Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.07.2023 16:07. Дата последних изменений - 09.11.2023 11:44

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління -

Идентификатор закупки UA-2023-07-27-009459-a  
ID b82240559e794da398ff3c312760881c  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Полтавський державний аграрний університет  
Общая ожидаемая стоимость закупки 260`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
27.07.23
Период уточнений
до 18.08.23
Период обжалования
до 18.08.23
Прием предложений
до 21.08.23
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с01.08.23
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
22.08.23
28.07.2023, 11:49
Терміни розрахунку
Общий вопрос о закупке
Добрий день!
Керуючись пунктом 54 Особливостей № 1178 звертаємося до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а саме пункту 4.2 Додатку № 3 до тендерної документації в частині установленого строку розрахунків в межах "180-ти календарних днів".
Надайте, будь ласка, роз'яснення/обґрунтування:
1). Чим саме зумовлена необхідність в установленні такого довготривалого терміну розрахунків з виконавцем?
2). На основі яких критеріїв чи нормативних документів Ви установили необхідність в оплаті саме протягом 180-ти днів?
3) Чи можливо внести зміни до умов проєкту Договору про закупівлю, в частині періоду розрахунків, з 180-ти днів на більш "розумний строк"?
Дякуємо, за увагу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.07.2023, 14:55)
Добрий день. Необхідність в установленні терміну розрахунків з виконавцем зумовлена особливостями можливого фінансуванням Замовника.
28.07.2023, 15:01
Терміни розрахунку
Общий вопрос о закупке
Зважаючи на надання Замовником неповного/часткового роз'яснення на умови тендерної документації (на запитання від 28.07.23, 11:49) в частині встановлених умов розрахунку просимо вас повторно надати вичерпне роз'яснення:
1). На основі яких критеріїв чи нормативних документів Ви установили необхідність в оплаті саме протягом 180-ти днів?
2) Чи можливо внести зміни до умов проєкту Договору про закупівлю, в частині періоду розрахунків, з 180-ти днів на більш "розумний строк"?
3) Що саме мається Вами на увазі під "...особливостями можливого фінансуванням Замовника..."???.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.07.2023, 20:45)
Відповідно до норм частини 2 статті 49 Бюджетного кодексу України Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів, в тому числі, у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Крім цього, враховуючи військовий стан в Україні, Урядом прийнято особливості здійснення платежів органами Казначейства в порядку черговості. Враховуючи зазначене, передбачені замовником умови оплати встановлені виключно з урахуванням можливих фінансових ризиків, які можуть виникнути у замовника. Вказане прямим чином впливає на можливість оплати послуг за договором. Тому замовником прийнято рішення встановити умови оплати, які дадуть змогу здійснювати оплату з відстрочкою платежу. Встановлення такого суттєвого строку на відстрочку передбачені виключно можливою необхідністю. Крім цього, замовник є навчальним закладом і фінансування не є рівномірним. Замовник вважає за необхідне, щоб потенційні учасники були ознайомлені з можливими ризиками при наданні послуг за договором.

31.07.2023, 16:55
Одностороння відмова від договору
Общий вопрос о закупке
Просимо вас надати роз’яснення щодо умов пунктів 10.9, 10.10 проєкту Договору (Додаток 3 до ТД), зокрема в частині необхідності умови односторонньої відмови/розірвання договору та можливості її корегування та/або розширення.
Звертаємо вашу увагу, що у ЦК України конструкція односторонньої відмови від договору не знайшла оптимального закріплення.
Логічно передбачити застосування розірвання договору за ініціативою однієї сторони у випадку саме порушення договірних обов’язків іншою стороною, що вами уже здійснено у п. 5.2.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.08.2023, 10:58)
Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації
01.08.2023, 11:12
Штрафні санкції
Общий вопрос о закупке
Просимо вас надати роз’яснення щодо необхідності установлення умови проєкту договору визначену у п. 10.7 (щодо нарахування штрафу у розмірі 2% від вартості договору).
З огляду на договірну практику та положення чинного законодавства, слідує, що належні до сплати штрафні санкції, визначені у п. 10.7 проєкту договору надмірно великі порівняно із збитками кредитора, та мали б обраховуватися не від загальної суми договору про закупівлю, а саме від несвоєчасно чи неякісно наданої послуги.
Просимо розглянути можливість внесення змін до пункту 10.7 Договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.08.2023, 10:58)
Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації