Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.04.2024 17:08. Дата последних изменений - 13.05.2024 16:15

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) -

Идентификатор закупки UA-2024-04-11-011788-a  
ID d28067357b08498e8e99e6bd5d82415c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`739`496.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування блискавкозахисту будівлі, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації. 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg. 1.1. Розробити робочу документацію улаштування блискавкозахисту будівлі. Вимоги до технічного завдання по блискавкозахисту начальних закладів: передбачає захист будівель і споруд закладів освіти від удару блискавки та вторинних її проявів відповідно до ДСТУ EN 62305:2012 «Захист від блискавки. Частина 1. Загальні принципи». 2.1. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2.2. Виконати роботи по улаштуванню блискавкозахисту будівлі.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 6`739`496.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 202`184.88 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
11.04.24
Период уточнений
до 20.04.24
Период обжалования
до 20.04.24
Прием предложений
до 23.04.24
Аукцион
24.04.24
Квалификация
с24.04.24
Предложения рассмотрены
с29.04.24
Завершен
13.05.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует