Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.08.2021 09:27. Дата последних изменений - 18.08.2021 13:02

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Идентификатор закупки UA-2021-08-04-000440-a  
ID fe2357804a374b69ae961a4cab3d4803  
Идентификатор плана UA-P-2021-08-04-000389-a  
Ожидаемая стоимость
38`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання 1. Найменування: Тренінговий центр прокурорів України 1.1. Код за ЄДРПОУ: 43556710 1.2. Місцезнаходження: Україна, 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Сушицької Юлії, адреса: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, тел./факс (044) 206-18-48, (067) 298-01-10 e-mail: y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua. 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 38 000,00 грн. (тридцять вісім тисяч гривні 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2021 рік. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021-2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: відповідно до документації 4. Строк надання послуг: до 21.12.2021 р. 5. Умови оплати: Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): визначається електронною системою автоматично 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): визначається електронною системою автоматично 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ  
Ожидаемая стоимость 38`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 380.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
04.08.21
Период уточнений
до 10.08.21
Прием предложений
до 13.08.21
Квалификация
с13.08.21
Предложения рассмотрены
с16.08.21
Завершен
18.08.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 21.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Оголошення_то_авто_ТЦ.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.08.2021 09:27
Версия документа от: 04.08.2021 09:27
ID: f676a98f0b6345de9e5608a6a21f0321
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.08.2021 09:28
Версия документа от: 04.08.2021 09:28
ID: 54ec400e5f3d4d8596e9b4d7ef4237e6

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 10.08.2021 00:00  
Начало периода приема предложений 10.08.2021 00:00  
Окончание периода приема предложений 13.08.2021 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 13.08.2021 12:23  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 43556710  
Юридический адрес 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 13.08.2021 00:02
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
ID: dcc53012d0064ecbbee622db5cb39723
25`000.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
25`000.00
Гривна с НДС
Победитель
16.08.2021 08:55

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
Код ЕГРПОУ:43438815
25`000.00
Гривна с НДС
16.08.2021
08:55

Заключенные договоры

Номер договора
59/2021
Дата подписания
18.08.2021
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
25`000.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
20`833.33 Гривна