Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.05.2023 09:46. Дата последних изменений - 01.06.2023 09:17

Деревина дров’яна, 1 групи, ТУУ-00994207-005, від 1 м.куб. -

Идентификатор закупки UA-2023-05-24-001648-a  
ID fc00a2c8c6b3438cafd866c344d5fca7  
Ожидаемая стоимость
415`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місця поставки товару: Стеблівська АЗПСМ – 29 м3, Шендерівська АЗПСМ – 20 м3, Моринська АЗПСМ – 24 м3, Пішки МПТБ – 5 м3, Сахнівка МПТБ – 14 м3, Переможинці МПТ – 5м3, Дацьки МПТБ – 5 м3, Заріччя – 10 м3, Склименці МПТБ – 4 м3, Комарівка МПТБ – 5 м3, Саморідня МПТБ – 5м3, Гарбузин МПТБ – 3м3, Сидорівка МПТБ – 5 м3. Заклади знаходяться в межах Черкаського та Звенигородського районів Черкаської області. Учасник має забезпечити поставку дров у вигляді відрізків стовбурів, колод, полін, від 1 до 1,9 м, товщиною від 0,1 м і більше. Деревина дровяна 1 групи включає: бук, в'яз, дуб, акація, клен, ясен, граб. Дрова твердолистяних порід повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 3 см. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м. куб. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару здійснюється за адресами перелічених закладів підпорядкованих замовнику; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару на складі підпорядкованих закладів Замовнику із складанням в стоси або в штабеля. Поставка Товару Замовнику здійснюється за місцями поставки товару в робочі дні та години (понеділок - п’ятниця, з 8:00 - 17:00), за заявкою Замовника (шляхом надсилання на електронну адресу Учасника), протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки, силами та за рахунок Учасника з використанням залучених транспортних засобів. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Корсунь-Шевченківський центр первинної медико-санітарної допомоги" Корсунь-Шевченківської міської ради  
Ожидаемая стоимость 415`400.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
24.05.23
Прием предложений
до 29.05.23
Квалификация
с29.05.23
Предложения рассмотрены
с29.05.23
Завершен
01.06.23