Столярні вироби в асортименті
* Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №144 від 13.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ | |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08320218 |
Объявлен тендер
ЗАКАЗЧИК (Публикует план)
| Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ | |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08320218 |
Спецификация закупки
| Ожидаемая стоимость | 55`000.00 Гривна | |
| Код ДК 021-2015 (CPV) | 44220000-8 - Столярні вироби | |
| Код КЕКВ | 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар | |
| Год |
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
|
|
| Прибилизительное начало проведения процедуры | Декабрь, 2025 | |
| Тип процедуры | Закупка без использования электронной системы |
Спецификация плана
| Конкретное название предмета закупки | 1. Двері міжкімнатні глухі, колір - цемент, матеріал - ПВХ, розмір - 800х2000 мм, товщина дверного полотна -34 мм, одностулкові, правобічне відкривання, в комплекті – лиштва. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. | |
| ДК 021:2015 | 44220000-8 - Столярні вироби | |
| Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: | 10 комплект |
?:plan rationale
| 08.12.2025 17:08 |
ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ
Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини:
- виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №144 від 13.11.2025 року;
Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби:
Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі:
- виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору.
При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Отже:
- у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.
Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю.
Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт...
|
ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ
| Тип источника финансирования | Государственный бюджет Украины | |||||||
| Описание | Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти (плата за товари/роботи/послуги). Фонд оплати – загальний. | |||||||
| Сумма | 55000.00 Гривна | |||||||
?:plan budget breakdown title |
|
Добавленные документы
| - Обгрунтування двері міжкімнатні-10шт-повне.pdf | ||
| sign.p7s |
Тендер в ЦБД
| ID | 472a1483af2944929633e8ba03b9c5e2 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-08-023567-a | |
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-08-019121-a | |
| Дата последнего обновления | 08.12.2025 17:13 |