Процедура закупки объявлена 07.03.2024 12:52. Дата последних изменений - 15.03.2024 15:07
Бензин А-92 (Євро 5), талон, 1л,Бензин А-95 (Євро 5), талон, 1л -
| Идентификатор закупки | UA-2024-03-07-006117-a | |
| ID | 4d4b947229534f128d99d06c387a5498 |
Ожидаемая стоимость
1`344`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Строк поставки товару: Товар повинний бути поставлений до 31.05.2024 року згідно заявок Замовника. Заявки виконуються не пізніше 2 календарних днів. Умови поставки (талони або скретч-картки): Обслуговування Замовника на АЗС повинно здійснюватись за талоном єдиного зразка та/або скретч-карткою, які може бути прийнятий на будь-якій АЗС постачальника (Учасника). Талони номіналом 10л і 20 л становлять не менше 70% від загальної кількості об’єму постачання . Термін дії талонів/скретч-карток повинен бути не меншим як 1 рік з моменту їх отримання Замовником. Учасник процедури закупівлі (згідно укладеного договору за результатами процедури закупівлі – Постачальник) повинен забезпечити наявність отриманого згідно видаткової накладної палива і зберігання його у загальній товарній масі в мережі АЗС (відповідальне зберігання палива). Ціна на товар повинна включати всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Місце поставки товару в талонах : 21037, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сабарівське шосе, 7. ОБОВ'ЯЗКОВО ДО ВИКОНАННЯ ТА ВРАХУВАННЯ ПРИ ПОДАННІ ПРОПОЗИЦІЇ: Відпуск товару здійснюється з мережі АЗС в місті Вінниця (по місту повинно бути не менше 2-х АЗС, віддаленість однієї з яких повинна бути на відстані, не більше, ніж 3,0-3,5 км від місця знаходження Замовника). Відповідно до пункту 68 Порядку № 822 за результатами проведеного відбору постачальника через електронний каталог замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю,укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до статті 10 Закону у разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю (формується електронною системою автоматично). Порядок здійснення оплати: Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної за рахунок госпрозрахункових коштів та коштів місцевого бюджету за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 30-ти днів від дати постачання Товару. Ціна на товар повинна включати всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін" | |
| Ожидаемая стоимость | 1`344`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
07.03.24
Прием предложений
до 12.03.24
Квалификация
с12.03.24
Предложения рассмотрены
с12.03.24
Завершен
15.03.24