Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.07.2021 12:15. Дата последних изменений - 08.10.2021 11:53

Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUКраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави -

Идентификатор закупки UA-2021-07-22-001864-c  
ID 23bc84e3504a47a29d6e664176f1429d  
Ожидаемая стоимость
5`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державний комітет телебачення і радіомовлення України  
Ожидаемая стоимость 5`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 25`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
22.07.21
Период уточнений
до 16.08.21
Период обжалования
до 22.08.21
Прием предложений
до 26.08.21
Преквалификация
с26.08.2021
Обжалование преквалификации
до 19.09.2021
Аукцион
20.09.21
Квалификация
с20.09.21
Предложения рассмотрены
22.09.21
Завершен
08.10.21
28.07.2021, 12:15
Строк поставки (п. 4.4 тендерної документації)
Общий вопрос о закупке
Уточніть, будь-ласка, строк поставки. У тендерній документації вказано вересень-листопад 2021.
Аукціон закупівлі очікується 28.09.2021. Планувати жовтень-листопад чи жовтень-грудень (до 24.12.2021)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.07.2021, 14:25)
Термін надання послуг 55 днів з моменту підписання угоди. 28.09.2021 це приблизна дата аукціону. Розраховуємо, що аукціон буде раніше
05.08.2021, 15:27
Підпункт 5 пункту 1 Розділу 3 щодо залучення субпідрядників
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
В підпункті 5 пункту 1 Розділу 3 йде посилання на пункт 7 ТД, а в пункті 7 не йде мова про субпідрядників можливо йде мова про пункт 8? Це просто помилка?
Якщо учасник планує залучати субпідрядників, при цьому бюджет на кожну юр.особу складатиме менше 20% загального бюджету, але загалом частка окремого медіаканалу буде більшою 20%, то чи потрбіно в такому випадку надавати інформацію на найбільших субпідрядників?
Додаток 3 потрібно заповнювати тільки якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, чи й тоді, коли залучаємо субпідрядників з часткою бюджету більше 20%?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.08.2021, 23:03)
Добрий день. Да, це ткхнічна помилка. Мова йде про пункт 8. Участник зазначає інформацію по кожному субпідряднику, якогомпланує залучити в рбсящі не меньше 20%. Додаток 3 потрібно заповнювати тілті якщо учасник процедури є об'єднання учасників
05.08.2021, 15:31
Розділ 3, пункт 1, Підпункт 3
Общий вопрос о закупке
"3) Інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. " - ці дані потрібно буде заповнювати тільки у вигляді електронної форми, чи потрібно буде також додавати довідки довільної форми до кожного пункту статті 17?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.08.2021, 22:47)
Добрий день. Якщо відсутня вимога щодо завантаження довідки в довільної форми, то завантажувати не треба
09.08.2021, 11:35
Розділі 3, частина 5
Общий вопрос о закупке
У розділі говориться "Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками), та копію(ії) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання договору (ів) у повному обсязі."

Також у тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є "Послуги з організації та проведення роз’яснювальної кампанії, у тому числі в рамках концепції EUKраїна, щодо основних європейських цінностей (повага до людської гідності, до прав людини, свобода, демократія, рівність, верховенство права) та їх значення для побудови успішної європейської держави), код ДК 021:2015: (CPV) 92400000-5 Послуги інформаційних агентств"

Чи правильно розуміємо, що підійде договір, у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення комунікаційних/інформаційних кампаній? Без деталізації на низку послуг, на які запит у вашому тендері саме у предметі договору. А вже додатки та акти виконаних робіт до такого договору будуть містити інформацію про виконання всіх запропонованих вашим тендером робіт, за виключенням однієї. Чи буде відповідати такий договорі вимогам вашої тендерної документації?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.08.2021, 22:08)
Добрий вечір. Договір,у якому предметом закупівлі будуть організація та проведення інформаційних/роз'яснювальних кампаній підійде
09.08.2021, 11:49
Розділ 3 частина 6
Общий вопрос о закупке
У частині говориться "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації"

У додатку 5 бачимо документ із зазначенням технічної специфікації.
Чи вистачить підписати цю технічну специфікацію із зазначенням того, що можемо у повному обсязі виконати всі зазначені послуги?
Або підкажіть, будь ласка, що саме потрібно зробити у цьому пункті?
Чи потрібно надати якісь конкретні документи?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.08.2021, 22:13)
Треба підписати технічну специфікацію. Також зазначаємо,що в додатку 5 до тендерної документації зазначено,що "У пропозиції Виконавець повинен запропонувати план витрат (орієнтовний кошторис) з наведеними кількісними та якісними показниками щодо організаційно-технічних заходів із забезпечення проведення Кампанії."
12.08.2021, 15:57
Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті
Общий вопрос о закупке
У п. 1.2. Завдання виконавця вказано: "Розподіл ресурсу у вартісному еквіваленті для досягнення необхідної кількості охоплення цільової аудиторії при частоті 1+ в рамках кампанії за кожним з видів каналів комунікацій і форматів має відбуватися у наступній пропорції від загальної вартості кампанії, не більше: - телебачення - 35%; - радіо - 35%; - зовнішня реклама - 19%; - внутрішня реклама - 1%; - мережа Інтернет, зокрема месенджери - 10%."
За нашими розрахунками для досягнення вказаних цілей охоплення та кількості носіїв у завданні оптимальним буде інше співввідношення.
Що в даному випадку є більш правильним: пропонувати інший розподіл між медіа для достягненна вказаних цілей або вказати KPI, які можуть бути досягнені при заданому співвідношенні?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.08.2021, 10:44)
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
12.08.2021, 17:34
Розповсюдження внутрішньої реклами
Общий вопрос о закупке
Колеги, доброго дня

Питання щодо пп.4, п. 1.3, Додатку №5.
4) створення і розповсюдження носіїв внутрішньої реклами - друкованих постерів формату А0, 4+0, 150 гр. за наданим Замовником сценарієм. Тираж - не менше 2000 примірників.
Виконавець має забезпечити передачу тиражів 24-м ОДА для їх подальшого розподілу серед державних і комунальних установ і громадських місць “точок дотику” громадян з метою досягнення не менше 1 % від загальної запланованої кількості охоплення всіма каналами комунікацій в рамках Кампанії (тиражі розподілу між ОДА надаються Замовником додаються в окремому файлі);

Уточніть, будь ласка, чи усі 2 тисячі примірників повинні передаємо ОДА, чи лише частину, а іншу частину розміщує агенція на внутрішніх носіях? Яку частину у такому випадку із 2 тисяч примірників потрібно передати для ОДА?

Дякую
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.08.2021, 10:57)
Відповідь на питання щодо пп. 4 п. 1.3 Додатку #5.
Згідно з вимогами пп.4) п. 1.3 Додатку #5, Виконавець має забезпечити передачу всього тиражу постерів 24-м ОДА (не менше 2000 одиниць) і підтвердити факт передачі відповідними актами приймання-передачі згідно з запропонованою Замовником логікою розподілу між кожною з ОДА.