Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.10.2023 21:40. Дата последних изменений - 21.10.2023 14:16

«Ремонт захисних споруд цивільного захисту (найпростіше укриття)». ( Поточний ремонт частини підвального приміщення споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Комунального закладу «Палац культури «Творчий» Криворізької міської ради за адресою: 50079, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Матросова, 77) (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи) -

Идентификатор закупки UA-2023-10-02-012555-a  
ID 1e670bd9e95b42fb86a14f172036a9d3  
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

«Ремонт захисних споруд цивільного захисту (найпростіше укриття)». ( Поточний ремонт частини підвального приміщення споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Комунального закладу «Палац культури «Творчий» Криворізької міської ради за адресою: 50079, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Матросова, 77) (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи)(Закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальний заклад "Палац культури "Творчий" Криворізької міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 4`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
02.10.23
Период уточнений
до 07.10.23
Период обжалования
до 07.10.23
Прием предложений
до 10.10.23
Квалификация
с10.10.23
Предложения рассмотрены
с13.10.23
Завершен
21.10.23
05.10.2023, 12:29
дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, аналогічні договори з бюджетом - дискримінаційна вимога, видаліть будь ласка
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.10.2023, 20:16)
Шановний УЧАСНИК! Вимогами тендерної документації передбачено надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Радимо більш уважніше вивчити вимоги тендерної документації. Також хочемо зауважити на тому, що Ви, відповідно до чинних нормативно-правових актів, не уповноважені встановлювати ознаки дискримінації чи не дискримінації вимог, що містяться у складі тендерної документації.
06.10.2023, 12:46
кв.критерії
Общий вопрос о закупке
Вимога Дод 1 п 2.2. На підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у Довідці працівниками надати: скановані оригінали паспортів працівників. є дискримінаційною та обмежує права працівників на захист персональних даних! Конституція України у статті 32 встановила право кожного громадянина на недо¬торканність приватного життя, на особисту і сімейну таємницю, а також заборонила збирання, зберігання, поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Однією з гарантій здійснення цього права громадян є стаття 182 КК України. Таке право може бути обмежене тільки відповідно до закону на підставі судового рішення
До конфіденційних належать відомості, які становлять особисту або сі¬мейну таємницю особи, наприклад, інформація про сімейний стан, стан здоров’я, майновий стан, відомості про дату народження тощо, а також будь-які інші відомості, які громадянин бажає зберегти в таємниці. Кожен працівник має право на збереження та захист свої даних та відмовитися від публікації цих даних до відкритого доступу і жоден роботодавець не має право його змушувати надавати згоду на оприлюднення цієї інформації! Замовник не має жодного права, а також законних аргументованих підстав для встановлення вимоги щодо надання сканкопій з оригіналів працівників Учасника!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.10.2023, 17:09)
Шановний учасник! Повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Натомість згідно з Законом України "Про захист персональних даних" у сфері електронної комерції обов’язковою є згода на обробку персональних даних. Особи, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі. Документи, які містять відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована: дипломи про закінчення навчальних закладів, накази про призначення, трудові книжки, паспортні дані тощо. Кожний із вищезазначених документів містить певну інформацію про особу. Згідно зі статтею 11 Закону України "Про інформацію" не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Замовник не переслідує мету збирати, зберігати, використовувати та поширювати конфіденційну інформацію, обумовлену вимогами тендерної документації. Відповідно до абз.2 ч.2 статті 28 Закону "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі, що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
06.10.2023, 12:47
кв.критерії
Общий вопрос о закупке
Вимога Дод 1 п 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт (не менше 10 осіб) є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників. Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, вимога щодо наявності не менше 10 працівників має відверто дискримінаційний характер. Згідно ст 16 ЗУ Про публічні закупівлі, одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Закон щодо даного кваліфікаційного критерію не встановлює будь-яких вимог.
Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов договору Замовником жодним чином не обгрунтовано необхідність наявності не менше 10 праівників, вимога є абсолютно незаконною та такою, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівлеь та недискримінації учасників, ця умова завищена і спрямована на штучне звуження кола учасників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.10.2023, 17:08)
Шановний учасник! Тендерна документація – це основний документ процедури закупівлі. Саме від його вимог залежить, чи зможе замовник в результаті укласти договір з надійним постачальником та отримати бажаний предмет закупівлі. Вимога замовника обумовлена необхідністю виконання послуг, заявлених в тендерній документації своєчасно та якісно, враховуючи строк виконання робіт (до 30 листопада 2023р.), а також значною площею укриття. Замовник вважає, що наявність у штаті працівників меншою чисельністю, ніж 10, не може бути підтвердженням того, що учасник зможе гарантувати виконання всіх умов закупівлі якісно та своєчасно. Встановлені кваліфікаційні критерії, як наявність обладнання, матеріально – технічної бази, технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання, досвід, надають учаснику право підтверджувати їх за допомогою субпідрядників/співвиконавців.