Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 24.05.2023 13:08. Дата останього редагування моніторингу 20.06.2023 17:36

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-05-24-000057  
ID 2b8112921f174c25a20a5652e3138173  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
24.05.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання Замовником відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, не допускати таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 13.06.2023 15:30  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Бородянського центру соціально-психологічної реабілітації населення (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.02.2023 №5; запитання до процедури закупівлі та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «В.С.ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «В.С.ПРОЕКТ»); протокол від 02.03.2023 №8 про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції; вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ТОВ «В.С.ПРОЕКТ» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокол від 10.03.2023 №10 про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 02.06.2023 і 09.06.2023 в електронній системі закупівель; договір від 22.03.2023 №02/2023; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Перевіркою питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С.ПРОЕКТ», чим порушено підпункт 2 пункту 41 Особливостей, так як учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з Додатком 4 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, встановлено перелік мінімально необхідних працівників для виконання робіт за предметом закупівлі, з них - сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації - не менше 1 особи (особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі, що підтверджується наказом про прийняття на роботу, повідомленням про прийняття на роботу працівника з квитанцією про прийняття даного звіту). Проте, ТОВ «В.С.ПРОЕКТ» не надано в складі тендерної пропозиції квитанцію про прийняття звіту – повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни. На запит Управління від 02.06.2023 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» через не надання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни, у зв’язку з тим, що повідомлення про прийняття на роботу Хлєбнікової Н.В. було надано на паперовому носії без використання засобів електронного зв’язку, що виключає можливість отримати квитанції…». Проте, на повідомленні про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни відсутня відмітка Державної податкової служби та її територіальних органів про отримання документа на паперовому носії. Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, у разі якщо Учасник або Переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного в Україні законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» відсутній лист - роз’яснення щодо причин ненадання квитанції про прийняття звіту - повідомлення про прийняття на роботу інженера з проектно-кошторисної роботи Хлєбнікової Наталії Василівни. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено, що відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, Замовником пояснення надані з порушенням строків, передбачених частиною п’ятої статті 8 Закону, а саме: запит було оприлюднено 29.05.2023, а пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 02.06.2023.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 13.06.2023 15:30  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація щодо усуненя порушення  
Дата редагування  
Дата створення 20.06.2023 17:33  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.05.2023 № 29-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.05.2023 № 29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-17-012242-a, 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 24.05.2023 00:00  
Дата публікації 24.05.2023 13:16  
Дата створення 24.05.2023 13:16  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40919584  
Адреса організації Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
gu1990@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 24.05.2023 13:16 - 15.06.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 13.06.2023 15:30 - 28.06.2023 00:00