Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.05.2023 13:08. Дата последнего редактирования мониторинга 20.06.2023 17:36

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-05-24-000057  
ID 2b8112921f174c25a20a5652e3138173  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.05.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання Замовником відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 13.06.2023 15:30  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.02.2023 №5; запитання до процедури закупівлі та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «В.С.ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «В.С.ПРОЕКТ»); протокол від 02.03.2023 №8 про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції; вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ТОВ «В.С.ПРОЕКТ» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокол від 10.03.2023 №10 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 02.06.2023 і 09.06.2023 в електронній системі закупівель; договір від 22.03.2023 №02/2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Перевіркою питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С.ПРОЕКТ», чим порушено підпункт 2 пункту 41 Особливостей, так як учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з Додатком 4 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, встановлено перелік мінімально необхідних працівників для виконання робіт за предметом закупівлі, з них - сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації - не менше 1 особи (особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі, що підтверджується наказом про прийняття на роботу, повідомленням про прийняття на роботу працівника з квитанцією про прийняття даного звіту). Проте, ТОВ «В.С.ПРОЕКТ» не надано в складі тендерної пропозиції квитанцію про прийняття звіту – повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни. На запит Управління від 02.06.2023 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» через не надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни, у зв’язку з тим, що повідомлення про прийняття на роботу Хлєбнікової Н.В. було надано на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку, що виключає можливість отримати квитанції…». Проте, на повідомленні про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни відсутня відмітка Державної податкової служби та її територіальних органів про отримання документа на паперовому носії. Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, у разі якщо Учасник або Переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного в Україні законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» відсутній лист - роз’яснення щодо причин ненадання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено, що відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, Замовником пояснення надані з порушенням строків, передбачених частиною п’ятої статті 8 Закону, а саме: запит було оприлюднено 29.05.2023, а пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 02.06.2023.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 13.06.2023 15:30  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація щодо усуненя порушення  
Дата редактирования  
Дата создания 20.06.2023 17:33  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.05.2023 № 29-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.05.2023 № 29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-012242-a, 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 24.05.2023 00:00  
Дата публикации 24.05.2023 13:16  
Дата создания 24.05.2023 13:16  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919584  
Адрес компании Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
gu1990@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.05.2023 13:16 - 15.06.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.06.2023 15:30 - 28.06.2023 00:00