Процедура закупки объявлена 20.02.2024 13:47. Дата последних изменений - 06.03.2024 09:01
Діагностичний цифровий аудіометр (НК 024:2023 – 37503 Аудіометр чистих тонів) код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника -
| Идентификатор закупки | UA-2024-02-20-004240-a | |
| ID | d1157cb379444a89b1ad624c6beaaf9f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
452`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для надання кваліфікованої, якісною медичної допомоги пацієнтам та для оновлення матеріально-технічної бази Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком до тендерної документації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2024-02-20-004240-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спец.рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі : 452 000,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі проведеного моніторингу отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Хворостянка,3. Строк поставки товару Протягом 2024 року Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 452`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
20.02.24
Период уточнений
до 25.02.24
Период обжалования
до 25.02.24
Прием предложений
до 28.02.24
Квалификация
с28.02.24
Предложения рассмотрены
с28.02.24
Завершен
06.03.24