Процедура закупки объявлена 13.04.2023 15:22. Дата последних изменений - 20.04.2023 12:29
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95, Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95, Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
| Идентификатор закупки | UA-2023-04-13-008363-a | |
| ID | aa7bbc157877468cbe06c510734799c5 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2023-04-13-004391-c |
Ожидаемая стоимость
8`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Зяньковецький психоневрологічний інтернат | |
| Ожидаемая стоимость | 8`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
13.04.23
Прием предложений
до 18.04.23
Квалификация
с18.04.23
Предложения рассмотрены
с19.04.23
Завершен
20.04.23
Спецификация закупки
| 1) |
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 кілограм
|
| 2) |
Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 22 кілограм
|
| 3) |
Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 32263, Україна, Хмельницька область, с. Іванківці, вул. Б/Хмельницького 28/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Постачання здійснюється не рідше ніж два рази на тиждень.Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок (партіями) Замовника впродовж одного дня з моменту отримання заявки Замовника. Постачання здійснюється не менше як два рази на тиждень не великими партіями. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2023 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 39 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.04.2023 15:23
Версия документа от: 13.04.2023 15:23
ID: 74801e38b6f64eacab34c0cb85bab8cd
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Огірки , тепличні, середньоплідні (до 25см), діаметр не більше 5,5см, ДСТУ- 3247-95
Технічні характеристики
Тип вирощування Ожидаемое значение: тепличні
Розмір плодів Ожидаемое значение: середньоплідні (до 25см)
Поперечний діаметр плоду не більше, см Ожидаемое значение: 5.5
Відповідність ДСТУ Ожидаемое значение: 3247-95
Вага Минимальное значение: 1 кг
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Помідори (томати) свіжі, тепличні, крупноплідні, діаметр плоду не меньше, см: 5, ДСТУ 3246-95
Технічні характеристики
Тип вирощування Ожидаемое значение: тепличні
Будова плодів Ожидаемое значение: крупноплідні
Поперечний діаметр плоду, см Ожидаемое значение: 5
Відповідність ДСТУ Ожидаемое значение: 3246-95
Вага Минимальное значение: 1 кг
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Капуста білоголова, свіжа, ранньостигла
Технічні характеристики
Капуста Ожидаемое значение: білоголова ранньостигла
Відповідність ДСТУ Ожидаемое значение: 7037:2009
Вага Минимальное значение: 1 кг
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 13.04.2023 15:23 | |
| Начало периода приема предложений | 13.04.2023 15:23 | |
| Окончание периода приема предложений | 18.04.2023 10:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Зяньковецький психоневрологічний інтернат |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 23561669 |
| Юридический адрес | 32250, Україна, Хмельницька область, Деражнянський район, с.Іванківці, вул.Б.Хмельницького 28/1 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 18.04.2023 10:03
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Малищук Марина Леонідівна
Код ЕГРПОУ:2717903109
7`959.00
Гривна с НДС
19.04.2023
20:10
Заключенные договоры
Номер договора
89
Дата подписания
19.04.2023
Дата начала действия
19.04.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
7`959.00 Гривна без НДС
