Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2023 13:55. Дата последних изменений - 10.01.2024 11:26

Бланки -

Идентификатор закупки UA-2023-12-19-011986-a  
ID d11bd2ad22b948c2884ed8690d5db318  
Идентификатор плана UA-P-2023-12-19-004462-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`405`313.31 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

на потребу 2024 року

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`405`313.31 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.12.23
Период уточнений
до 27.12.23
Период обжалования
до 27.12.23
Прием предложений
до 30.12.23
Квалификация
с30.12.23
Предложения рассмотрены
с01.01.24
Завершен
10.01.24
20.12.2023, 11:56. ID: UA-2023-12-19-011986-a.a1
Требование (Жалоба)
До умов територіального розміщення виконавця.
Вимога щодо територіального розміщення виконавця у м. Лубни є дискримінаційною, так як позбавляє змоги прийняти участь в тендері інших учасників в той час, як сума тендеру явно завищена. Реальна сума по даній заявці не більше ніж триста тисяч.
Шановний Учасник.
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати предмет закупівлі, з однієї або ряда дій (товарів, робіт, послуг) , в сукупності яких Замовник отримує послугу (товар), що відповідає предмету закупівлі. Дана вимога не суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". На території міста наявна не одна друкарня, яка спроможна виконати дане замовлення. Зміна місця розташування друкарні (за межами міста Лубни) призведе до погіршення налагодженої роботи колективу лікарні. В зв'язку з чималим переліком необхідних бланків та кількістю персоналу який безпосередньо задіяний до формування замовлень (близько 15-ти працівників) та внесенню коректив до рознарядки (відповідальні особи фізично звертаються до друкарні).
Крім того, замовником для оцінки вартості предмета закупівлі, здійснена оцінка потенційної вартості шляхом запиту комерційних пропозицій.
Ответ заказчика: 22.12.2023 11:22
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена