Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.09.2023 10:09. Дата последних изменений - 22.09.2023 10:10

ДК 021:2015 код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові; Коректори; Клейка стрічка канцелярська; Клей-олівець, PVA, 15-25г; Клей ПВА 200мл, кришка-дозатор; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 400-450шт.; Лінійки; Фарба штемпельна; Папки-реєстратори; Маркери; Степлери; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, ширина леза 9 мм; Підстругачки для олівців з контейнером; Ножиці від 210 мм, пластикові ручки з ергоном. вставками; Бокси архівні) -

Идентификатор закупки UA-2023-09-08-002103-a  
ID 2b86a8b94e724e1fa9f7f36f148d83ff  
Ожидаемая стоимость
17`010.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 17`010.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
08.09.23
Прием предложений
до 13.09.23
Квалификация
с13.09.23
Предложения рассмотрены
с13.09.23
Завершен
22.09.23
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует