Процедура закупки объявлена 30.11.2021 14:23. Дата последних изменений - 04.01.2022 10:26
Арматура А 240 (АІ) №6,5; 8;10;12;14 ГОСТ 2590-2006. арматура А400 (АІІІ) №10;14 ГОСТ 5781-82 міра -
| Идентификатор закупки | UA-2021-11-30-001954-a | |
| ID | 0d824305d8c14a8a9d24b07a3286f898 |
Ожидаемая стоимость
570`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Продукція повина відповідати ГОСТу.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Херсонський державний завод "Паллада" | |
| Ожидаемая стоимость | 570`600.00 Гривна (без НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 5`706.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
30.11.21
Период уточнений
до 07.12.21
Прием предложений
до 13.12.21
Аукцион
16.12.21
Квалификация
с16.12.21
Предложения рассмотрены
с23.12.21
Завершен
04.01.22
06.12.2021, 19:19. ID:
UA-2021-11-30-001954-a.a1
Требования к заказчику
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін
Доброго дня. Розглянувши Вимогу до Документації торгів (надалі - КД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «(ДК 021:2015 - 14622000-7 Сталь)» згідно оголошення №15038121 згідно електронного майданчика https://smarttender (№ у ЦБД: UA-2021-11-30-001954-а), повідомляємо:
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.6. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» залишається в редакції замовника, оскільки запропонований замовником строк поставки: «Упродовж 5 робочих днів з моменту підписання специфікації.» надасть змогу виконати договірні зобов’язання.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.7. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та поставки» залишається в редакції замовника. Умова про 100% попередню оплату є неприйнятною для замовника.
Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» залишається в редакції замовника оскільки пункти 1.6., 1.7. Розділу I містять відповідні умови.
«Договір поставки» залишається в редакції замовника оскільки його умови відповідають потребам замовника для здійснення його господарської діяльності.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.6. «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» залишається в редакції замовника, оскільки запропонований замовником строк поставки: «Упродовж 5 робочих днів з моменту підписання специфікації.» надасть змогу виконати договірні зобов’язання.
У Розділі 1 «Інформація про предмет закупівлі» п. 1.7. «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та поставки» залишається в редакції замовника. Умова про 100% попередню оплату є неприйнятною для замовника.
Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» залишається в редакції замовника оскільки пункти 1.6., 1.7. Розділу I містять відповідні умови.
«Договір поставки» залишається в редакції замовника оскільки його умови відповідають потребам замовника для здійснення його господарської діяльності.
Ответ заказчика: 07.12.2021 12:01
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена