Процедура закупки объявлена 04.08.2021 09:27. Дата последних изменений - 18.08.2021 13:02
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
| Идентификатор закупки | UA-2021-08-04-000440-a | |
| ID | fe2357804a374b69ae961a4cab3d4803 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2021-08-04-000389-a |
Ожидаемая стоимость
38`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання 1. Найменування: Тренінговий центр прокурорів України 1.1. Код за ЄДРПОУ: 43556710 1.2. Місцезнаходження: Україна, 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Сушицької Юлії, адреса: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, тел./факс (044) 206-18-48, (067) 298-01-10 e-mail: y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua. 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривні 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2021 рік. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021-2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: відповідно до документації 4. Строк надання послуг: до 21.12.2021 р. 5. Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): визначається електронною системою автоматично 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): визначається електронною системою автоматично 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ | |
| Ожидаемая стоимость | 38`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 380.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
04.08.21
Период уточнений
до 10.08.21
Прием предложений
до 13.08.21
Квалификация
с13.08.21
Предложения рассмотрены
с16.08.21
Завершен
18.08.21
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Описание | Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 7 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 21.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Тендерная документация
Оголошення_то_авто_ТЦ.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.08.2021 09:27
Версия документа от: 04.08.2021 09:27
ID: f676a98f0b6345de9e5608a6a21f0321
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.08.2021 09:28
Версия документа от: 04.08.2021 09:28
ID: 54ec400e5f3d4d8596e9b4d7ef4237e6
|
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 10.08.2021 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 10.08.2021 00:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 13.08.2021 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | 13.08.2021 12:23 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 43556710 |
| Юридический адрес | 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 13.08.2021 00:02
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Код ЕГРПОУ:43438815
25`000.00
Гривна с НДС
16.08.2021
08:55
Заключенные договоры
Номер договора
59/2021
Дата подписания
18.08.2021
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
25`000.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
20`833.33 Гривна
