Процедура закупки объявлена 27.02.2018 15:12. Дата последних изменений - 02.04.2018 10:38
Медичні бланки та медичні книги.
| Идентификатор закупки | UA-2018-02-27-001068-a | |
| ID | 7563c5e509ba431bba787104dc079eaa |
Ожидаемая стоимость
25`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Медичні бланки, медкниги ( код за ДК 021:2015 (CPV) – 22820000-1) Перелік поліграфічної продукції № Найменування Од. вим. Кількість 1. Журнал обліку годин роботи бактерицидної лами (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 150 2 Журнал контролю якості передстерилізаційної обробки (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 150 3 Бланк Повідомлення про зміни в Реєстраційній карті ВІЛ-інфікованої особи №__ , ф.502-2/о (затверджена наказом МОЗ України від 05.03.2013 р № 180), (А5 1+1, папір газет.) штука 100 4 Бланк Лікарсько-контрольна карта фізкультурника і спортсмена ф.061/о(затверджена наказом МОЗ України від 27.12.1999 р № 302), ( папір газетний) А4,1+1, на 3-х листках, скріплених двома скобами штука 500 5 Бланк Інформована згода пацієнта на проведення АРТ (затверджена наказом МОЗ України від 10.07.2013 р № 585), (А5 1+1, папір газет.) штука 500 6 Бланк Згода на обробку персональних даних (затверджена наказом МОЗ України від 05.03.2013 р № 180), (А5 1+1, папір газе штука 20 7 Реєстраційна картка ВІЛ-інфікованої особи, ф.502-1/о (затверджена наказом МОЗ України від 05.03.2013 р № 180), (А4 1+1, папір газет.) штука 500 8 Журнал реєстрації хворих, які перебувають на АРТ у лікувальному закладі ф.510-3/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.03.2012 р № 182) , 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 6 9 Бланк Звіт про дорослих та дітей, які розпочали антиретровірусну терапію у когорті та лікуються 6,12,24,36….. місяців за ________ місяць 20___ року ф. 57 (місячна) (затверджений наказом МОЗ України від 21.03.2012 р № 182) (А5 1+1, папір газет.) штука 100 10 Бланк Консультативний висновок спеціаліста ф.028/о (А5 1+0, папір газет.) штука 50 000 11 Бланк Звіт про надання антиретровірусної терапії ВІЛ-нфікованим особам за ________ місяць 20___ року ф. 56 (місячна) (затверджений наказом МОЗ України від 21.03.2012 р № 182) (А5 1+1, папір газет.) штука 100 12 Журнал обліку лікарських засобів, молочних сумішей у відділеннях і кабінетах закладів охорони здоровя, що надають медичну допомогу ВІЛ-інфікованим особам, ф.510-1/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.03.2012 р № 182) , 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 6 13 Книга складського обліку лікарських засобів, молочних сумішей у закладах охорони здоровя, що надають медичну допомогу ВІЛ-інфікованим особам , ф.510/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.03.2012 р № 182) , 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 6 14 Бланк Попередження особи, інфікованої вірусом імудодефіциту людини (ВІЛ), ф.503-3/о (затверджена наказом МОЗ України від 19.08.2017 р № 415), папір газетний ) (А5 1+1, папір газет.) штука 500 15 Медична карта амбулаторного хворого №___ форма № 025/о (затверджена наказом МОЗ України від 14.02.2012 р № 110), А 5 1+1 , облкладинка – ватман, блок -папір газетний, скріплений двома скобами) штука 500 16 Журнал реєстрації добровільного перед-та післятестового консультування у звязку з тестуванням на ВІЛ-інфекцію, ф.503/о, затверджений наказом МОЗ України від 19.08.2017 р № 415) , 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10 17 Бланк Інформована згода на проходження тесту на ВІЛ, ф.503-1/о, (затверджений наказом МОЗ України від 19.08.2017 р № 415) ( папір газетний) штука 2000 18 Журнал реєстрації результатів за допомогою швидких тестів, ф.510-6/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141, 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10 19 Журнал протоколів проведення дослідження швидкими тестами, ф.510-7/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141, 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10 20 Журнал реєстрації зразків крові, що направляються для проведення підтверджувальних досліджень на наявність серологічних маркерів ВІЛ, затверджений наказом МОЗ України від 17.09.2012 № 718, (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 6 21 Журнал реєстрації взяття крові, для проведення досліджень на наявність серологічних маркерів до ВІЛ, ф.498-9/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 100 22 Журнал реєстрації температурного режиму зберігання швидких тестів, ф. 510-5/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141 100 сторінок ,(картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10 23 Бланк Направлення на проведення дослідження на наявність антитіл до ВІЛ ф.249-7/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141 ( папір газетний) (А5 1+0, папір газет.) штука 1000 24 Бланк Направлення на зразок сироватки для проведення підтверджувальних досліджень на наявність серологічних маркерів ВІЛ, ф.249-4/о, затверджений наказом МОЗ України від 21.12.2010 № 1141(А5 1+0, папір газет.) штука 200 25 Бланк Довідка №__ про негативні результати дослідження на наявність антигену р24 та/або антитіл до ВІЛ, ф.503-4/о, затверджений наказом МОЗ України від 17.09.2012 № 718 (А5 1+0, папір газет.) штука 2000 26 Бланк Довідка №__ про результат дослідженнь на наявність антитіл до ВІЛ з використанням швидких тестів, ф.503-4/о, затверджений наказом МОЗ України від 17.09.2012 № 718, ф.503-5/о (А5 1+0, папір газет.) штука 200 27 Бланк Результати сероепідемічного моніторингу поширення ВІЛ, що отримані при проведенні досліджень методами серологічної діагностики ВІЛ, ф.№1-ВІЛ/СНІД таблиця 1000(квартальна), затверджена наказом МОЗ Украіни від 05.03.2013 № 180 (А4 1+1, папір газет.) штука 100 28 Бланк Звіт про проведення консультування у звязку з тестуванням на ВІЛ-інфекцію, ф.№3-ВІЛ/СНІД(квартальна), затверджений наказом МОЗ Украіни від 11.05.2010 № 388 (А4 1+0, папір газет.) штука 100 29 Контрольна карта диспансерного нагляду за ВІЛ-інфікованою особою , ф.030-5/о, затверджена наказом МОЗ Украіни від 21.03.2012 № 182 (А3 1+1, папір газет.) штука 500. Поставка замовлення, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом Виконавця чи транспортом перевізника за рахунок Виконавця. Виготовлення макетів виконує Виконавець і погоджує із Замовником. Зразки поліграфічної продукції Виконавець повинен надати в сканованому вигляді. Оплата здійснюється по факту поставки продукції, після підписання Замовником видаткової накладної. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином . У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" | |
| Ожидаемая стоимость | 25`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 250.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
27.02.18
Период уточнений
до 02.03.18
Прием предложений
до 12.03.18
Аукцион
13.03.18
Квалификация
с13.03.18
Предложения рассмотрены
с13.03.18
Завершен
02.04.18
Спецификация закупки
| 1) |
Медичні бланки, медичні книги.
ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, Митрополита А. Шептицького.5,каб 601
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 13.03.2018 - 31.03.2018
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 59384 штуки
|
Тендерная документация
![]() |
Квалификационные критерии
кваліфікаційні вимоги медбланки.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.02.2018 15:23
Версия документа от: 27.02.2018 15:23
ID: 83a7a9999a484623bb3be7f8a7781826
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Технічний опис медбланки(ПОПРАВКИ).doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.02.2018 15:23
Версия документа от: 28.02.2018 15:19
ID: 9746b5ee5a534285bf7c655cc948bbce
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
технічний опис медбланків.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.02.2018 15:23
Версия документа от: 27.02.2018 15:23
ID: 9746b5ee5a534285bf7c655cc948bbce
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_7563c5e509ba431bba787104dc079eaa.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2018 15:13
Версия документа от: 13.03.2018 15:14
ID: f9dc49a18f83470492624caf762d8123
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_7563c5e509ba431bba787104dc079eaa.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.03.2018 15:13
Версия документа от: 13.03.2018 15:13
ID: f9dc49a18f83470492624caf762d8123
|
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 02.03.2018 09:06 | |
| Начало периода приема предложений | 05.03.2018 10:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.03.2018 11:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 13.03.2018 14:46 - 13.03.2018 15:13 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26188952 |
| Юридический адрес | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 13.03.2018 15:13
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
ID: 1154679dfde34498822800c20295a0f7
18`000.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "ТEРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
ID: 51ee448e2f324fbbb74150250885c10a
19`968.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
2
18`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
3
19`968.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП Бланкодрук
Код ЕГРПОУ:30552319
17`999.00
Гривна с НДС
13.03.2018
17:39
Заключенные договоры
Номер договора
58
Дата подписания
30.03.2018
Дата начала действия
30.03.2018
Дата завершения действия
31.12.2018
Цена договора
17`999.00 Гривна с НДС
