Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.07.2021 16:58. Дата последних изменений - 18.08.2021 13:38

Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро -

Идентификатор закупки UA-2021-07-13-005137-a  
ID 9d5a4c9d4738445ea06b1845ff357a56  
Идентификатор плана UA-P-2021-07-13-002586-a  
Ожидаемая стоимость
3`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 3`000`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 15`000.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 90`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
13.07.21
Период уточнений
до 21.07.21
Период обжалования
до 27.07.21
Прием предложений
до 31.07.21
Аукцион
02.08.21
Квалификация
с02.08.21
Предложения рассмотрены
с03.08.21
Завершен
18.08.21
16.07.2021, 18:07. ID: UA-2021-07-13-005137-a.b1
Требование (Жалоба)
Вимога щодо усунення порушень
В порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та у відповідності до п. 1 розділу ІІ тендерної документації на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), надалі - Тендер, звертаємось до вас як до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Тендеру.

СУТЬ ПОРУШЕНЬ

1) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – вимірювач параметрів електроустановок. Проте в технічному завданні не вказано які саме електроустановки та їх параметри необхідно виміряти.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
чітко вказати в технічному завданні перелік електроустановок та перелік технічних параметрів, які необхідно виміряти.

2) В Додатку №3 до тендерної документації та в додатку №1 до Договору в п. 2 наявна вимога щодо підготовки Опису проекту для подачі до ДУ «Фонд енергоефективності», проте у проекті договору в розділі 4 «Порядок надання та приймання послуг» відсутній пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту, зокрема порядку погодження переліку заходів («Пакет А», «Пакет Б», обов’язкові та не обов’язкові заходи).
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
внести в розділ 4 проекту договору «Порядок надання та приймання послуг» пункт який врегульовує умови погодження та приймання-передачу Опису проекту.

3) В п. 1 додатку №1 до проекту Договору є посилання на нормативно-правовий акт а саме: Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів». Проте, даний Наказ втратив свою чинність 16.03.2021 року на підставі Наказу №37 від 11.02.2021 року.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
виключити з переліку в п. 1 додатку №1 до проекту Договору Наказ Мінрегіону від 21.03.2018 №62 «Про затвердження Порядку ведення баз даних звітів про результати обстеження інженерних систем, атестованих енергоаудиторів та фахівців з обстеження інженерних систем, енергетичних сертифікатів» у зв’язку із втратою ним чинності.

4) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено, що послуги повинні включати фіксацію параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання). Проте не вказано інтервал та період проведення замірів цих параметрів. А також у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
а) Вказати в п. 2 додатку №3 до тендерної документації інтервал та період проведення замірів параметрів електроспоживання (активна та реактивна потужність, частота, добове споживання).
б) включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу аналізатора якості електричної енергії.


5) В п. 2 додатку №3 до тендерної документації зазначено що послуги повинні включати вимірювання рівня освітленості. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу для даного заміру (люксметр).
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу вимірювання рівня освітленості (люксметр).

6) У п. 5.1.1. наявний прилад для проведення інструментальних вимірювань – анемометр. Проте в технічному завданні не вказано які саме заміри ним необхідно проводити.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
Вказати в технічному завданні перелік установок та їх характеристики які необхідно виміряти анемометром.

7) В п. 6 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити тепловізійне обстеження огороджувальних конструкцій, даху, систем теплопостачання. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо наявності приладу тепловізійного обстеження - тепловізора.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
включити у тендерну документацію вимогу щодо наявності приладу тепловізійного обстеження, а саме – тепловізора.

8) В п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» зазначено, що необхідно проводити зведений звіт комплексу будівель закладу. Проте у вимогах до тендерної документації відсутня вимога щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.
В зв’язку із цим,

ВИМАГАЄМО:
Виключити з п. 9 додатку №3 до Договору «Календарний план надання послуг» вимогу щодо підготовки зведеного звіту комплексу будівель закладу.


Дана вимога щодо усунення вищезазначених порушень під час проведення Тендеру надсилається через електронну систему закупівель в строк який не перевищує 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель. Замовник, за результатами звернення вправі внести відповідні зміни до тендерної документації (ч. 2 ст. 24). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Задоволено частково (протокол від 21.07.2021 № 452)
Ответ заказчика: 21.07.2021 15:00
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком