Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.04.2021 10:51. Дата последних изменений - 19.05.2021 16:09

Послуги з письмового перекладу текстів, документів та іншої документації з іноземної мови на українську мову та з української мови на іноземну мову; код ДК 021:2015 – 79530000-8 – “Послуги з письмового перекладу”

Идентификатор закупки UA-2021-04-14-003536-b  
ID 91a20b40012c4124a2273429bf2eccd2  
Идентификатор плана UA-P-2021-04-14-003633-b  
Ожидаемая стоимость
150`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з письмового перекладу текстів, документів та іншої документації з іноземної мови на українську мову та з української мови на іноземну мову; код ДК 021:2015 – 79530000-8 – “Послуги з письмового перекладу”; поділу на лоти не передбачено. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: №з/п Перелік іноземних мов Загальний обсяг, де одиниця виміру перекладу - 1 сторінка (за 1860 символів з пробілами) 1 Англійська 1250 2 Німецька 3 Французька 4 Інша за потребою При наданні послуг з письмового перекладу повинна бути врахована специфіка роботи Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1. Послуги письмового перекладу надаються з іноземної на українську та з української на іноземну мови: - переклад такими мовами як англійська, німецька, французька, та іншими за потребою. 2. Одиницею виміру обсягу перекладу є 1860 символів з пробілами (1 сторінка). Для підрахунку кількості рядків або сторінок може використовуватися комп'ютерна програма підрахунку знаків. 3. Інформація, що надається замовником, є конфіденційною. 4. В разі необхідності, учасник повинен забезпечити виконання вимог Кримінально-процесуального кодексу України щодо необхідності надання перекладачем підписки про нерозголошення. 5. Переклад має повністю зберігати структуру та цілісність документу-оригінала. Переклад документів має відтворювати оригінальний текст із найменшим від нього відхиленням. Переклад обов'язково повинен повністю доводити всі думки, висловлені у оригіналі документу. При цьому повинні бути збережені не тільки основні положення, але також і нюанси і відтінки висловлювання. Перекладач разом з тим не має нічого додавати від себе, не повинен доповнювати і пояснювати зміст документа. 6. Показники якості письмового перекладу: – переклад є повним і адекватним; – переклад відповідає вимогам замовника та вихідному тексту за змістом, смислом, стилістикою та оформленням; – переклад не містить граматичних, орфографічних, пунктуаційних та друкарських помилок; – термінологія перекладу відповідає галузевій належності вихідного тексту; – у перекладі учасник дотримується одноманітності термінів, найменувань, умовних позначень, скорочень, символів; – скорочення (абревіатури) наявні у вихідній мові розшифровують; – довільні скорочення не допускаються; – особливості написання власних імен мають бути погоджені із замовником у письмовому вигляді; 7. Порядок надання послуг: – послуги надаються учасником на підставі заявок замовника; – замовник надсилає на електронну адресу учасника (у форматі WORD, PDF або іншому необхідному форматі) тексти інформаційних матеріалів для перекладу. 8. Перекладачі учасника мають знати та застосовувати при виконанні письмових перекладів міжнародні та національні стандарти в галузі перекладів, що діють на території України. 4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: послуги з письмового перекладу текстів, документів та іншої документації з іноземної мови на українську мову та з української мови на іноземну мову – 1250 послуг. 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: електронна адреса s.ferliy@pk-ukraina.gov.ua, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: послуги надаються учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року відповідно до письмових заявок замовника. Строк надання послуг за однією заявкою замовника залежить від обсягу текстів документів, які підлягають перекладу, та визначається із розрахунку 5-7 перекладацьких сторінок (одна сторінка включає 1860 друкованих символів з інтервалами між словами) за 1 (один) робочий день. 6. Умови оплати: розрахунок за надані послуги здійснюється замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акту наданих послуг за відповідною заявкою замовника, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на 2021 рік. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 20.04.2021 року до 11:00 год. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 23.04.2021 року до 11:00 год. 10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування. 10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів. 11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 500,00 грн.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"  
Ожидаемая стоимость 150`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`500.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
14.04.21
Период уточнений
до 20.04.21
Прием предложений
до 23.04.21
Аукцион
27.04.21
Квалификация
с27.04.21
Предложения рассмотрены
с30.04.21
Завершен
19.05.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Розрахунок за надані послуги здійснюється замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акту наданих послуг за відповідною заявкою замовника, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на 2021 рік.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з письмового перекладу текстів, документів та іншої документації з іноземної мови на українську мову та з української мови на іноземну мову
ДК 021:2015: 79530000-8 - Послуги з письмового перекладу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1250 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 10:51
Версия документа от: 14.04.2021 10:51
ID: 0af189ab09694cadb76c7953cdf3c4ba
Техническое описание предмета закупки
Додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 10:51
Версия документа от: 14.04.2021 10:51
ID: ef11b48f1b734b2bbb837aae4f43b433
Нетипизированный документ
Додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 10:51
Версия документа от: 14.04.2021 10:51
ID: 8319e30b2abd42e9b9da8ae5be9e89da
Проект договора
Додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 10:51
Версия документа от: 14.04.2021 10:51
ID: 519521095dc5486fb46f30656e821bbc
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.04.2021 10:52
Версия документа от: 14.04.2021 10:52
ID: e7d4e7eb861a4757a83e9c26d6c46925
Нетипизированный документ
audit_91a20b40012c4124a2273429bf2eccd2.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.04.2021 13:52
Версия документа от: 27.04.2021 13:52
ID: e725b3f699b4457d89b18393d36d9439
Нетипизированный документ
audit_91a20b40012c4124a2273429bf2eccd2.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.04.2021 13:52
Версия документа от: 27.04.2021 13:52
ID: e725b3f699b4457d89b18393d36d9439

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 20.04.2021 11:00  
Начало периода приема предложений 20.04.2021 12:00  
Окончание периода приема предложений 23.04.2021 11:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 27.04.2021 13:19 - 27.04.2021 13:52  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 16286441  
Юридический адрес 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 27.04.2021 13:52
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП "НЬЮСТРІМ-ЦЕНТР"
ID: 5852eaa16a954b3bbb645ec19791851c
140`000.00
Гривна с НДС
2
ФОП ЯНИЦЬКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА
ID: 2ef152c5a87142ff9d63a571cf80feff
50`000.00
Гривна с НДС
3
99`980.00
Гривна с НДС
4
79`875.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
50`000.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
28.04.2021 16:01
2
79`875.00
Гривна с НДС
Победитель
30.04.2021 09:39
3
99`980.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
4
140`000.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "Кривенко Сталіна Євгенівна"
Код ЕГРПОУ:1898201987
79`875.00
Гривна с НДС
30.04.2021
09:39

Заключенные договоры

Номер договора
105
Дата подписания
19.05.2021
Дата начала действия
19.05.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
79`875.00 Гривна без НДС