Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.01.2023 17:57. Дата последних изменений - 08.02.2023 12:53

Електрична енергія -

Идентификатор закупки UA-2023-01-03-005640-a  
ID b7d88cb1c37e4dacbbb6fc911cfce075  
Общая ожидаемая стоимость закупки
36`466`859.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Враховуючи те, що закупівля проводиться без аукціону у відповідності до змін затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 року №1495 до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 – пункти оголошення про проведення відкритих торгів: «Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону» та «Дата і час проведення електронного аукціону» замовником не встановлюються.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Міжрегіональний офіс захисних масивів дніпровських водосховищ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 36`466`859.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.01.23
Период уточнений
до 11.01.23
Период обжалования
до 11.01.23
Прием предложений
до 14.01.23
Квалификация
с14.01.23
Предложения рассмотрены
с30.01.23
Завершен
08.02.23
07.01.2023, 16:31
Вимоги документації, які не узгоджуються з чинним законодавством
Общий вопрос о закупке
П. 10 р.3 ТД - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», що має бути виданий не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій, враховуючи те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до вищезазначеного реєстру є обмеженим. Варто звернути увагу уповноваженої особи, що відповідно до вимог підпункту 11 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 грудня 2022 року № 1422, яка набрала чинності 26 грудня 2022 року), державне підприємство «Національні інформаційні системи» поновило доступ до порталу електронних сервісів 26 грудня 2022 року. Тому враховуючи зазначене просимо Вас привести у відповідність вашу документацію та встановлювати дискримінаційних вимог, що порушують чинне законодавство тому як даний реєстр не є обмеженим у доступі!!!!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.01.2023, 22:33)
Пунктом 7 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) визначено, що ЄДР є єдиною ДЕРЖАВНОЮ інформаційною системою, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відомості з Єдиного державного реєстру надаються у вигляді витягу за процедурою, визначеною Порядком надання відомостей з ЄДР, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969 (зі змінами) (далі – Порядок). Згідно з розділом ІІ Порядку, витяг з ЄДР у паперовій формі надається за запитом про надання витягу з Єдиного державного реєстру шляхом звернення заявника до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру в розмірі, який визначається відповідно до частини четвертої статті 36 вказаного Закону. Форма запиту про надання витягу з ЄДР розміщена на вебсайті Мін’юсту за посиланням: https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan. Разом із тим, з 24.02.2022 в Україні діє воєнний стан. Порядок та особливості надання інформації з Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану врегульовано постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування, відомості з Єдиного державного реєстру та Державного реєстру прав за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються державними реєстраторами, нотаріусами, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї постанови переліку адміністративно територіальних одиниць. Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (далі – Перелік), в умовах воєнного стану, оприлюднено на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України за посиланням: https://minjust.gov.ua/n/22663. Таким чином, для отримання інформації з Єдиного державного реєстру фізичні та юридичні особи можуть звернутися до державного реєстратора, нотаріуса, а також до адміністратора центру надання адміністративних послуг, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до Переліку. Крім того, корисна інформація щодо Витягу з ЄДР міститься за посиланням https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vytiahu-z-iedynoho-derzhavnoho-reiestru-iurydychnykh-osib-fizychnykh-osib-%E2%80%93-pidpryiemtsiv-ta-hromadskykh-formuvan-fa18a6a5-1fe1-49c5-ab99-8a270a5f0363.
07.01.2023, 16:32
Звернення до уповновжаеої особи та представників ДАСУ
Общий вопрос о закупке
Вимоги ТД: «З метою дотримання вимог п.18 Особливостей, уникнення порушення п.21 Особливостей переможець в строк не раніше 5 (пяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає особисто або електронною поштою замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме: заповнений проєкт договору з усіма додатками (Додаток 4 до Тендерної документації).» Звертаємося до Уповноваженої особи та пропонуємо ознайомитися з пунктами на які Ви посилаєтеся: п. 18 Особливостей «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.» та пункт 21 Особливостей «Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей;
2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;
3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей;
5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.»
ПИТАННЯ: де в Особливостях передбачено надання ОСОБИСТО чи на ЕЛЕКТРОНУ ПОШТУ – обмін інформацією між Замовником та учасником – відбувається через електронну систему закупівель. Ви самостійно маєте право змінювати нормативно – правовий акт???? Приведіть у відповідність вашу документацію до норм чинного законодавства!!!! Доцільно на такі дії звернути увагу представників органу ДАСУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.01.2023, 23:14)
Замовником будуть внесені зміни
07.01.2023, 16:33
Неухгодженість вимог документації з чинним законодавством в сфері публічних закупівель
Общий вопрос о закупке
Неподання документів та інформації, передбачених п.3.2 розділу 6 тендерної документації для укладення договору про закупівлю у строк не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, буде вказувати про виникнення обставин неукладення договору про закупівлю з вини учасника, а саме: відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Шановна уповноважена особа – напишіть яким саме пунктом Особливостей чи статтею Закону – це передбачено проте в свою чергу радимо Вам означитися з практикою АМКУ в цій частині. Приведіть вашу документацію до вимог чинного законодавства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.01.2023, 22:35)
Ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі - Особливості), ні Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не визначають порядку та черговості укладення договору про закупівлю в частині хто повинен бути першим підписантом в договорі (ініціатором), в який спосіб сторони обмінюються відповідними документами тощо. Замовник володіє інформацією щодо строків укладення договору, встановлених Особливостями, а також можливістю продовження строку укладення договору відповідно до положень Закону. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", п.28 Особливостей Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, вказане положення Тендерної документації встановлене з метою укладення договору у строки, визначені чинним законодавством, уникнення затягування строків укладення договору з боку недобросовісних переможців (як правило, у разі відсутності наміру укладати договір про закупівлю за результатами торгів, учасники не повідомляють про це замовників і не відповідають на звернення замовників), що у свою чергу призводить до втрат часу або неможливості укласти договір/здійснити закупівлю взагалі або своєчасно , та не є ціллю відхилити пропозицію переможця. Крім того, у вашому зверненні/вимогі відсутня інформація та будь-яке документальне підтвердження/обгрунтування неможливості виконання встановленої Замовником вимоги тендерної документації в цій частині. З огляду на викладене, положення тендерної документації узгоджується з вимогами та положеннями Особливостей та Закону, не має на меті дискримінацію учасників та спрямоване виключно на своєчасне проведення закупівлі з боку замовника.