Процедура закупки объявлена 11.04.2024 15:28. Дата последних изменений - 18.04.2024 15:36
Інфузійні системи (код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; номенклатурні позиції предмету закупівлі: система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, пластикова (полімерна) з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, без ін'єкційної голки (СмартСет система для внутрішньовенної інфузії) код ДК 021:2015: 33194120-3 - Інфузійне приладдя, код НК 024:2023: 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600 (одноразовий набір для інфузії модель IV-6-3 з металевою голкою для проколу флакону), код ДК 021:2015: 33194120-3 - Інфузійне приладдя, код НК 024:2023: 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-04-11-009580-a | |
| ID | eade2e8e831d41f989daf000b98893f9 |
Ожидаемая стоимость
13`450.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Предметом закупівлі є система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, пластикова (полімерна) з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, без ін'єкційної голки (СмартСет система для внутрішньовенної інфузії) - ідентифікатор 4823089504384 та система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600 (одноразовий набір для інфузії модель IV-6-3 з металевою голкою для проколу флакону) - ідентифікатор 4823089503431.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка та передача замовленого Товару Замовнику Постачальником здійснюється протягом 5-ти робочих днів після подачі заявки Замовника та після підтвердження її отримання Постачальником.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" | |
| Ожидаемая стоимость | 13`450.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
11.04.24
Прием предложений
до 16.04.24
Квалификация
с16.04.24
Предложения рассмотрены
с16.04.24
Завершен
18.04.24