Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.12.2025 17:13. Дата последних изменений - 08.12.2025 17:13

Столярні вироби в асортименті

Идентификатор закупки UA-2025-12-08-019121-a  
ID b8a1e6e1680d4a38bbbd12462766fbe5  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-08-023567-a  
Ожидаемая стоимость
50`470.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Ожидаемая стоимость 50`470.50 Гривна (с НДС)  
Обоснование * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки. ОБҐРУНТУВАННЯ НОВОЇ ЗАКУПІВЛІ Причина: виникнення додаткових потреб у товарах, якщо замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю товарів, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки не передбачалось таке інтенсивне використання товарів, та враховуючи обставини: - виділення додаткових коштів згідно бюджетної довідки №144 від 13.11.2025 року; Обґрунтування закупівлі «Столярні вироби в асортименті» за кодом ДК 021:2015 (CPV) 44220000-8 Столярні вироби: Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів у разі: - виділення додаткових коштів, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у п. 11 Особливостей, оскільки, виходячи зі змісту п. 11 Особливостей та з урахуванням БК України, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі (виникнення додаткової потреби таких товарах з метою оперативного укомплектування приміщень Замовника новими дверними коробками під час проведення ремонтних робіт власними силами та засобами, яку замовник не міг передбачити), така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином беручи до уваги вимоги та обґрунтування, вказані вище, слід оголосити нову закупівлю. Ураховуючи те, що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена п. 11 Особливостей. Уповноважена особа Дмитро НИЖНИК  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
08.12.25

Спецификация закупки

1)
1. Двері міжкімнатні глухі, колір - цемент, матеріал - ПВХ, розмір - 800х2000 мм, товщина дверного полотна -34 мм, одностулкові, правобічне відкривання, в комплекті – лиштва. * Примітки: - уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 44221211-7 Дверні коробки.
ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21015, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 12.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 комплект

Тендерная документация

Пояснение к вопросам участниками
- Обгрунтування двері міжкімнатні-10шт-повне.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:13
Версия документа от: 08.12.2025 17:13
ID: 1fcb5585c661426e9c434ff7bf7a2185
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:13
Версия документа от: 08.12.2025 17:13
ID: 0f82087422d342e084a048cd3deea6ea

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08320218  
Юридический адрес 21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
10797
Дата подписания
08.12.2025
Дата начала действия
08.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
50`470.50 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
42`058.75 Гривна