється від проектування за межами міст, зокрема і в невеликих населених пунктах. Наприклад, інженерні мережі електропостачання та зв'язку за межами міст зазвичай прокладені повітряним шляхом, тоді як в місті - це підземні мережі. Крім того, мережі теплопостачання за межами міст, як правило, відсутні.
3. Щодо виконавців проектних робіт, які здатні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів на замовлення Корпорації інформуємо, що КК "Київавтодор" не веде дану статистику і не виконує моніторинг проектних організацій з відповідним досвідом, проте, вся інформація по закупівлям Корпорації є в загальному доступі, і за бажанням, Ви можете її проаналізувати.
Враховуючи вищенаведене, у КК "Київавтодор" відсутня потреба у коригуванні сталих кваліфікаційних вимог щодо досвіду виконання аналогічних договорів.