Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.10.2023 17:48. Дата последних изменений - 18.10.2023 15:26

Медичні матеріали за кодом ДК 021:2015 33140000-3 (Рукавички оглядові латексні "MEDICARE" (стерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) розмір M; Рукавички оглядові нітрилові "MEDICARE" (стерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) розмір М)

Идентификатор закупки UA-2023-10-07-000347-a  
ID 67c98bea52304687a5fe9a787e61eb21  
Идентификатор плана UA-P-2023-10-07-000104-b  
Ожидаемая стоимость
76`561.71 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Ожидаемая стоимость 76`561.71 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.10.23
Прием предложений
до 12.10.23
Квалификация
с12.10.23
Предложения рассмотрены
с12.10.23
Завершен
18.10.23

Спецификация закупки

1)
Рукавички оглядові латексні, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10000 штуки
2)
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03150, Україна, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки (передачі) Товару до 31.12.2023 року. Постачальник здійснює поставку Товару за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника окремими партіями протягом 10 календарних днів з моменту надходження заявки від Покупця. У випадку, якщо в момент приймання Товару по кількості і асортименту виявиться, що кількість чи асортимент Товару не відповідає умовам даного Договору та видатковій накладній, Покупець має право вимагати від Постачальника передання кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товару на асортимент, який встановлено цим Договором. Постачальник зобов'язаний доставити Товар за місцем призначення. Покупець здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно до пред'явленої Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу до 60-ти календарних днів. Оплата Покупцем здійснюється повністю, або може здійснюватися частковими, окремими платежами до загальної 100 % вартості Товару, який постачається згідно цього Договору, але будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.2 Договору. кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції: 12.10.2023 Термін придатності Товару має складати не менше, як 70% від загального терміну або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності і обчислюється від дня поставки Товару Покупцю. Постачальник надає на вимогу Покупця належним чином засвідчені копії реєстраційних документів та документів, що підтверджують якість Товару (якщо такі передбачені чинним законодавством України). Якщо поставлений Товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості несе Постачальник. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. Замовник має право не приймати Товар у випадку не надання супровідних документів на Товар. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається сканована копія оригіналу гарантійного листа від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України - сканована копія оригіналу гарантійного листа від представника товаровиробника в Україні дилера/дистриб’ютора офіційно уповноваженого на це виробником, з наданням підтверджуючих документів від виробника щодо таких повноважень), яким підтверджуються можливість поставки Товару Постачальником згідно номенклатури, кількості, характеристик, зі строками придатності та в термін поставки, що визначені цим Договором. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву Постачальника, ідентифікатор закупівлі, назву предмету закупівлі та повинен адресуватись Покупцю.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штуки

Тендерная документация

Проект договора
проект договора.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.10.2023 17:47
Версия документа от: 07.10.2023 17:47
ID: 5f46587419b449ee89fc01262c4827b6
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.10.2023 17:48
Версия документа от: 07.10.2023 17:48
ID: 8d57ee780e1941c7a5b0fbc676c36193

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички оглядові латексні, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Критерий относится к предмету закупки Рукавички оглядові латексні, стерильні,
Технічні характеристики
Стерильність: Стерильні
Матеріал: Латекс
Призначення: Оглядові
Розмір: m
Кількість одиниць в упаковці: 2 шт
Наявність пудри: Ні
Тип пакування: Індивідуальне пакування
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички оглядові нітрилові, стерильні, текстуровані, без пудри, M, 1 пара
Критерий относится к предмету закупки Рукавички оглядові нітрилові, стерильні,
Технічні характеристики
Призначення: Оглядові
Тип пакування: Індивідуальне пакування
Розмір: m
Кількість одиниць в упаковці: 2 шт
Наявність пудри: Ні
Матеріал: Нітрил
Стерильність: Стерильні

Даты и сроки

Дата публикации 07.10.2023 17:48  
Начало периода приема предложений 07.10.2023 17:48  
Окончание периода приема предложений 12.10.2023 17:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 22964365  
Юридический адрес 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Предславинська, 9  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 12.10.2023 17:01
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
ID: fbdd769903cd40a2b7f64ec17398766d
76`561.71
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
76`561.71
Гривна с НДС
Победитель
12.10.2023 17:46

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
Код ЕГРПОУ:40450211
76`561.71
Гривна с НДС
12.10.2023
17:46

Заключенные договоры

Номер договора
МК101/2023
Дата подписания
17.10.2023
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
76`561.71 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
71`553.00 Гривна