Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.05.2024 18:23. Дата последних изменений - 31.05.2024 11:31

Фарби: для фарбування бордюр, фарбування опор та зупинок, для поточного ремонту дитячого майданчика, арт-об’єкту та ремонту ПК та В, пам’ятника та басейнів -

Идентификатор закупки UA-2024-05-08-011551-a  
ID ba39c8c4460d4d9eacf85579e329456e  
Общая ожидаемая стоимость закупки
324`824.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Технічний опис предмету закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Тернівське житлово-комунальне підприємство  
Общая ожидаемая стоимость закупки 324`824.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
08.05.24
Период уточнений
до 19.05.24
Период обжалования
до 19.05.24
Прием предложений
до 22.05.24
Аукцион
22.05.24
Квалификация
с22.05.24
Предложения рассмотрены
с30.05.24
18.05.2024, 22:41
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом  2.3.  вказано, що Розрахунки за Договором, здійснюються по факту поставки, відповідно до п. 3.2 цього Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника. Умови договору мають бути чіткими та зрозумілими. До Постачальника вказані чіткі та обмежені строки у поставці товару.  Чи не єдиним Зобов'язанням Замовника  є оплата товару. Формулювання вказане у пункті 2.3. не дає чіткого строку оплати товару з дати поставки товару. В умовах нестабільної економічної системи собівартість товару змінюється дуже часто.  Замовник може оплатити товар в кінці бюджетного року, за таких умов дохід від продажу товару у Постачальника буде відсутній, адже інфляційні витрати будуть переважати. Враховуючи вище викладене,прошу вказати строк оплати товару з дати поставки товару.  
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 2.3. у проекті Договору, у зв’язку з тим, що кошти місцевого бюджету надходять на розрахунковий рахунок Замовника по його заявці у строки, які не залежать від самого Замовника. Також п. 5.3 пректу Договору передбачено, що Замовнику можливе нарахування пені після спливу 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника.
18.05.2024, 22:44
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом 5.5. вказаний обов'язок  надання Замовнику належним чином оформленої і зареєстрованої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної).
відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Пропонуємо привести п.5.5. проєкту договору у відповідність до ПК України, виключивши з нього  обов'язок надання податкової накладної (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
Пункт 5.5. проекту Договору формулює складання в електронній формі належним чином оформленої і зареєстрованої податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) у відповідності з вимогами діючого законодавства (стаття 187.7 Податкового кодексу України), а не надання її Замовнику.
Крім того, ст. 201.10. ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ зазначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою
18.05.2024, 22:46
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом 9.4. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень.

ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень або іншим компетентним органом.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 9.4. проекту Договору, а саме: Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або його територіальними органами в межах повноважень
18.05.2024, 22:48
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом 10.1.1. вказано ,що Гарантійний термін на Товар - 12 місяців з дати постачання, при умові додержанні всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації.
Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником.  Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст  677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Гарантійний термін на Товар - не менше 12 місяців з дати виготовлення, при умові додержанні всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
КП «ТЖКП», як Замовник, вважає за необхідне залишити без змін п. 10.1.1 проекту Договору, а саме: Гарантійний термін на Товар - 12 місяців з дати постачання, при умові додержанні всіх умов використання, транспортування, зберігання, експлуатації
18.05.2024, 22:48
проєкт
Общий вопрос о закупке
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
В Україні введений воєнний стан через військову агресію рф проти України, починаючи з 24.02.2022р. Всі Учасники, які готові брати участь у відкритих торгах станом на сьогоднішній день про це знають та повинні прораховувати всі свої ризики при формуванні цінової політики та укладанні договорів
18.05.2024, 22:49
проєкт
Общий вопрос о закупке
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2024, 17:35)
КП «ТЖКП» вважає за потрібне не вносити у Договір доповнення про недотримання мораторію у відповідності до Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" оскільки зазначена вимога не відноситься до суттєвих умов Договору. Ризик і відповідальність за перевірку контрагентів при укладанні Договору несе Замовник, керуючись при цьому Постановою № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Крім того, п/п. 12 п.2 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» визначено, що:
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;
замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178