Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.03.2023 15:21. Дата последнего редактирования мониторинга 30.10.2024 14:30

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-03-21-000153  
ID eb3dca876d284ddd8a40fbe543dcd8d9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.03.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом, зокрема: 1) оприлюднення в електронній системі закупівель додатку («Кошторисна документація») до Договору про закупівлю; 2) припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 08.03.2023 № 71/23, укладеним з ТОВ «ГЕІОД», в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 13.04.2023 17:02  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату проведення закупівлі; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Новоодеська багатопрофільна лікарня» Новоодеської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 протокол №12 зі змінами опублікованими 15.02.2023 та 17.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОІД» (далі – ТОВ «ГЕОІД»); повідомлення про намір укласти договір; договір на виконання послуг з поточного ремонту від 08.03.2023 № 17/23 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримані 27.03.2023 та 29.03.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору про закупівлю додаток до договору, а саме: «Кошторисна документація». Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ГЕОІД» не відповідає вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Так, згідно з умовами пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надати інформацію про субпідрядника/співвиконавця, а саме: «У разі якщо учасник планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Субпідрядні організації або співвиконавці, які залучаються Підрядником до виконання робіт в обсязі більше 20%, повинні надати документи на підтвердження кваліфікаційним вимогам, згідно таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації. У разі якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації». Проте, на порушення пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «ГЕОІД» не надано інформацію про субпідрядника/співвиконавця. Зважаючи на вищевказане, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГЕІОД» як таку, що не відповідала вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Як наслідок, визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 08.03.2023 № 71/23.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 13.04.2023 17:02  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація щодо вжиття заходів направлених на усунення виявлених порушень КНП «Новоодеська БЛ» НМР: 1. В електронній системі закупівель оприлюднено додаток до Договору про закупівлю «Кошторисна документація» (сканкопія додається). 2. Згідно проведених відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини корпусів (Заміна вікон та дверей) КНП «Новоодеська багатопрофільна лікарня» НМР за адресою: вул..Шкільна, 38, місто Нова Одеса, Миколаївська область) переможцем закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОІД» (далі – ТОВ «ГЕОІД»), яке надало найнижчу ціну, що згідно п.3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації є питомим критерієм оцінки процедури торгів. ТОВ «ГЕОІД» в складі документів пропозиції надано ліцензію та перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, Довідка про матеріально-технічну базу та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджує можливість виконання поточного ремонту об’єкту. Довідку про відсутність субпідрядників, складену у довільній формі, за вимогою Заявника своєчасно надано разом з пакетом документів, але помилково не було оприлюднено (сканкопія додається). Дане порушення не призвело до перевитрат державних коштів. Роботи виконані якісно і своєчасно. Станом на 13 квітня 2023 року всі зобов’язання за укладеним Договором №71/23 від 08.03.2023 року обома Сторонами виконані, що підтверджується актами виконаних робіт та платіжними інструкціями про оплату (сканкопії додаються). Під час виконання робіт виникла потреба у зменшенні обсягів робіт по окремих позиціях. На підставі цього укладена Додаткова угода від 12.04.2023 року №1 про зменшення загальної суми договору. Виходячи з вищевикладеного, припинити зобов’язання за договором про закупівлю робіт від 08.03.2023 р №71/23 не є можливим. Ще раз перепрошую за цю прикру помилку та запевняю, що в подальшому буду більш уважно вивчати надані учасниками тендерних закупівель документи та діяти відповідно до чинного законодавства.  
Дата редактирования  
Дата создания 20.04.2023 10:04  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій не усунуто.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Не устранено  
Дата создания 27.04.2023 10:20  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 28-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.03.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.03.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2023-02-14-009296-a 14.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата решения о начале мониторинга 21.03.2023 00:00  
Дата публикации 21.03.2023 15:36  
Дата создания 21.03.2023 15:36  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 66) 102-96-82
raisa-t@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 325-90-08
svitlana.ch293@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.03.2023 15:36 - 12.04.2023 01:00  
Дата публикации решения о результатах 13.04.2023 17:02 - 28.04.2023 00:00