Процедура закупки объявлена 08.10.2021 19:28. Дата последних изменений - 09.12.2021 21:23
Код ДК 021:2015 - 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2019: 17662 - Гнучкий відеобронхоскоп ; 35616 - Система ендоскопічної візуалізації; 38703 - Відеоуретерореноскоп гнучкий; 46723 - Гнучкий відеоцистонефроскоп; 36273 - Генератор ультразвукової хірургічної системи; 36540 - Генератор для системи ультразвукового ножа; 47681 - Ковдра з конвекційним обігрівом / охолодженням, одноразового використання, нестерильна) -
| Идентификатор закупки | UA-2021-10-08-005580-c | |
| ID | eaaa4a9979314275a90c2c48e2038d19 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2021-10-08-005189-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
198`053`590.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Державна установа "Національний інститут раку" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 198`053`590.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 5`941`607.70 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.10.21
Период уточнений
до 02.11.21
Период обжалования
до 08.11.21
Прием предложений
до 12.11.21
Преквалификация
с12.11.2021
Обжалование преквалификации
до 21.11.2021
Квалификация
с22.11.21
Предложения рассмотрены
23.11.21
Завершен
09.12.21
19.10.2021, 09:25. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.c1
Требование (Жалоба)
Вимога
Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації встановлені незаконні вимоги щодо тендерного забезпечення, що суперечать Наказу Мінекономіки від 14.12.2020 року, зокрема в частині підписання банківської гарантії УЕП, а не КЕП. Вимагаємо привести тендерну документацію та оголошення у відповідність до норм діючого законодаства
Доброго дня шановний учаснику. Ваша вимога уважно розглянута та буде внесено відповідні зміни.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:49
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
19.10.2021, 09:25. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.c2
Требование (Жалоба)
Вимога
Вимагаємо привести у відповідність строк поставки товару - все ж таки 28.12.2021 року чи 31.12.2021 року???????
Доброго дня шановний учаснику. Ваша вимога уважно розглянута та буде внесено відповідні зміни.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:49
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
19.10.2021, 09:33. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.c3
Требование (Жалоба)
Вимога
При оголошенні закупівлі Замовником порушено Наказ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", а саме Замовником не визначено код згідно з Єдиним закупівельним словником, що НАЙБІЛЬШЕ відповідає назві номенклатурної позиції предмету закупівлі. Вимагаємо привести оголошення про проведення закупівлі у відповідності до норм діючого законодаства
Проаналізувавши схожі закупівлі на сайті prozorro.gov.ua Замовник робить висновок, що оголошення відповідає нормам чинного законодавства.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:54
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
19.10.2021, 09:35. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.c4
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги
у тендерній документації наведені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, АЛЕ такі медико-технічні вимоги належать лише до ОДНОГО виробника товару, що є дискримінаційною вимогою тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України. Прошу Замовника надати роз’яснення та навести назви ДВОХ РІЗНИХ ВИРОБНИІКІВ товару, товари яких, в сукупності технічних характеристик, відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі наведених Замовником у тендерній документації по кожному лоту!
Державна установа "Національний інститут раку" під час складання тендерної документації, в тому числі під час визначення вимог до предмету закупівлі, керується чинним законодавством України. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації має бути, зокрема, зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; У своїй тендерній документації Національний інститут раку, зокрема у Додатку № 2, визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Окрім того, нами, як замовником, було зазначено, що у разі посилання у викладеній нами інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Тобто потенційний учасник, що має намір прийняти участь у закупівлі та відповідає всім вимогам тендерної документації може запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам, зокрема, Додатку № 2 до тендерної документації та іншим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та має технічні характеристики, що не гірші за визначені замовником. Стосовно інформації якою володіє потенційний учасник, на рахунок характеристик виробів хочемо повідомити, що вона є недостовірна, тому, що подібні характеристики є більш ніж в одного виробника, та за вимоги Уповноваженого органу, інформація про виробників, які можуть задовольнити вимоги Інституту буде надана.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:55
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
19.10.2021, 09:53. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.c5
Требование (Жалоба)
Вимога
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:56
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.10.2021, 15:12. ID:
UA-2021-10-08-005580-c.b6
Требование (Жалоба)
Вимога
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:57
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения