Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.04.2024 13:59. Дата последних изменений - 22.05.2024 12:06

Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) -

Идентификатор закупки UA-2024-04-27-000264-a  
ID 1ac88343a8b4470abfcc7092d5f684e8  
Идентификатор плана UA-P-2024-04-27-000159-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
716`092.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10031, Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Тараса Бульби-Боровця, 15. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Ліцей №16 міста Житомира  
Общая ожидаемая стоимость закупки 716`092.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
27.04.24
Период уточнений
до 02.05.24
Период обжалования
до 02.05.24
Прием предложений
до 05.05.24
Квалификация
с05.05.24
Предложения рассмотрены
с08.05.24
Завершен
22.05.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано