Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 31.03.2021 15:08. Дата последних изменений - 14.04.2021 10:29

Виконання інженерно-геологічних вишукувань по об’єкту «Реконструкція фонтану у парку культури та відпочинку «Ювілейний» під об’єкт монументального мистецтва (споруда флагштоку Державного Прапору України), по вул.Ювілейна, 64П у м.Краматорськ, Донецької області» -

Идентификатор закупки UA-2021-03-31-001782-b  
ID 69cda3d799da471ea96f8e65c31cdf95  
Идентификатор плана UA-P-2021-03-31-005714-a  
Ожидаемая стоимость
250`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Ожидаемая стоимость 250`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 7`500.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
31.03.21
Период уточнений
до 06.04.21
Прием предложений
до 09.04.21
Квалификация
с09.04.21
Предложения рассмотрены
с09.04.21
Завершен
14.04.21
05.04.2021, 15:53. ID: UA-2021-03-31-001782-b.c1
Требования к заказчику
Не відповідність терміну виконання робіт запропонованих Замовником діючим ДБН та ДСТУ
Не відповідність терміну виконання робіт запропонованих Замовником діючим ДБН та ДСТУ

Згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасником подано Вимогу «про зміну строку виконання робіт на такий, що відповідає реальному згідно діючих ДБН та ДСТУ».
Вимога обґрунтована наступним: «вимога у п.4.3.2 Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо строку виконання робіт – 5 календарних днів, є неможливою, при умові виконання робіт згідно діючим ДБН та ДСТУ, а також Технічного завдання Замовника, у якому прописано в пункті 4.1. Додаткові вимоги: звіт з геологічних вишукувань повинен містити результати випробувань та лабораторних визначень».
За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Роботи, передбачені предметом закупівлі, виконуються відповідно до ДБН А.2.1-1-2008 «ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА» (далі - ДБН А.2.1-1-2008).
Згідно з п. 3.2.6.3 ДБН А.2.1-1-2008 лабораторні роботи виконують для визначення властивостей ґрунтів та ґрунтових вод, необхідних для прийняття проектних рішень тощо. Тож лабораторні роботи є невід’ємною частиною предмета закупівлі.
Разом з тим, учасник зазначив у Вимозі, що:
1) одна повна загрузка монолітів в лабораторії складає 20 зразків монолітів;
2) написання звіту складає 5 днів.
Разом з тим, учасник на власний розсуд обирає методи, спосіб, інтенсивність виконання робіт, обладнання, яке використовується для цих цілей, з урахуванням очікуваного строку виконання робіт та вимог державних будівельних норм.
Замовник не може врахувати виробничі потужності конкретного учасника під час проведення процедури закупівлі, зокрема обмеження у завантажені лабораторії учасника, яким подано Вимогу.
Так само, не може братися до уваги при розгляді Вимоги визначений учасником час для написання звіту (5 днів), складання якого вимагається Документацією до оголошення про спрощену закупівлю, оскільки він не обґрунтований учасником жодним чином та перевищує навіть строки виконання бурових робіт (3-4 дні), визначені самим учасником.
Щодо посилань учасника на невідповідність строків виконання робіт державним будівельним нормам та стандартам слід зазначити наступне.
ДБН А.2.1-1-2008, відповідно до якого повинні виконуватися роботи, не встановлює строків виконання інженерно-геологічних вишукувань, зокрема мінімально допустимих.
Натомість переважна більшість ДСТУ, на які посилається учасник, стосується дослідження просідних грунтів. При цьому, застосування положень даних будівельних норм та державних стандартів учасник обґрунтовує припущенням про тип та властивості ґрунту на місці виконання робіт до фактичного дослідження такого ґрунту та припущенням про те, що роботи виконуються в районі поширення просідних ґрунтів.


Ответ заказчика: 06.04.2021 17:15
Типы ответа: Отклонено
Выполнена заказчиком
05.04.2021, 18:48. ID: UA-2021-03-31-001782-b.a2
Требования к заказчику
Зміна вимог Замовника щодо аналогічних договорів
Дискримінаційна вимога Замовника щодо аналогічних договорів

Вимогами ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформації, яка зазначається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зазначений перелік не є вичерпним. Замовник дійсно вимагає від учасника подання документального підтвердження виконання аналогічного договору. Аналогічна вимога передбачена вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення зазначеного або інших кваліфікаційних критеріїв. Зазначені вимоги Закону покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Разом з тим, спосіб документального підтвердження відповідності критерію Законом не визначено і встановлюється на розсуд Замовника. Зокрема, Законом не встановлюється визначення терміну аналогічний договір (за який період він повинен був бути виконаний, вартість та т.і.).
При ч.3 ст.16 Закону встановлено обмеження при визначенні Замовником способу документального підтвердження лише для критерію фінансової спроможності, а саме: «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Таким чином, усвідомлюючи, що Законом не передбачено обмежень при визначенні документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання робіт, але враховуючи те, що Закон містить подібні обмеження щодо інших кваліфікаційних критеріїв, Замовник встановив у п.2 додатку 1 до Документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу: учасником надається договір (договори) на виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі, за останні п’ять років. До договору додаються акти виконаних робіт та позитивний лист відгук від замовника за договором. Вартість виконаних робіт за кожним наданим договором, підтверджена актом виконаних робіт, має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником).
Департамент керуючись принципом встановленим у ч. 1 ст. 5 Закону максимальна економія та ефективність, свідомо встановив вимоги щодо учасників, тому що вважає, що учасник, що задовольнить цим вимогам, має необхідний досвід та застосовує таку систему управління будівництвом, що надасть змогу виконати роботи вчасно та належного рівня якості


Ответ заказчика: 06.04.2021 17:14
Типы ответа: Отклонено
Выполнена заказчиком