Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.03.2023 09:13. Дата последних изменений - 03.04.2023 16:00

09130000-9 Нафта і дистиляти -

Идентификатор закупки UA-2023-03-23-000644-a  
ID 51684c31418a4c3a9833d860e7b03dbc  
Ожидаемая стоимость
90`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) розгалужену мережу АЗС по всій території України, Найближча відстань до АЗС не повинна перевищувати 5 км від міста Любомль, Ковельського району, Волинської області. Строк дії талонів/карток (далі – Талон) на видачу пального має бути необмеженого строку дії. Паливо, що перейшло у власність Замовника, зберігається на АЗС Учасника до моменту передачі Палива Учасником по Талонах Замовнику. Талони на отримання нафтопродуктів – документи, встановленої Постачальником форми, що дозволяє його пред'явнику отримати товар на АЗС. Талон не є засобом розрахунків/платежів між Сторонами. Талон містить інформацію про вид і об'єм нафтопродуктів, якими буде заправлений автотранспорт Замовника при наданні таких талон на АЗС. Талон має декілька ступенів захисту У разі, якщо Постачальник здійснює перехід на талони нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів старого зразка, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони нового зразка. Постачальник оновлює талони (замінює на нові, продовжує термін дії) в повному обсязі, без зміни кількості літрів та вимог доплат. Номінал талонів: бензин: 10, 15 літрів Паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів або скретч-карток на власних або орендованих або партнерських АЗС учасника закупівлі. Умови оплати: розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Учасника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Учасником Замовнику рахунку-фактури на оплату Товару. Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 90`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
23.03.23
Прием предложений
до 28.03.23
Квалификация
с28.03.23
Предложения рассмотрены
с28.03.23
Завершен
03.04.23