Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.03.2024 15:51. Дата последних изменений - 15.05.2024 00:02

Взуття -

Идентификатор закупки UA-2024-03-28-008502-a  
ID cfddcd26e3524baf8362a57ccaad7888  
Общая ожидаемая стоимость закупки
82`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

взуття чоловіче та взуття жіноче

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 82`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
28.03.24
Период уточнений
до 03.04.24
Период обжалования
до 03.04.24
Прием предложений
до 06.04.24
Аукцион
08.04.24
Квалификация
с08.04.24
Предложения рассмотрены
с09.05.24
Закупка не состоялась
15.05.24
31.03.2024, 13:25
Неадекватні умови
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.

Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.

3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.

- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)


Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?

Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2024, 16:32)
Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.
31.03.2024, 13:25
Неадекватні умови
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, ваші умови порушують засади здійснення закупівель. Вони є дискримінаційними, зокрема наявність певного кола працівників у певній кількості для такої малої закупівлі та для такого малого обсягу. Навіщо два водії? навіщо комірники і тд? це абсурдні умови, адже фізична особа підприємець здійснюють у свою діяльість зазвичай самостійно.

Також надання:
2. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи управління якістю вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.

3. Учасник повинен надати скан-копію документа (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує впровадження у учасника(або виробника) системи екологічного управління вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) виданий органом акредитованим Національним агентством акредитації України.

- є теж абсурдом, товар тапки та туфлі, а вимоги про такі сертифікати не становлють ні Енергоатом ні Укрзалізниця ні інші великі замовники, аже розуміють недоцільність цих вимог. Навіщо дані критерії?)


Відкрию таємницю шановний замовнику, що дані сертифікати видаються підприємставам (юридичним особам), а що тоді з фізичиними особами учасниками закупвлі?

Вимагаємо прибрати дані критерії через їх недоцільність та дискримінційність. В разі не виконня буде пода скарга до АМКУ із вимогою обгрунтування вами перед АМКУ, для чого такі критерії у такій великій та "важкій" закупівлі.
Коли всі публічні закупівлі керються чинними НПА, і спрощують вимоги, ви йдете з ними в супереч.
Зрозуміло для кого такі критерії.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.04.2024, 16:32)
Шановний Учасник, розглянувши Dаше звернення було прийнято рішення:
Стосовно першого питання ¬– задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо наявності певного кола працівників.
Стосовно другового та третього питання – відмовити в задоволенні.
Обґрунтування: Відповідно до ч.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам…» та ч.6. ЗУ «Про публічні закупівлі» – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Отже, Замовником при складанні тендерної документації ніяким чином не порушені вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі та не обмежено учасників у поданні тендерних пропозицій. Вид товару та практика інших замовників, щодо встановлення/не встановлення тих чи інших вимог ніяким чином не зобов’язує нас, як Замовника діяти аналогічно, оскільки як зазначалось вище, всі вимоги відповідають чинному законодавству та не порушують їх. Якщо будь-який учасник, що має намір прийняти участь в закупівлі на підтвердження вимоги надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» надасть інший сертифікат що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам його пропозиція буде розглянута.