Процедура закупки объявлена 17.04.2021 18:03. Дата последних изменений - 26.07.2021 16:15
Будівництво мостового переходу (автодорожнього мосту) через річку Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв)-Пересадівка-(Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область -
| Идентификатор закупки | UA-2021-04-17-000079-b | |
| ID | f95eb2333eb74132a77c4e369c137ab9 |
Ожидаемая стоимость
25`073`957.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДП Агенція місцевих доріг Миколаївської області | |
| Ожидаемая стоимость | 25`073`957.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 127`877.18 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 120`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
17.04.21
Период уточнений
до 03.05.21
Период обжалования
до 09.05.21
Прием предложений
до 13.05.21
Аукцион
14.05.21
Квалификация
с14.05.21
Предложения рассмотрены
с09.07.21
Завершен
26.07.21
20.04.2021, 16:29
технічна документація
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Для можливості формування коректної тендерної пропозиції необхідні проектні рішення, а саме: пояснювальна записка, загальний вид мосту, геологія, проект на улаштування паль.
Дякуємо
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.04.2021, 14:21)
Доброго дня. Замовник розглянув Ваше звернення та відповідає наступне. Найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни.
23.04.2021, 16:41
Питання до технічної специфікації
Вопрос о предмете закупкиБудівництво мостового переходу (автодоро
Прошу надати пояснення до технічної специфікації (Додаток № 7 до тендерної документації)
На монтаж тимчасового мосту
1. п. 8, 9 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
2. п. 15, 16 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
3. п. 19 – вказати марку бетону;
4. п. 25 – виключити з технічної специфікації кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т, тому що види, найменування та кількість відпрацьованих маш/годин машин і механізмів визначаються у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів.
На загальнобудівні роботи
1. п. 8, 9 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
2. п. 16 – вказати розміри колон стояка;
3. п. 22 – вказати геометричні розміри опорної гумової армованої основи ГАОЧ;
4. п. 24 – виключити з технічної специфікації кран стріловий на спецшасі автомобільного типу, вантажопідйомністю 400 т, тому що види, найменування та кількість відпрацьованих маш/годин машин і механізмів визначаються у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів;
5. п. 25 – вказати довжину та марку балок прогонової будови;
6. п. 26 – вказати марку бетону;
7. п. 47, 65 – вказати марку, вид матеріалу гідроізоляції проїзної частини мостів;
8. п. 64 – вказати розміри каменів бетонних бортових;
9. п. 69 – вказати розміри плит бетонних тротуарних;
10. п. 70, 71 – вказати марку грунтовки та краски;
На благоустрій
1. п. 16, 30 – вказати розміри каменей бетонних, бортових;
2. п. 28 – вказати розміри плит бетонних тротуарних;
Також у технічної специфікації відсутні об'єми робіт з улаштування:
1. Бар'єрної огорожі на мосту та підходах;
2. Деформаційних швів на мосту;
3. Шафових стінок з відкрилками на опорах мосту;
4. Сполучення мосту з насипом підходів
Згідно ст. 22, розділ 2, п. 3 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) прошу до технічної специфікації загрузити основні плани та креслення основних конструктивів (понтонний міст, підходи, опори мосту, загальний вид мосту та його переріз).
На монтаж тимчасового мосту
1. п. 8, 9 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
2. п. 15, 16 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
3. п. 19 – вказати марку бетону;
4. п. 25 – виключити з технічної специфікації кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т, тому що види, найменування та кількість відпрацьованих маш/годин машин і механізмів визначаються у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів.
На загальнобудівні роботи
1. п. 8, 9 – вказати кількість, довжину та марку паль по типовому проекту;
2. п. 16 – вказати розміри колон стояка;
3. п. 22 – вказати геометричні розміри опорної гумової армованої основи ГАОЧ;
4. п. 24 – виключити з технічної специфікації кран стріловий на спецшасі автомобільного типу, вантажопідйомністю 400 т, тому що види, найменування та кількість відпрацьованих маш/годин машин і механізмів визначаються у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів;
5. п. 25 – вказати довжину та марку балок прогонової будови;
6. п. 26 – вказати марку бетону;
7. п. 47, 65 – вказати марку, вид матеріалу гідроізоляції проїзної частини мостів;
8. п. 64 – вказати розміри каменів бетонних бортових;
9. п. 69 – вказати розміри плит бетонних тротуарних;
10. п. 70, 71 – вказати марку грунтовки та краски;
На благоустрій
1. п. 16, 30 – вказати розміри каменей бетонних, бортових;
2. п. 28 – вказати розміри плит бетонних тротуарних;
Також у технічної специфікації відсутні об'єми робіт з улаштування:
1. Бар'єрної огорожі на мосту та підходах;
2. Деформаційних швів на мосту;
3. Шафових стінок з відкрилками на опорах мосту;
4. Сполучення мосту з насипом підходів
Згідно ст. 22, розділ 2, п. 3 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) прошу до технічної специфікації загрузити основні плани та креслення основних конструктивів (понтонний міст, підходи, опори мосту, загальний вид мосту та його переріз).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.04.2021, 17:24)
Доброго дня. Надаємо пояснення до технічної специфікації (Додаток № 7 до тендерної документації):
На монтаж тимчасового мосту
п. 8,9 - СП-2, 400х400 L=2,0м (6штук); СП-3, 400х400 L=3,0м (12штук); СП-4, 400х400 L=4,0м (17штук) (для укріплення берегу дивитись арк. АБ-24);
п. 15,16; Палі марка С90.30-8 серія 1.011.1-10. Довжина 9,0м. (під опори лебідки, усього 3х3=9 штук) (дивитись арк. АБ- 26);
п. 19 - марка бетону Суміші бетонні готові важки, клас бетону В20 [М250], крупність заповнювача більше 40 мм;
п.25 - замовник не може виключити з технічної специфікації кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т, та як за проектно-кошторисною документацією, по якій в свою чергу отримано позитивний експертний звіт, робота механізму зазначено окремою строкою.
На загальнобудівні роботи
п.8,9 - Палі марка С200-40-3СВ по ГОСТ 19804-91, всього 26 штук (Бетон В30, W30, F200)
п.16 - Стояк опирається на палі (аркуш АБ-9), розмір ростверку стояна 10,2мх1,4мх1,45(h) м (дивитись арк. АБ-12);
п.22 ГОЧ - 600х600х119(h)мм, кількість – 14шт (дивитись арк. АБ-18);
п.24 - замовник не може виключити з технічної специфікації кран стріловий на спецшасі автомобільного типу, вантажопідйомністю 400 т, та як за проектно-кошторисною документацією, по якій в свою чергу отримано позитивний експертний звіт, робота механізму зазначено окремою строкою;
п.25 Довжина – 30,0м. Балка мостова тип 3 Bet-120, марка 3000.120.70;
п.26 - Бетон гідротехнічний, класс бетона В25 [М-350] сульфатостойкий з додаванням поліпропіленової фібри;
п.47,65 - Мастика морозостiйка бiтумно-масляна МБ-50; Тканина скляна, марка А-1, для гiдроiзоляцiї проїзної частини мостiв; Бiтуми нафтовi для покрiвельних мастик, марка БНМ-75/35; Сiтка плетена з квадратними чарунками N 12 без покриття;
п.64 - БР100.30.15 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6)
БР100.20.8 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м ( дивитись арк. ГП-5, ГП-6);
п.69 - Плита бетонна тротуарна товщиною - 0,04 м (розмір у плані буде погоджено Замовником окремо під час будівництва за обґрунтованими пропозиціями Підрядника)
п.70,71 - Грунтовка глибокопроникна безбарвна Ceresit CT 17 супер; Акрилова фарба Ceresit CT 42;
На благоустрій
п.16,30 - БР100.30.15 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6)
БР100.20.8 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6);
п.28 Плита бетонна тротуарна товщиною - 0,04 м (розмір у плані буде погоджено Замовником окремо під час будівництва за обґрунтованими пропозиціями Підрядника).
З приводу начебто відсутності об’ємів робіт з влаштування бар’єрної огорожі на посту і підходах, деформаційних швів, шафових стінок з відкрилками на опорах мосту та сполучення мосту з насипом підходів, Замовник повідомляє, що в технічній специфікації включно всі обсяги робіт які передбачені проектно-кошторисною документацією, на яку в свою чергу отримано позитивний експертний висновок. Також зведеним кошторисним розрахунком передбачено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва 8,5%.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
На монтаж тимчасового мосту
п. 8,9 - СП-2, 400х400 L=2,0м (6штук); СП-3, 400х400 L=3,0м (12штук); СП-4, 400х400 L=4,0м (17штук) (для укріплення берегу дивитись арк. АБ-24);
п. 15,16; Палі марка С90.30-8 серія 1.011.1-10. Довжина 9,0м. (під опори лебідки, усього 3х3=9 штук) (дивитись арк. АБ- 26);
п. 19 - марка бетону Суміші бетонні готові важки, клас бетону В20 [М250], крупність заповнювача більше 40 мм;
п.25 - замовник не може виключити з технічної специфікації кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 25 т, та як за проектно-кошторисною документацією, по якій в свою чергу отримано позитивний експертний звіт, робота механізму зазначено окремою строкою.
На загальнобудівні роботи
п.8,9 - Палі марка С200-40-3СВ по ГОСТ 19804-91, всього 26 штук (Бетон В30, W30, F200)
п.16 - Стояк опирається на палі (аркуш АБ-9), розмір ростверку стояна 10,2мх1,4мх1,45(h) м (дивитись арк. АБ-12);
п.22 ГОЧ - 600х600х119(h)мм, кількість – 14шт (дивитись арк. АБ-18);
п.24 - замовник не може виключити з технічної специфікації кран стріловий на спецшасі автомобільного типу, вантажопідйомністю 400 т, та як за проектно-кошторисною документацією, по якій в свою чергу отримано позитивний експертний звіт, робота механізму зазначено окремою строкою;
п.25 Довжина – 30,0м. Балка мостова тип 3 Bet-120, марка 3000.120.70;
п.26 - Бетон гідротехнічний, класс бетона В25 [М-350] сульфатостойкий з додаванням поліпропіленової фібри;
п.47,65 - Мастика морозостiйка бiтумно-масляна МБ-50; Тканина скляна, марка А-1, для гiдроiзоляцiї проїзної частини мостiв; Бiтуми нафтовi для покрiвельних мастик, марка БНМ-75/35; Сiтка плетена з квадратними чарунками N 12 без покриття;
п.64 - БР100.30.15 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6)
БР100.20.8 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м ( дивитись арк. ГП-5, ГП-6);
п.69 - Плита бетонна тротуарна товщиною - 0,04 м (розмір у плані буде погоджено Замовником окремо під час будівництва за обґрунтованими пропозиціями Підрядника)
п.70,71 - Грунтовка глибокопроникна безбарвна Ceresit CT 17 супер; Акрилова фарба Ceresit CT 42;
На благоустрій
п.16,30 - БР100.30.15 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6)
БР100.20.8 по ДСТУ Б.В.2.7-237:2010, Довжина 1,0м (дивитись арк. ГП-5, ГП-6);
п.28 Плита бетонна тротуарна товщиною - 0,04 м (розмір у плані буде погоджено Замовником окремо під час будівництва за обґрунтованими пропозиціями Підрядника).
З приводу начебто відсутності об’ємів робіт з влаштування бар’єрної огорожі на посту і підходах, деформаційних швів, шафових стінок з відкрилками на опорах мосту та сполучення мосту з насипом підходів, Замовник повідомляє, що в технічній специфікації включно всі обсяги робіт які передбачені проектно-кошторисною документацією, на яку в свою чергу отримано позитивний експертний висновок. Також зведеним кошторисним розрахунком передбачено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва 8,5%.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
23.04.2021, 17:53
Питання до технічної специфікації
Вопрос о предмете закупкиБудівництво мостового переходу (автодоро
Прошу надати пояснення до технічної специфікації (Додаток №7 до тендерної документації)
На загальнобудівельні роботи
1) п.53-п.62 – вказати марку асфальтобетонних сумішей;
2)Якщо бар”єрна огорожа індивідуальна, а не типова, то її необхідно сертифікувати.
На благоустрій
1) п.5-п.14 – вказати марку асфальтобетонних емульсій
п.19-21
Також у технічній специфікації відсутні об”єми робіт з улаштування
1.Водовідведення на мосту
Пропоную виключити «Гарантійний строк експлуатації становить 85(вісімдесят п”ять) років від дня приняття об”єкта замовником, тому що учасник не експлуатує об”єкт. Об”єкт експлуатує підприємство, з яким Замовник підпише Договір.
На загальнобудівельні роботи
1) п.53-п.62 – вказати марку асфальтобетонних сумішей;
2)Якщо бар”єрна огорожа індивідуальна, а не типова, то її необхідно сертифікувати.
На благоустрій
1) п.5-п.14 – вказати марку асфальтобетонних емульсій
п.19-21
Також у технічній специфікації відсутні об”єми робіт з улаштування
1.Водовідведення на мосту
Пропоную виключити «Гарантійний строк експлуатації становить 85(вісімдесят п”ять) років від дня приняття об”єкта замовником, тому що учасник не експлуатує об”єкт. Об”єкт експлуатує підприємство, з яким Замовник підпише Договір.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.04.2021, 17:27)
Доброго дня. Надаємо пояснення до технічної специфікації (Додаток № 7 до тендерної документації):
На загальнобудівні роботи
п.53-п.62 – марка асфальтобетону зазначена у технічній специфікації;
Технічна специфікація бар’єрної огорожі зазначена на (дивитись арк. АБ-21, АБ-22)
На благоустрій
п.5-п.14 - Бiтуми нафтовi дорожнi БНД-60/90, БНД-90/130, вищий сорт;
п.19-п.21 - з приводу начебто відсутності об’ємів робіт з «улаштування», Замовник повідомляє, що в технічній специфікації включно всі обсяги робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією, на яку в свою чергу отримано позитивний експертний висновок. Також зведеним кошторисним розрахунком передбачено кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва 8,5%.
Проектно-кошторисною документацією передбачено гарантійний строк експлуатації 85 років – це термін протягом якого, за умови належної експлуатації, Підрядник гарантує можливість експлуатації об’єкту на вищезазначеній строк.
На загальнобудівні роботи
п.53-п.62 – марка асфальтобетону зазначена у технічній специфікації;
Технічна специфікація бар’єрної огорожі зазначена на (дивитись арк. АБ-21, АБ-22)
На благоустрій
п.5-п.14 - Бiтуми нафтовi дорожнi БНД-60/90, БНД-90/130, вищий сорт;
п.19-п.21 - з приводу начебто відсутності об’ємів робіт з «улаштування», Замовник повідомляє, що в технічній специфікації включно всі обсяги робіт, які передбачені проектно-кошторисною документацією, на яку в свою чергу отримано позитивний експертний висновок. Також зведеним кошторисним розрахунком передбачено кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва 8,5%.
Проектно-кошторисною документацією передбачено гарантійний строк експлуатації 85 років – це термін протягом якого, за умови належної експлуатації, Підрядник гарантує можливість експлуатації об’єкту на вищезазначеній строк.