Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 28.05.2021 11:21. Дата последних изменений - 24.06.2021 13:27

Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт шатрової покрівлі житлового будинку №16 по вул. Покровська м. Суми

Идентификатор закупки UA-2021-05-28-004094-b  
ID dc97753744b4439b897cef94d045cbcd  
Идентификатор плана UA-P-2021-05-28-002857-b  
Ожидаемая стоимость
248`439.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: капітальний ремонт житлового фонду: капремонт шатрової покрівлі житлового будинку №16 по вул. Покровська м. Суми. • Класифікатор та його відповідний код: ДК 021-2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: шатрова покрівля житлового будинку №16 по вул. Покровська м. Суми. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.09.2021 р. • Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 248 439,20 грн. (з ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 03.06.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 11.06.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 242,20 грн. (0,5%). • Інша інформація: • Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт. • Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:  Пояснювальна записка;  Локальні кошториси;  Підсумкова відомість ресурсів;  Розрахунок загально - виробничих витрат;  Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;  Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). Згідно рішення Сумської міської ради від 27.03.2019 №4871-МР розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Суми, становить 9000,00 (дев’ять тисяч) грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Розмір кошторисного прибутку приймається у розмірі 6,80 грн./люд.-год згідно додатку № Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Таблиця Е.1) встановлений на час укладання Договору. Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Підрядника, але вони не повинні перевищувати вимоги встановлені ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 «Постанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». адміністративні витрати приймаються у розмірі не вище 1,23 грн/люд. год. згідно ДСТУ-НБД 1.1-3:2013. • Календарний графік виконання робіт. • Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до цієї документації); • Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену в довідці: - для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок; - для працівників залучених по цивільно-правовим угодам (або іншим договорам) – копії відповідних документів. Копії відповідних посвідчень: - копії дипломів для інженерних професій та керівного складу; - свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, відповідно до технологічної спрямованості предмету закупівлі; - дозвіл на експлуатацію посудин, що працюють під тиском; - дозвіл на проведення газополум’яних робіт, зведення та монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. • Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору: - копія (ї) договору (ів) зазначеного(-них) в гарантійному листі; - копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3); - копії актів виконаних робіт (форма КБ-2). * аналогічним договором вважається договір, предметом якого були роботи по капітальному ремонту покрівлі. Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради  
Ожидаемая стоимость 248`439.20 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`242.20 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
28.05.21
Период уточнений
до 03.06.21
Прием предложений
до 11.06.21
Квалификация
с11.06.21
Предложения рассмотрены
с11.06.21
Завершен
24.06.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури.  
Тип оплаты Предоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 30%  
Период 30 Календарные дни  
Событие Выполнения работ  
Описание Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 70%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт шатрової покрівлі житлового будинку №16 по вул. Покровська м. Суми
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.09.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток №1 Проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 11:22
ID: d78f5479fc944e5b99fd2fa4913a9b22
Нетипизированный документ
Додаток №2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 11:22
ID: 4048a553c92944af8041231e59992ad8
Нетипизированный документ
Оголошення (нова редакція).doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 14:47
ID: a5e31a1d17134fbb862d10eb16517735
Нетипизированный документ
Оголошення.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 11:22
ID: a5e31a1d17134fbb862d10eb16517735
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 15:48
ID: 3e86a754727f40c99939e59c8f226f03
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.05.2021 11:22
Версия документа от: 28.05.2021 11:22
ID: 3e86a754727f40c99939e59c8f226f03

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 03.06.2021 00:00  
Начало периода приема предложений 03.06.2021 00:00  
Окончание периода приема предложений 11.06.2021 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 11.06.2021 14:41  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 24013674  
Юридический адрес 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 11.06.2021 00:01
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
247`176.17
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
247`176.17
Гривна с НДС
Победитель
11.06.2021 14:22

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "Кривич Григорій Миколайович"
Код ЕГРПОУ:2860214031
247`176.17
Гривна с НДС
11.06.2021
14:22

Заключенные договоры

Номер договора
420-к
Дата подписания
24.06.2021
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
247`176.17 Гривна без НДС