Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.02.2024 12:40. Дата последних изменений - 28.03.2024 20:11

«Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) -

Идентификатор закупки UA-2024-02-20-006142-a  
ID 08ac7446c7244b1c91cde96303223a28  
Общая ожидаемая стоимость закупки
15`744`499.90 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Інформація про замовника торгів Повне найменування Виконавчий комітет Пирятинської міської ради Місцезнаходження 37000, Полтавська обл., м. Пирятин, вул. Соборна, 42 Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності, Уповноважена особа з питань публічних закупівель, Сенчило Наталія Сергіївна, телефон: (095) 055-93-76. e-mail: senchilo1990@ukr.net Відповідальний по технічним питанням - начальник відділу управління комунальною власністю та житлово комунального господарства виконкому міської ради Кошова Євгенія Олегівна, тел.+380661973965 Процедура закупівлі відкриті торги з особливостями Інформація про предмет закупівлі Назва предмета закупівлі «Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування» (код за 021:2015 45454000-4 Реконструкція ) Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Вимогами даної тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Місце та обсяг виконання робіт Адреса Об’єкту: : пл.Героїв Майдану, 2, м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Обсяг: 1 робота; визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації. Строк виконання робіт До 31.12.2024 року, докладно встановлені у Додатках 3 «Технічне завдання».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Пирятинської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 15`744`499.90 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 60`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.02.24
Период уточнений
до 01.03.24
Период обжалования
до 01.03.24
Прием предложений
до 04.03.24
Аукцион
04.03.24
Квалификация
с04.03.24
Предложения рассмотрены
с15.03.24
Завершен
28.03.24
21.02.2024, 14:52
Щодо тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Згідно вимог ТД розділ ІІІ, п.10, необхідно надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт: роботи в замкнутому просторі, газополум'яні роботи; нанесення лакофарбових покрить, грунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, проте в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ (додаток 3) не має вище перерахованих робіт. Просимо внести зміни в ТД.
Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.02.2024, 16:03)
Добрий день, згідно тендерної документації розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 10 "10. Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону):
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. А саме: ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт (зокрема але не виключно): роботи в замкнутому просторі; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; верхолазні роботи; зварювальні, газополум'яні роботи; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником)."Тобото надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником.
21.02.2024, 16:16
Щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пункту 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI, термін будівництво — нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Тому просимо внести зміни п.5.3 Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних* договорів: та добавити в визначення терміну «аналогічним вважається договір…» капітальний ремонт, щоб не звужувати коло потенційних Учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.02.2024, 13:18)

Закон України «Про публічні закупівлі» та інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняттю «аналогічний договір». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах також не конкретизує даного терміна, а зазначає лише, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначаються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

За загальним правилом та усталеною практикою, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником у тендерній документації чи ні.

21.02.2024, 16:29
Щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Предмет закупівлі: Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування., проте ви просите надати аналогічні договора на (гуртожитки, навчальні заклади, медичні заклади). Центр надання адміністративних послуг не відноситься ні до одного з перерахованих Вами. Доцільно прибрати вище перераховані заклади.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.02.2024, 13:19)
Закон України «Про публічні закупівлі» та інші чинні нормативні акти не дають чіткого визначення поняттю «аналогічний договір». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган з надання роз’яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель, у своїх офіційних листах також не конкретизує даного терміна, а зазначає лише, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначаються замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

За загальним правилом та усталеною практикою, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником у тендерній документації чи ні.

22.02.2024, 09:55
що до дискримінаційних вимог
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!
Вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо наявності виконання учасником «не менше 2 виконаних аналогічних договорів із вартістю кожного не менше 30 % на виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції соціального об'єкта(гуртожитки,навчальні заклади, медичні заклади).
Дану вимогу вважаємо такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які мають значний досвід у будівництві об’єктів різної складності, але з меншими вартісними показниками та з досвідом роботи на об'єктах іншого призначення (громадські будівлі,адміністративні будівлі держустанов,об'єкти банківської системи тощо ),к томуж
Центр надання адміністративних послуг не відноситься ні до одного з перерахованих Вами видів об'єктів. Також, вважаємо, що для підтвердження відповідної кваліфікаційної вимоги достатньо фактичної наявності такого досвіду, а не визначення вузького переліку його набуття, безпосередньо зазначеної кількості договорів та чітко визначених вартісних показників виконаних договорів.Відповідно має значчення визначення видів робіт на виконання аналогічних робіт ,так як саме він а не вартість (наприклад оздоблення фасаду може бути виконано 250 м2 ,а може 2500 м2 ,і виконаних договорів з меншими об'ємами може буде 10 у потенційного учасника-це впливає на вартість а не на досвід
Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Вилучити обмеження щодо вартісних показників аналогічних договорів.
2. Вилучити обмеження щодо визначення досвіду набуття аналогічних договорів у гуртожитках, навчальних закладах, медичних закладах .
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.02.2024, 13:16)
Шановний учаснику!

Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що ця закупівля проводиться в рамках Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України (НКПВУ), тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінінфраструктури на відповідність вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.

Зазначені формулювання зумовлені додатковими вимогами ЄІБ як Кредитора за НКПВУ (яка, у свою чергу, реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 22 квотная 2015 року № 346-VIII). з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які

передбачене гарантоване фінансування. Ці параметри виконання аналогічних договорів були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас впливає на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію потенційних учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції БЕЗ надмірних ризиків зриву відбудови важливих соціально значимих об’єктів – що є ознакою пріоритету ПУБЛІЧНОГО ІНТЕРЕСУ та не може вважатись автоматично дискримінаційним щодо індивідуальних інтересів окремих учасників…»
22.02.2024, 16:52
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, в Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників, в 5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено, що «5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.»
Також пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено, що «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Ці умови тендерної документації частково порушують право Учасника процедури закупівлі на визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) відповідно діючої Настанови з визначення вартості будівництва.
А саме дефектні акти, локальні кошториси обов’язково повинні відповідати Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3. А матеріально- технічні ресурси (відомість ресурсів, або підсумкова відомість ресурсів) не може повністю відповідати переліку наведеному у Додатку 3.
Так визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Настановою передбачено «5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.»; «5.12. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами.»
Тобто відомість ресурсів, яку надає Замовник це є ресурси зведеного кошторисного розрахунку, розробленого проектною організацією для повного визначення витрат Замовника, коли ще не визначено конкретного виконавця робіт. Наприклад у відомості ресурсів Додатку 3 зазначено
13 КБМ202-129 Крани баштові, вантажопідйомність 8 т маш. год 2,7948
14 КБМ202-970 Кран переносний, вантажопідйомність 1 т маш. год 17,518824
15 КБМ202-1102 Крани на автомобільному ходу при роботі
на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 10 т маш. год 12,731601168
16 КБМ202-1140 Крани на автомобільному ходу,
вантажопідйомність 6,3 т маш. год 5,0170668
17 КБМ202-1141 Крани на автомобільному ходу,
вантажопідйомність 10 т маш. год 12,59707272
18 КБМ202-1243 Крани на гусеничному ходу,
вантажопідйомність до 16 т маш. год 0,09504
19 КБМ202-1245 Крани на гусеничному ходу,
вантажопідйомність 40 т маш. год 0,24216

Зрозуміло, що для рентабельності виконання будівельно-монтажних робіт Учасником торгів буде застосовано 1-2 крана, які є в наявності, або орендовані. Ця заміна можлива при виконанні умови, що витрати на використання техніки - не такої, яка передбачена в Ресурсних Елементних Кошторисних Нормах (РЕКН ), не перевищують витрат на використання техніки, передбаченої РЕКН. Тобто вартість застосування цієї техніки не повинна бути вищою. Так в програмному комплексі АВК-5 існує функція – «Заміна машин першої частини зі збереженням вартісних даних». Тобто всі витрати, з яких складається вартість машин та механізмів (прямі витрати, ПДВ, прибуток, адміністративні витрати) перераховуються шляхом зменшення маш-годин та перерахунком всіх цих витрат з кінцевим результатом – «Усього різниця – 0,00грн.)
Другий момент – в відомості ресурсів передбачені
49 КБМ226-3401 Вагонетки шахтні для транспортування
гірничої маси по підземним виробкам,
місткість кузова 1 м3 маш. год 0,1368
Даний механізм враховано в локальному кошторисі 02-01-03 на опалення в п.59 КБ29-176-1 «Установлення гільз зі труб діаметром 100 мм) – 19шт.
При розрахунку договірної ціни учасник торгів не буде застосовувати цей механізм для виконання вище згаданої роботи, тому його буде видалено. І т.д. В такому випадку Відомість ресурсів Учасника торгів не зможе повністю відповідати Додатку 3, але буде враховувати всі машини та механізми, які будуть застосовані для виконання всіх будівельно-монтажних робіт технічного завдання відповідно діючої Настанови з визначення вартості будівництва.
Замовник відповідно п.5.1 Настанови «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.» Відомість ресурсів та проектна документація надається учаснику торгів для можливості боліє детального прорахунку ціни тендерної пропозиції та не може повністю відповідати Додатку 3.
Тому просимо внести зміни в умови тендерної документації та надати роз’яснення, щодо відповідності матеріальних ресурсів пропозиції Учасника торгів Додатку 3 тендерної документації. Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.02.2024, 11:28)
Відповідно до Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Робочий проект "Реконструкція гуртожитку під центр надання адміністративних послуг на пл.Героїв Майдану, 2 в м.Пирятин Лубенського району Полтавської області. Коригування" розроблено кваліфікованим інженером проектувальником та пройшов державну експертизу про що свідчить Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 12.10.2023 № Т1401-АД.

При проведенні тендерних закупівель Виконавчий комітет Пирятинської міської ради керується виключно чинним законодавства України. Робочий проект виготовлений та затверджений організаціями із наявними відповідними кваліфікаційними сертифікатами.

Враховуючи вищевикладене Технічне завдання складене на основі розробленого відповідно до всіх вимог чинного законодавства робочого проекту. Тому вважаємо, що вимога до внесення змін до Тендерної документації є безпідставною.
23.02.2024, 09:53
Щодо визначення виду договірної ціни
Общий вопрос о закупке
У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.
В тендерній документації та в проекті договору не зазначено вид договірної ціни. Чи можна це розуміти, що учасники торгів повинні застосувати тверду договірну ціну? Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.02.2024, 10:55)
Згідно проекту Договору (Додатку 2 до тендерної документації) розділу 3 "Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України, з урахуванням п.19 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
23.02.2024, 11:32
Щодо договірної ціни
Общий вопрос о закупке
Динамічна договірна ціна – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Тому якщо замовником прийнята динамічна договірна ціна, то п.3.1 проекту договору суперечить п.3.2 «Договірна ціна є істотною умовою Договору і НЕ МОЖЕ ЗМІНЮВАТИСЯ, окрім випадків, передбачених Особливостями.» Просимо внести зміни в п.3.2 проекту договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.02.2024, 11:50)
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що ця закупівля проводиться в рамках Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України (НКПВУ), тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінінфраструктури на відповідність вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції. Зазначені формулювання зумовлені додатковими вимогами ЄІБ як Кредитора за НКПВУ (яка, у свою чергу, реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 22 квотная 2015 року № 346-VIII). з метою щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування. Ці параметри були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Мінінфраструктури»
23.02.2024, 12:03
Щодо тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Закупівля робіт завжди супроводжується необхідністю для замовника ВИВЧАТИ будівельне законодавство. Ніхто не ставить в сумніви правильність розробки робочого проекту. Інженер-кошторисник при розробки ІНВЕСТИЦІЙНОЇ кошторисної документації не має право видаляти машини та механізми. Кошторисник керується розділом ІІІ. Настанови «Визначення вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації».
Але при складані учасником торгів кошторису (договірної ціни) – обладнання та механізми повинні бути враховані відповідно до НАСТАНОВИ розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)», а саме враховуючи п.5.9, та п.5.12 визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Умови тендерної документації суперечать Законодавству України в частині права учасника розробити свою пропозицію відповідно НАСТАНОВИ.
Тому просимо внести зміни в умови тендерної документації та надати роз’яснення, щодо відповідності матеріальних ресурсів пропозиції Учасника торгів Додатку 3 тендерної документації.
В тому, що Замовник не внесе зміни в тендерну документацію - вбачаємо корупційну складову.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.02.2024, 14:21)
При підготовці тендерної документації та в подальшому визначенні переможця тендерної закупівлі Замовник керується Законом України "Про публічні закупівлі", а не будівельним законодавством.
Дана закупівля проводиться в рамках Надзвичайної кредитної Програми з відновлення України (НКПВУ), тендерна документація створена на основі примірної тендерної документації, схваленої робочою групою Мінінфраструктури на відповідність вимог ЄІБ (Європейського інвестиційного банку). Оприлюднена тендерна документація затверджена Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" та "Програми з відновлення України" в такій редакції.