Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.10.2021 20:06. Дата последних изменений - 06.12.2021 19:45

Код ДК 021:2015: 33160000-9 "Устаткування для операційних блоків" код НК 024:2019 – 32617 Система лапароскопічна, багаторазового використання (Комплект обладнання для лапароскопічних втручань в онкопроктології, Комплект обладнання для лапароскопічних втручань в онкопроктології із системою візуалізації в 3D режимі, Комплект обладнання для виконання малоінвазивних втручань в торакальній хірургії ) -

Идентификатор закупки UA-2021-10-07-003169-c  
ID 61012da849594efebcf66f7c8a76fdb7  
Идентификатор плана UA-P-2021-10-07-003102-c  
Ожидаемая стоимость
32`125`800.91 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Національний інститут раку"  
Ожидаемая стоимость 32`125`800.91 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 160`629.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 963`774.02 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
07.10.21
Период уточнений
до 28.10.21
Период обжалования
до 03.11.21
Прием предложений
до 07.11.21
Преквалификация
с07.11.2021
Обжалование преквалификации
до 14.11.2021
Аукцион
15.11.21
Квалификация
с15.11.21
Предложения рассмотрены
16.11.21
Завершен
06.12.21
21.10.2021, 15:12. ID: UA-2021-10-07-003169-c.b1
Требование (Жалоба)
Вимога
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Ответ заказчика: 22.10.2021 19:26
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
23.10.2021, 16:40. ID: UA-2021-10-07-003169-c.b2
Требование (Жалоба)
your terms - again :-)
Dear Buyer,

We got one more notification on your tender, no matter, that, as informed before, decided to quit from all your tenders as from unreliable. Your payment terms, no matter that you promise 70% advance payment, are unreliable. And you understand why. However, if you open bank guarantee or stand-by L/C for balance 30% - they might be considerable. And exclude please your multiple unfair and non-professional terms and conditions, allowing you to escape from responsibility - no one mentally healthy seller will accept them.

As a goodwill step please find attached copy of professionally made contracts. You may use it or simply compare your terms. Even if some of them are not offering any advance payment - all of them are MUCH MORE trustworthy than your "creation". I just advised you what to do with your lawyer...

Sincerely,
------------------------------------------------------------
Шановний покупець,

Ми отримали ще одне повідомлення про ваш тендер, неважливо, що, як повідомлялося раніше, вирішили вийти з усіх ваших тендерів як з ненадійних. Ваші умови оплати, незалежно від того, що ви обіцяєте 70% передоплату, є ненадійними. І ви розумієте чому. Однак, якщо ви відкриваєте банківську гарантію або резервний акредитив на баланс 30% - вони можуть бути значними. І виключіть, будь ласка, ваші численні несправедливі та непрофесійні умови, що дозволяють вам уникнути відповідальності - ніхто з психічно здорових продавців не прийме їх.

Як крок доброї волі, будь ласка, знайдіть додані копії професійно складених контрактів. Ви можете скористатися ним або просто порівняти свої умови. Навіть якщо деякі з них не пропонують жодної передоплати - всі вони ВАЖНО НАДІЙНІШЕ, ніж ваше «творіння». Я щойно порадив вам, що робити з вашим адвокатом...

З повагою,
Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо
Ответ заказчика: 27.10.2021 17:56
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком