Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.07.2021 14:52. Дата последних изменений - 10.08.2021 11:52

Поточний ремонт вулично-шляхової мережі. Лот 2: Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Идентификатор закупки UA-2021-07-27-001606-a  
ID 7a6c850daea6413ba9835abef601e139  
Идентификатор плана UA-P-2021-07-27-007387-b  
Ожидаемая стоимость
550`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. вул. Московська, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради  
Ожидаемая стоимость 550`000.00 Гривна (без НДС)  
Основание Возникла необходимость в закупке дополнительных аналогичных работ или услуг у того же участника, предусмотренные в основном договоре о закупке, заключенный по результатам проведения тендера и / или осуществляется в течение трех лет после заключения догово  
Обоснование Відповідно Акту на додаткові роботи, складеного трьома сторонами, виявлено додаткові обсяги робіт, які необхідно виконати. Зокрема під час комісійного обстеження вищезазначеного об’єкту було встановлено, що в технічному завданні не повністю було враховано роботи по влаштуванню підстильних та вирівнювальних шарів основ, влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, а також не було враховано підняття та встановлення дорожніх люків, встановлення дорожнього та паркового бордюра, фрезерування та нарізування швів в асфальтобетонному покритті. Слід зазначити, що проведення конкурентної процедури та ризик заміни підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, окрім цього, це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення до якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже надає послуги з поточного ремонту, надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт/послуг з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт/послуг забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну, а тому проведення переговорної процедури та запрошення діючого Підрядника - є логічним та обґрунтованим. Підстава: п.п. 5 ч.2 ст. 40 Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель, а саме «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».  
Процедура закупки
Переговорная процедура
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
27.07.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
10.08.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунок за надані послуги проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу на строк до 180 днів після підписання Замовником актів приймання-передачі наданих послуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 180 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Поточний ремонт вулично-шляхової мережі. Лот 2: Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжинська міська об’єднана територіальна громада, ...
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.09.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Протокол перегов. ЛОТ2.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.07.2021 14:52
Версия документа от: 27.07.2021 14:52
ID: b44aa96631fa4f4aa8daeab32640e6d5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.07.2021 14:54
Версия документа от: 27.07.2021 14:54
ID: aa9c45ed21bd4c239f49d4c158fca7a4

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 32009931  
Юридический адрес 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул. Московська, 20  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
550`000.00
Гривна без НДС
Победитель переговоров
27.07.2021 15:04

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Мнацаканян Армен Суренович
Код ЕГРПОУ:2585021630
550`000.00
Гривна без НДС
27.07.2021
15:04

Заключенные договоры

Номер договора
295
Дата подписания
10.08.2021
Дата начала действия
10.08.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
550`000.00 Гривна без НДС