Процедура закупки объявлена 17.11.2021 20:00. Дата последних изменений - 23.12.2021 10:03
Влаштування – реконструкція відпочинково-рекреаційної зони в районі «Дальнього» пляжу по вул. Чумацькій в м. Тернополі -
| Идентификатор закупки | UA-2021-11-17-004384-b | |
| ID | f6173bdcfe1c4c8f88323588db3bd685 |
Ожидаемая стоимость
49`147`774.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Щодо частини другої статті 17 Закону (передбачено ТД та Додатком 2 до ТД) - надається учасником у вигляді довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою у разі її використання. Для Переможця - зазначено окремо, див вимоги ТД та Додатку 2 до ТД. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Тернопільська міська рада | |
| Ожидаемая стоимость | 49`147`774.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 245`738.87 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 245`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.11.21
Период уточнений
до 23.11.21
Период обжалования
до 29.11.21
Прием предложений
до 03.12.21
Аукцион
03.12.21
Квалификация
с03.12.21
Предложения рассмотрены
с07.12.21
Завершен
23.12.21
19.11.2021, 13:41
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Общий вопрос о закупке
Відповідно п.п. 3 п. 6 Розділу 3 Тендерної Документації, що затверджена Протоколом № 215/В від 17 листопада 2021 року розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень.
Посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 міститься у тендерній документації ще 11 різів.
Звертаємо увагу замовника, що МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Наказом від 01.11. 2021 р. № 281 затвердило перелік Державних стандартів України, що втратили чинність, в т.ч.:
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021:
З метою приведення нормативної бази України з ціноутворення у будівництві у відповідність до вимог законів України «Про ціни та ціноутворення» та «Про інвестиційну діяльність» наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847 та 1226/36848, затверджено: Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва;
Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Вказані Порядки набрали чинності 01.10.2021.
На розвиток зазначених Порядків наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних,
вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Вказані кошторисні норми України набрали чинності 08.11.2021. Враховуючи вищевикладене, зазначені кошторисні норми мають застосовуватися для визначення вартості будівництва та вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з 08.11.2021, тобто з дати набрання ними чинності.
Таким чином Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 міститься у тендерній документації ще 11 різів.
Звертаємо увагу замовника, що МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Наказом від 01.11. 2021 р. № 281 затвердило перелік Державних стандартів України, що втратили чинність, в т.ч.:
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ Вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021:
З метою приведення нормативної бази України з ціноутворення у будівництві у відповідність до вимог законів України «Про ціни та ціноутворення» та «Про інвестиційну діяльність» наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847 та 1226/36848, затверджено: Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва;
Порядок застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Вказані Порядки набрали чинності 01.10.2021.
На розвиток зазначених Порядків наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджено кошторисні норми України (далі – КНУ):
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних,
вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанови).
Вказані кошторисні норми України набрали чинності 08.11.2021. Враховуючи вищевикладене, зазначені кошторисні норми мають застосовуватися для визначення вартості будівництва та вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з 08.11.2021, тобто з дати набрання ними чинності.
Таким чином Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.11.2021, 18:25)
Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання повідомляємо, що у зв’язку із зміною нормативної бази України з ціноутворення у будівництві, замовником внесено зміни до Тендерної документації даної закупівлі, з урахуванням набрання чинності нормативних документів, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
19.11.2021, 15:32
Щодо аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Відповідно до тендерної документації:
* Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт, а саме: реконструкція/реставрація/капітальний ремонт об’єкту за класом наслідків не нижче СС2, роботи по якому закінчені в повному обсязі (виконуються).
Замовником у душках зазначено – виконуються.
Просимо підтвердити, що Замовник передбачає можливість підтверджувати Учасниками досвіду виконання аналогічного договору Договорами, що виконанні частково (виконують).
Якщо так, то на скільки відсотків має бути виконаний аналогічний договір? 50, 60 чи 80 %?
* Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт, а саме: реконструкція/реставрація/капітальний ремонт об’єкту за класом наслідків не нижче СС2, роботи по якому закінчені в повному обсязі (виконуються).
Замовником у душках зазначено – виконуються.
Просимо підтвердити, що Замовник передбачає можливість підтверджувати Учасниками досвіду виконання аналогічного договору Договорами, що виконанні частково (виконують).
Якщо так, то на скільки відсотків має бути виконаний аналогічний договір? 50, 60 чи 80 %?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.11.2021, 18:26)
Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. По суті Вашого питання повідомляємо, що п. 5 р. III Тендерної документації даної закупівлі, серед іншого, визначено, які договори є аналогічними відповідно до умов тендерної документації та передбачено способи документального підтвердження відповідності учасника закупівлі критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, відсоток виконання аналогічних договорів тендерною документацією не визначався, з метою недопущення можливої дискримінації учасників.
22.11.2021, 16:49
Обєм робіт у 2021 р.
Общий вопрос о закупке
У складі тендерної документації завантажено Договір про закупівлю робіт (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідно до п. 20.6. Договору Роботи фінансуються за рахунок коштів Тернопільської міської територіальної громади та коштів державного бюджету, згідно Календарного плану фінансування (Додаток 3 до Договору про закупівлю).
Відповідно до Додатку 3 до Договору про закупівлю на 2021 р. передбачено фінансування в 2 729 718,00 грн. з бюджету Тернопільської міської територіальної громади бюджету та 12 270 282,00 грн. з державного бюджету.
До кінця 2021 р. залишилось близько 1-го місяця. Чи замовник зрозуміє, що за цей строк майже нереально освоїти дану суму коштів та виконати відповідний об’єм робіт?
Чи може учасник передбачити виконання робіт у 2021 р. на меншу суму?
Відповідно до п. 20.6. Договору Роботи фінансуються за рахунок коштів Тернопільської міської територіальної громади та коштів державного бюджету, згідно Календарного плану фінансування (Додаток 3 до Договору про закупівлю).
Відповідно до Додатку 3 до Договору про закупівлю на 2021 р. передбачено фінансування в 2 729 718,00 грн. з бюджету Тернопільської міської територіальної громади бюджету та 12 270 282,00 грн. з державного бюджету.
До кінця 2021 р. залишилось близько 1-го місяця. Чи замовник зрозуміє, що за цей строк майже нереально освоїти дану суму коштів та виконати відповідний об’єм робіт?
Чи може учасник передбачити виконання робіт у 2021 р. на меншу суму?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.11.2021, 18:27)
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість даною закупівлею. По суті Вашого питання повідомляємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Виходячи з системного аналізу норм Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік відомостей, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги до предмета закупівлі та учасника, а також спосіб їх документального підтвердження. Тендерну документацію даної публічної закупівлі розроблено у відповідності до вимог, визначених статтею 22 Закону. Передбачення тендерною документацією виконання робіт у 2021 р. на меншу суму потребує внесення до неї змін, для чого, згідно з вищезазначеним Законом, на даний час, підстави відсутні. Питання стосовно розуміння замовником строків освоєння коштів та виконання робіт вважаємо некоректним, оскільки таке питання не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, як цього вимагає ч.1 ст. 24 Закону.
22.11.2021, 16:50
Види робіт у 2021 р.
Общий вопрос о закупке
У складі тендерної документації завантажено Договір про закупівлю робіт (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідно до п. 2.1. Договору строки виконання робіт по Договору: до 01.12.2022 року.
Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору (Додаток 2).
У прикріпленому Додатку 2 до Договору про закупівлю робіт замовником уже заштриховано певні роботи, що потрібно виконати у 2021 р. (н-д: Влаштування громадської вбиральні).
Просимо повідомити, чи може Учасник відступати від видів робіт та заштрихованих періодів які запропоновані Замовником при підготовці власного календарного графіку виконання робіт?
Відповідно до п. 2.1. Договору строки виконання робіт по Договору: до 01.12.2022 року.
Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору (Додаток 2).
У прикріпленому Додатку 2 до Договору про закупівлю робіт замовником уже заштриховано певні роботи, що потрібно виконати у 2021 р. (н-д: Влаштування громадської вбиральні).
Просимо повідомити, чи може Учасник відступати від видів робіт та заштрихованих періодів які запропоновані Замовником при підготовці власного календарного графіку виконання робіт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.11.2021, 18:27)
Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість даною закупівлею. По суті Вашого питання повідомляємо, що укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі є порушенням законодавства про закупівлі, за яке передбачено відповідальність Кодексом України про адміністративні правопорушення.