Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 21.03.2023 15:21. Дата останього редагування моніторингу 30.10.2024 14:30

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-03-21-000153  
ID eb3dca876d284ddd8a40fbe543dcd8d9  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
21.03.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом, зокрема: 1) оприлюднення в електронній системі закупівель додатку («Кошторисна документація») до Договору про закупівлю; 2) припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 08.03.2023 № 71/23, укладеним з ТОВ «ГЕІОД», в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 13.04.2023 17:02  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату проведення закупівлі; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Новоодеська багатопрофільна лікарня» Новоодеської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 протокол №12 зі змінами опублікованими 15.02.2023 та 17.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕОІД» (далі – ТОВ «ГЕОІД»); повідомлення про намір укласти договір; договір на виконання послуг з поточного ремонту від 08.03.2023 № 17/23 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримані 27.03.2023 та 29.03.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору про закупівлю додаток до договору, а саме: «Кошторисна документація». Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ГЕОІД» не відповідає вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Так, згідно з умовами пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надати інформацію про субпідрядника/співвиконавця, а саме: «У разі якщо учасник планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Субпідрядні організації або співвиконавці, які залучаються Підрядником до виконання робіт в обсязі більше 20%, повинні надати документи на підтвердження кваліфікаційним вимогам, згідно таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації. У разі якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації». Проте, на порушення пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації ТОВ «ГЕОІД» не надано інформацію про субпідрядника/співвиконавця. Зважаючи на вищевказане, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГЕІОД» як таку, що не відповідала вимогам, установленим Замовником у тендерній документації. Як наслідок, визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 08.03.2023 № 71/23.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 13.04.2023 17:02  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Інформація щодо вжиття заходів направлених на усунення виявлених порушень КНП «Новоодеська БЛ» НМР: 1. В електронній системі закупівель оприлюднено додаток до Договору про закупівлю «Кошторисна документація» (сканкопія додається). 2. Згідно проведених відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини корпусів (Заміна вікон та дверей) КНП «Новоодеська багатопрофільна лікарня» НМР за адресою: вул..Шкільна, 38, місто Нова Одеса, Миколаївська область) переможцем закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОІД» (далі – ТОВ «ГЕОІД»), яке надало найнижчу ціну, що згідно п.3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації є питомим критерієм оцінки процедури торгів. ТОВ «ГЕОІД» в складі документів пропозиції надано ліцензію та перелік видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, Довідка про матеріально-технічну базу та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що підтверджує можливість виконання поточного ремонту об’єкту. Довідку про відсутність субпідрядників, складену у довільній формі, за вимогою Заявника своєчасно надано разом з пакетом документів, але помилково не було оприлюднено (сканкопія додається). Дане порушення не призвело до перевитрат державних коштів. Роботи виконані якісно і своєчасно. Станом на 13 квітня 2023 року всі зобов’язання за укладеним Договором №71/23 від 08.03.2023 року обома Сторонами виконані, що підтверджується актами виконаних робіт та платіжними інструкціями про оплату (сканкопії додаються). Під час виконання робіт виникла потреба у зменшенні обсягів робіт по окремих позиціях. На підставі цього укладена Додаткова угода від 12.04.2023 року №1 про зменшення загальної суми договору. Виходячи з вищевикладеного, припинити зобов’язання за договором про закупівлю робіт від 08.03.2023 р №71/23 не є можливим. Ще раз перепрошую за цю прикру помилку та запевняю, що в подальшому буду більш уважно вивчати надані учасниками тендерних закупівель документи та діяти відповідно до чинного законодавства.  
Дата редагування  
Дата створення 20.04.2023 10:04  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій не усунуто.  
Результат усунення порушень Частково усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу: Підтверджено; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Не усунуто  
Дата створення 27.04.2023 10:20  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 28-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.03.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.03.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2023-02-14-009296-a 14.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 21.03.2023 00:00  
Дата публікації 21.03.2023 15:36  
Дата створення 21.03.2023 15:36  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 66) 102-96-82
raisa-t@ukr.net 

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 41168670  
Адреса організації Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 325-90-08
svitlana.ch293@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 21.03.2023 15:36 - 12.04.2023 01:00  
Дата публікації висновку про результати 13.04.2023 17:02 - 28.04.2023 00:00