Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.12.2021 18:47. Дата последних изменений - 31.01.2022 14:14

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин А-95 або еквівалент – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; бензин А-92 або еквівалент – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо) -

Идентификатор закупки UA-2021-12-03-016306-c  
ID d451007be1c0433796301b7f8909ab54  
Ожидаемая стоимость
8`077`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 8`077`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 40`387.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 200`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.12.21
Период уточнений
до 02.01.22
Период обжалования
до 08.01.22
Прием предложений
до 12.01.22
Преквалификация
с12.01.2022
Обжалование преквалификации
до 18.01.2022
Аукцион
18.01.22
Квалификация
с18.01.22
Предложения рассмотрены
18.01.22
Завершен
31.01.22
09.12.2021, 18:02
умови тендерної документації на закупівлю
Общий вопрос о закупке
п.1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову: "Крім того достовірність інформації,що надається у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації, підтверджується документами та інформацією, наданими у складі тендерної пропозиції як на вимогу замовника, так і наданими додатково на розсуд учасника, відкритою інформацією, оприлюдненою на сайтах виробників/офіційних дилерів/дистриб'ютерів, інформацією що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах/судових реєстрах, доступ до яких є вільним, або інформацією/публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.

Питання: Яким чином ця умова узгоджується з вимогами Закону "Про публічні закупівлі" а саме: п.31,32 ч.1 с.1 Закону
31)тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
а також ст.29 відповідно до ч.9 Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
та ч.15 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тобто замовник зобов'язаний розглянути пропозицію учасника на відповідність вимогам саме тендерної документації! Під час розгляду пропозиції він має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник не має права самостійно досліджувати достовірність поданої інформації шляхом отримання ії з додатково поданих учасником інформації та документів(інформація та документи які не вимагались замовником в тендерній документації не розглядаються замовникомта не є підставою для відхилення), а ткож із інших перелічених вище ресурсів.
Законом замовнику надано право отримання інфомації про достовірність виключно шляхом звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.12.2021, 15:59)
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В ч.15 ст. 29 Закону визначено, що Замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто, визначена норма Закону визначає, що Замовник має право перевірити достовірність інформації, наданої учасниками у складі пропозиції, але Замовнику не заборонено вимагати від учасників надавати у складі пропозицій документи та інформацію, що підтверджується, в тому числі на сайтах виробників/офіційних дилерів/дистриб'ютерів.
Крім того, повідомляємо, що дискримінаційними вважаються умови документації, що обмежують учасників в праві на участь у закупівлі, а отже не зрозуміло, якщо учасник планує надати достовірну інформацію у складі пропозиції, чим умова документації щодо підтвердження інформації у відкритих реєстрах може обмежити такого учасника?
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
09.12.2021, 18:24
Тендерна документація
Общий вопрос о закупке
Прошу надати обгрунтування необхідності надання учасниками числених довідок які не впливають на зміст тендерної пропозиції та безпідставно її ускладнюють, а саме:
1. довідка про службову (посадову) особу, яка несе відповідальність за достовірність інформації, наданої у складі пропозиції. Дана довідка не містить жодної інформації про предмет, умови та спроможність учасника виконати умови закупівлі. Єдиним наслідком надання недостовірної інформації є відхилення пропозиції учасника, незалежно від наявності або відсутності такої особи.
2. Листа про обізнаність з наслідками подання недостовірної інформації - наслідки встановлюються Законом.
3. Гарантїї учасника щодо розуміння того, що Замовник не зобовязаний розглядати документи не передбачені вимогами ТД. Це також випливає із Закону.
4.Довідку з інформацією про включення в ціну ПДВ, якщо пп.5 п.3.4 додатку 3 встановлено вимогу про надання інформації щодо реєстрації платником ПДВ.
5. Яким чином учасник може гарантувати, що замовник не буде ініціювати переговори з питань внесення змін до зісту або ціни поданої пропозиції?пп.3 п.2 розділуV.
6. Необхідність наявності у учасника сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018? Наявність такого сертифіката не встановлена законодавством і є суто добровільною, в звязку з чим є дискредитаційною вимогою.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.12.2021, 16:02)
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформацію, щодо достовірності інформації, яку службова (посадова) Особа учасника надає у складі своєї пропозиції – не може отримати Замовник у відкритих реєстрах, а отже Замовнику необхідно отримати її від учасника.
Відповідальність за своєчасне та у повному обсязі подання та оприлюднення інформації наданої у пропозиції учасника – несе посадова особа учасника, а отже вимога щодо довідки яка вимагається для надання у складі пропозиції учасника – є необхідною для захисту прав самого ж учасника як юридичної особи.
Теж саме стосується і листа щодо обізнаності з наслідками подання недостовірної інформації, а отже відповідно до законодавства Замовник може вимагати відповідну інформацію.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції, оперативності поставки, ціноутворення. Сертифікати ISO видають спеціальні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, проводять аудит, а отже Замовник таким чином може бути впевнений, що закупівля та укладений надалі договір – буде виконано якісно, без демпінгування чи завищення цін з боку учасника.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
10.12.2021, 12:18
умови закупівлі
Общий вопрос о закупке
Обгрунтуйте будь ласка вимогу додатку 2 щодо наявності не меньш 4 АЗС в кожному адміністративному районі Харкова. Вважаємо цю вимогу надмірною і дискримінаційною. Не може бути обгрунтуванням виробнича необхідність та економія коштів з тих підстав що всі чотири азс запропановані учасником можуть знаходитись на більшій відстані від місць зберігання техніки замовника ніж одна АЗС яка може знаходитись у безпосередній близкості від Замовника. Крім того, невиключений варіант коли всі чотири АЗС можуть знаходитись одна біля одної. Такі приклади доводять, що зазначена вимога не спрямована на виробничу необхідність та економію коштів. Просимо надати обгрунтовану та виважену відповідь
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.12.2021, 10:34)
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Засновником Спеціалізованого комунального підприємства «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (надалі іменоване - Підприємство) є Харківська міська рада. Власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Підприємство створено з метою утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства міста.
СКП «Харківзеленбуд» ХМР здійснює свою діяльність по всій території міста Харкова. Утримання, обслуговування, благоустрій, ремонт та створення нових об’єктів зеленого господарства міста створює передумови для забезпечення безперервної, територіально зручної заправки транспорту та техніки Замовника, тому, Замовником було встановлено вимогу щодо наявності не менше 4 АЗС в кожному адміністративному районі Харкова.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
14.12.2021, 16:12
тендерна документація
Общий вопрос о закупке
У ваших відповідях на поставлені запитання ви посилаєтесь на ч.3 ст. 22 Закону про те що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи Ваші посилання вимагаємо надати відповіді з посиланням на відповідні норми законодавства, якими передбачені внесені вами вимоги в тендерній документації стосовно яких були поставлені попередні запитання. Надані вами відповіді не містять жодного обгунтування крім вашого бажання ускладнити документацію з метою надання переваг певним учасникам.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.12.2021, 13:56)
У відповідь на ваше питання щодо законодавчого обґрунтування у формуванні тендерної документації, надаємо перелік відповідних нормативно-правових актів:
Закон України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі».
Закон України № 2939-VI від 13.01.2011 «Про доступ до публічної інформації».
Закон України № 1700-VІI від 14.10.2014 «Про запобігання корупції».
Закон України № 3855-ХІI від 21.01.1994 «Про державну таємницю».
Закон України № 2210-ІІІ від 11.01.2001 «Про захист економічної конкуренції»
Закон України № 851-ІV від 22.05.2003 «Про електронні документи та електронний документообіг».
Закон України № 2155-VIII від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги»
Закон України № 3659-ХІІ від 26.11.1993 «Про Антимонопольний комітет України».
Постанова Кабінету Міністрів України № 166 від 24.02.2016 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Постанова Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів, зі змінами»
Постанова Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Постанова Кабінету Міністрів України № 631 від 01.08.2013 «Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України»
Постанова Кабінету Міністрів України № 292 від 22.04.2020 «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб'єкту оскарження»
Постанова Кабінету Міністрів України № 225 від 20.03.2020 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, зі змінами (з урахуванням положень Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»)»
Постанова Кабінету Міністрів України № 822 від 14.09.2020 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу"
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації» (в частині, що не суперечить положенням Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» у чинній редакції Закону)
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1749 від 23.12.2015 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007»
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 648 від 07.04.2020 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель»
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1372 від 15.09.2017 «Про затвердження Порядку укладання і виконання рамкових угод» , зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2017 за № 1236/31104.
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 2017 від 02.12.2016 «Про примірні навчальні програми з питань організації та здійснення публічних закупівель»
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1894 від 28.09.2020 «Про затвердження Примірної методики визначення вартості життєвого циклу»
Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2546 від 07.12.2020 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет»
Наказ Міністерства економіки України № 40 від 08.06.2021 «Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу»
Наказ Державного підприємства «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»».
16.12.2021, 13:59
Умови тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Підпунктом 6 пункту 3.4 додатку 3 встановлено вимогу щодо подання довідки з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах не більше 10-денної давнини відносно дати закінчення терміну для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Просимо зазначити, яким саме актом законодавства України передбачено вимогу щодо подання зазначеної вище інформації, з посиланням на конкретну норму нормативно-правового акту?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.12.2021, 10:19)
Відповідно до діючого законодавства, уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів є Державна фіскальна служба України (надалі – ДФС). Виконання покладених на ДФС завдань здійснюється зокрема через територіальні органи ДФС. Перелік територіальних органів ДФС затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 311. Відповідно до п.п. 21 п. 6 ДФС для виконання покладених на неї завдань має право отримувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку, банків та інших фінансових установ довідки у порядку, встановленому Законом України "Про банки і банківську діяльність" та Податковим кодексом України, довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду - інформацію про обсяг та обіг коштів на рахунках, зокрема про ненадходження в установлені строки валютної виручки від суб’єктів господарювання. Враховуючи зазначене, а також положення Податкового кодексу України, ДФС в тому числі її територіальні органи володіють інформацією про відкриті рахунки в установах банків і як наслідок інформацією про самі банки в яких Учасник торгів має рахунки. На підставі вищезазначеного, а також положень Податкового кодексу України відповідно до яких контролюючі органи на виконання своїх функцій надають адміністративні послуги платникам податків, зборів, платежів, уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів може бути видана довідка з зазначенням банку (банків), в якому (яких) Учасник торгів має рахунки.
Інформація про номера банківських рахунків – не є публічною, тому згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право витребувати необхідну інформацію від Учасника – для безперебійного виконання договору у майбутньому. Для того щоб впевнитися, що рахунок, який Учасник буде надавати у складі своєї пропозиції – не є закритим, та для недопущення технічних помилок при укладенні договору, Замовник вимагає відповідну довідку про наявність банківських рахунків з Органу ДФС, право на яке прямо передбачено законом.
21.12.2021, 17:03
Умови тендерної документації
Общий вопрос о закупке
У складi тендерної пропозицiї учасникам обов'язково подає’ться Сертифiкат на систему, управління якiстю (або копiя), виданий на iм'я учасника, стосовно оптової торгiвлi паливом. виданий акредитованим Національним агентством з акредитацiї України органом сертифiкацiї відповідно до вимог сфери акредитацiї, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управлiння якiстю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Прошу надати пояснення чому саме оптової торгівлі паливом, а не роздрібної чи будь якої іншої? Відпуск нафтопродуктів буде відбуваться на АЗС по талонах чи картках, це не оптова торгівля.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.12.2021, 10:05)
Відповідно до роз’яснень, наданих ДСФ України у індивідуальній податковій консультації від 24.07.2019 N 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК, податковий орган чітко зазначає, що суб`єкт господарювання, який не здійснює будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам, тобто не здійснює реалізацію пального у розумінні підпункту 212.1.15 пункту 212.1 статті 212 Кодексу не буде вважатися платником акцизного податку з реалізації пального у розумінні підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Кодексу.
Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з роздрібної реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу.
Тому, для оцінювання системи менеджменту в компанії учасника, на відповідність вимогам стандарту щодо продажу талонів на паливо, Замовником і було встановлено вимогу щодо надання сертифiкату на систему, управління якiстю (або копiя), виданого на iм'я учасника, стосовно оптової торгiвлi паливом, виданий акредитованим Національним агентством з акредитацiї України органом сертифiкацiї відповідно до вимог сфери акредитацiї, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управлiння якiстю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Також повідомляємо, що на викнання вимог статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" строк подання тендерних пропозицій буде продовжено не менше як на сім днів.
21.12.2021, 17:27
Умови тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Учасник повинен своечасно надавати в установлених обсягах Замовнику товар належної якостi, що е безпечним для життя, здоров'я та який не спричиняє шкоди майну Замовника, вiдповiдно до вимог законодавства. У складi тендерної пропозицii учасник зобов'язаний подати копiю чинного договору у сферi поводження з небезпечними вiдходами (стосовно нафтопродуктів). Прошу надати обгрунтоване пояснення необхідності надання цього договору для підприємств, які використовують талони АЗС партнерів та не мають власних та орендованих АЗС у звязку з тим не мають небезпечних відходів нафтопродуктів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.12.2021, 10:23)
Замовник вимагає надання копiю чинного договору у сферi поводження з небезпечними вiдходами для підтвердження відповідності вимогам щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Замовником розроблено тендерну документацію з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та діючих нормативно-правових актів, а також з врахуванням актуальної практики АМКУ з розгляду скарг на умови тендерної документації, а отже жодних дискримінаційних умов тендерна документація не містить.
Також на виконання вимог статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) Замовником буде продовжено строк подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.