Процедура закупки объявлена 26.10.2023 07:59. Дата последних изменений - 09.11.2023 15:20
Горох колотий
| Идентификатор закупки | UA-2023-10-26-000076-a | |
| ID | f32b671a917c4d0cbcf482bbcf8db21a | |
| Идентификатор плана | UA-P-2023-10-26-000015-b |
Ожидаемая стоимость
14`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Горох сушений, колотий жовтого кольору, без сторонніх присмаків, не гіркий, не кислий. Не допускаються – пророслі, биті, зморщені, пошкоджені шкідниками боби; сторонні включення, хруст від мінеральних домішок, ознаки плісняви, наявність шкідників та їх личинок, горохової січки , наявність в партії гороху одного кольору, бобів інших кольорів. Пакування – горох запакований в спожиткові (пакети / пачки вагою не більше 5 кг) або транспортну тару, вагою 25 -50 кг, що дозволена для контакту з харчовими продуктами. Тара та пакувальні матеріали, які використовують для пакування повинні бути не пошкоджені, чисті, сухі, без сторонніх запахів та обов’язково повинна мати відповідне маркування. Постачання товару здійснюється два рази в місяць, невеликими партіями, відповідно до заявок Замовника, за адресами 21 (двадцяти одного) закладу, підпорядкованих Управлінню освіти і науки Бердичівської міської ради. Заявки передаються по електронній пошті або по факсу. Товар має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника, з наданням на кожну партію товару копій документів, що підтверджують його якість, є дійсними на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника. Водій, в тому числі вантажники, експедитори та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та мають бути забезпечені санітарним одягом. При заключні договору надаються копії документів, що підтверджують його якість: протокол досліджень та/або експертний висовок та/або звіт/ тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), за 2023 рік, з дослідженнями на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Продукції враховуючи вимоги постанови № 590 від 09.06.2021р (зі змінами та доповненнями).
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 14`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.10.23
Прием предложений
до 31.10.23
Квалификация
с31.10.23
Предложения рассмотрены
с01.11.23
Завершен
09.11.23
Спецификация закупки
| 1) |
Горох сушений, колотий, другого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Горох сушений, колотий жовтого кольору, без сторонніх присмаків, не гіркий, не кислий.
Не допускаються – пророслі, биті, зморщені, пошкоджені шкідниками боби; сторонні включення, хруст від мінеральних домішок, ознаки плісняви, наявність шкідників та їх личинок, горохової січки , наявність в партії гороху одного кольору, бобів інших кольорів.
Пакування – горох запакований в спожиткові (пакети / пачки вагою не більше 5 кг) або транспортну тару, вагою 25 -50 кг, що дозволена для контакту з харчовими продуктами. Тара та пакувальні матеріали, які використовують для пакування повинні бути не пошкоджені, чисті, сухі, без сторонніх запахів та обов’язково повинна мати відповідне маркування.
Постачання товару здійснюється два рази в місяць, невеликими партіями, відповідно до заявок Замовника, за адресами 21 (двадцяти одного) закладу, підпорядкованих Управлінню освіти і науки Бердичівської міської ради. Заявки передаються по електронній пошті або по факсу.
Товар має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника, з наданням на кожну партію товару копій документів, що підтверджують його якість, є дійсними на дату постачання та завірені печаткою та підписом посадової особи постачальника.
Водій, в тому числі вантажники, експедитори та інші особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та мають бути забезпечені санітарним одягом.
При заключні договору надаються копії документів, що підтверджують його якість: протокол досліджень та/або експертний висовок та/або звіт/ тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), за 2023 рік, з дослідженнями на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Продукції враховуючи вимоги постанови № 590 від 09.06.2021р (зі змінами та доповненнями).
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт Договору Горох.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 07:57
Версия документа от: 26.10.2023 07:57
ID: cb17407d077d41a0aa4d1e1cdc84535d
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 07:58
Версия документа от: 26.10.2023 07:58
ID: f4ef99a716d143e68d14067fe4eb82d7
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Горох сушений, колотий, другого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 7701 : Да
Ґатунок: другий
Вид: колотий
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 26.10.2023 07:58 | |
| Начало периода приема предложений | 26.10.2023 07:58 | |
| Окончание периода приема предложений | 31.10.2023 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 02143206 |
| Юридический адрес | 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пл. Центральна, 1 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 31.10.2023 00:03
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Ткач Юрій Юрійович
Код ЕГРПОУ:2500202398
13`000.00
Гривна с НДС
01.11.2023
12:53
Заключенные договоры
Номер договора
308
Дата подписания
08.11.2023
Дата начала действия
08.11.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
13`000.00 Гривна без НДС
