Процедура закупки объявлена 14.11.2022 19:54. Дата последних изменений - 28.11.2022 19:24
Офісне устаткування та приладдя різне
| Идентификатор закупки | UA-2022-11-14-015351-a | |
| ID | 29165a2b3ca24ddcb668e645f7ca3454 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2022-11-14-004516-b |
Ожидаемая стоимость
162`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Харківський національний університет внутрішніх справ | |
| Ожидаемая стоимость | 162`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
14.11.22
Прием предложений
до 18.11.22
Квалификация
с18.11.22
Предложения рассмотрены
с19.11.22
Завершен
28.11.22
Спецификация закупки
| 1) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штуки
|
| 2) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штуки
|
| 3) |
Лінійка пластикова 30см.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штуки
|
| 4) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 55 штуки
|
| 5) |
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штуки
|
| 6) |
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 штуки
|
| 7) |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 8) |
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 9) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штуки
|
| 10) |
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штуки
|
| 11) |
Точило для олівців з контейнером
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 70 штуки
|
| 12) |
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штуки
|
| 13) |
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штуки
|
| 14) |
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 набір
|
| 15) |
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штуки
|
| 16) |
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 120 штуки
|
| 17) |
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 120 штуки
|
| 18) |
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 30 штуки
|
| 19) |
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 20) |
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 21) |
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 250 штуки
|
| 22) |
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 23) |
Лінійка пластикова, 40см.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 штуки
|
| 24) |
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 25) |
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штуки
|
| 26) |
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штуки
|
| 27) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 200 штуки
|
| 28) |
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 120 штуки
|
| 29) |
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сонячна, 3-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2022
Информация по поставке партиями: 1. Термін поставки Товару: до 30.11.2022 включно. 2. Поставка Товару здійснюється однією партією на умовах DDP, згідно INCOTERMS-2010, за адресою: 21008, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Сонячна 3-А. Поставка, завантаження та розвантаження здійснюється силами та за рахунок Постачальника. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4. Замовник, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. 5. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товару лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 пачка
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.11.2022 20:00
Версия документа от: 14.11.2022 20:00
ID: 47c16dba1300448ba11ca0c6ad843d29
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, блакитна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 70 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: блакитний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, зелена
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 70 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: зелений
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова 30см.
Технічні характеристики
Матеріал Ожидаемое значение: пластик
Довжина Ожидаемое значение: 30 см
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Минимальное значение: 100
Щільність листів Минимальное значение: 75 г/м²
Тип склеювання Ожидаемое значение: Проклеєний
Довжина Минимальное значение: 75 мм
Ширина Минимальное значение: 75 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фарба штемпельна, колір синій, від 25 мл
Технічні характеристики
Колір Ожидаемое значение: синій
Основа чорнил Ожидаемое значение: водна
Об'єм, мл Минимальное значение: 25 мл
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейкі стрічки 24мм x 18м, 40мкм, прозора
Технічні характеристики
Тип клейкої стрічки Ожидаемое значение: одностороння
Ширина клейкої стрічки Ожидаемое значение: 24 мм
Довжина клейкої стрічки Минимальное значение: 18 м
Колір Ожидаемое значение: прозорий
Товщина клейкої стрічки Минимальное значение: 40 мкм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Ожидаемое значение: 24/6
Кількість штук в упаковці Ожидаемое значение: 1000
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Брелоки для ключів пластикові, з полем для напису, 60х20мм
Технічні характеристики
Матеріал Ожидаемое значение: Пластик
Наявність поля для напису Ожидаемое значение: Так
Довжина Минимальное значение: 60 мм
Ширина Минимальное значение: 20 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 90х90мм, 440 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Минимальное значение: 440
Щільність листів Минимальное значение: 55 г/м²
Тип склеювання Ожидаемое значение: Проклеєний
Довжина Минимальное значение: 90 мм
Ширина Минимальное значение: 90 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток непроклеєні, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.
Технічні характеристики
Кількість листів Минимальное значение: 420
Щільність листів Минимальное значение: 70 г/м²
Тип склеювання Ожидаемое значение: Непроклеєний
Довжина Минимальное значение: 90 мм
Ширина Минимальное значение: 90 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Точило для олівців з контейнером
Технічні характеристики
Тип точилки Ожидаемое значение: ручна
Наявність контейнеру Ожидаемое значение: так
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 51 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Ожидаемое значение: 51 мм
Кількість затискачів в пачці Ожидаемое значение: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 32 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Ожидаемое значение: 32 мм
Кількість затискачів в пачці Ожидаемое значение: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі
Технічні характеристики
Тип маркера Ожидаемое значение: для виділення тексту
Пишучий вузол Ожидаемое значение: клиноподібний
Товщина лінії письма Ожидаемое значение: 2-4 мм
Основа чорнил Ожидаемое значение: водна
Колір чорнила Ожидаемое значение: 4 маркера різних кольорів
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Затискачі для паперів 41 мм., 12 шт. в пачці
Технічні характеристики
Розмір Ожидаемое значение: 41 мм
Кількість затискачів в пачці Ожидаемое значение: 12 шт.
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 50 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: чорний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 50 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: синій
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Технічні характеристики
Пробивна потужність Минимальное значение: 30
Лінійка поділу на формати Ожидаемое значение: Наявна
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 50 мм, круглі 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Минимальное значение: 50 мм
Форма корпусу Ожидаемое значение: Круглі
Матеріал Ожидаемое значение: Метал
Покриття Ожидаемое значение: Нікельовані
Гофрування Ожидаемое значение: Відсутнє
Кількість в пачці Ожидаемое значение: 100
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки 25 мм, трикутні 100 шт.
Технічні характеристики
Розмір Минимальное значение: 25 мм
Форма корпусу Ожидаемое значение: Трикутні
Матеріал Ожидаемое значение: Метал
Кількість в пачці Ожидаемое значение: 100
Покриття Ожидаемое значение: Нікельовані
Гофрування Ожидаемое значение: Відсутнє
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручка кулькова, пластиковий корпус зі вставками, пише синім, 0,5мм
Технічні характеристики
Тип Ожидаемое значение: кулькова
Вид Ожидаемое значение: неавтоматична
Матеріал корпусу Ожидаемое значение: пластик
Наявність ергономічних вставок Ожидаемое значение: так
Змінний стрижень Ожидаемое значение: так
Колір чорнила Ожидаемое значение: синій
Товщина лінії Минимальное значение: 0.4 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил
Технічні характеристики
Для видалення слідів Ожидаемое значение: Олівця графітного та чорнил
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лінійка пластикова, 40см.
Технічні характеристики
Матеріал Ожидаемое значение: пластик
Довжина Ожидаемое значение: 40 см
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір Ожидаемое значение: 10
Кількість штук в упаковці Ожидаемое значение: 1000
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Олівець графітовий HB, дерев'яний, з ластиком
Технічні характеристики
Твердість грифеля Ожидаемое значение: HB
Диаметр грифеля Минимальное значение: 2 мм
Довжина олівця Ожидаемое значение: 189 мм
Форма олівця Ожидаемое значение: Шестигранна
Матеріал корпусу Ожидаемое значение: Дерево
Наявність ластику Ожидаемое значение: Так
Заточений Ожидаемое значение: Так
Диаметр олівця Минимальное значение: 7 мм
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор
Технічні характеристики
Упаковка Ожидаемое значение: Флакон
Кришка-дозатор Ожидаемое значение: Так
Об'єм Минимальное значение: 100 мл
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, чорна
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 70 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: чорний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папка-реєстратор А4, 70 мм, одностороння ламінація PP, синя
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Тип механізму Ожидаемое значение: арочний
Ширина корінця папки Минимальное значение: 70 мм
Матеріал Ожидаемое значение: картон з ламінацією
Ламінація обкладинки Ожидаемое значение: одностороння
Колір Ожидаемое значение: синій
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів А4, PP 30 мкм, глянець прозорий, 100 шт.
Технічні характеристики
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4 (210х297 мм)
Формат аркуша паперу Ожидаемое значение: А4+ (210х297 мм)
Матеріал Ожидаемое значение: PP (поліпропілен)
Товщина плівки Минимальное значение: 30 мкм
Фактура поверхні Ожидаемое значение: глянцева
Колір плівки Ожидаемое значение: прозорий
Перфорація універсальна Ожидаемое значение: так
Орієнтація документа Ожидаемое значение: вертикальна
Кількість файлів в пачці Минимальное значение: 100 штук
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 14.11.2022 20:00 | |
| Начало периода приема предложений | 14.11.2022 20:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 18.11.2022 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Харківський національний університет внутрішніх справ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08571096 |
| Юридический адрес | 61080, Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау 27 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 18.11.2022 00:04
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
ID: d2c947056bf7422b828e24c5b856a932
92`187.60
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
92`187.60
Гривна с НДС
Победитель
19.11.2022 14:48
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Код ЕГРПОУ:43977041
92`187.60
Гривна с НДС
19.11.2022
14:48
Заключенные договоры
Номер договора
399
Дата подписания
25.11.2022
Дата начала действия
25.11.2022
Дата завершения действия
31.12.2022
Цена договора
92`187.60 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
76`823.00 Гривна
